Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har vel nevnt det før i tråden..

 

Men jeg er "en av dem" som har vært så smart å tattovert noe med "Dama" på armen!

 

Men før jeg får et par sider flaming om hvor dum jeg er så bare vær klar over at det ikke er en jeg elsker deg tattovering ;) Er ei jente jeg har lært mye av og vi har LAAANG historie som jeg gjerne kan minnes på når jeg blir eldre.. Eller når et vist punkt hvor jeg fjerner det xD

 

 

post-109818-1236533839_thumb.jpg

 

 

Fikset den i går hos en tattovør som vil være anonym for å ikke skape no krangel med første tattovøren! Det nederste bildet er desverre litt croppa, så jeg kan ikke peke ut de største feilene!

 

Ihvertfall fikset litt på den i går og er kjempe fornøyd ;) Var ikke alt tattovøren faktisk fikk fikset men gjorde en bra jobb i mine øyne!

 

Skal aldri mer til Personal Art i ski..

Lenke til kommentar

Har noen venner som skal på kroppen min med noen forandringer, og rett og slett for at de betyr så mye for meg at jeg vil ha de på meg:P

Men "elsker deg blabla" havner aldri på kroppen min.

Den over er jo ikke ille på den "dama"-tattovering, som du sier selv det ligger mer i den enn "dama".

 

Syns synd på de som blekker navnet på dama over hele ryggen så blir det slutt :!:

Han som er\var sammen med Maria Carey( sikkert feilskrevet ) gjorde det :!:

Lenke til kommentar

Jeg var godt klar over at ingen ting varer evig når jeg tok den i fjor!

 

Og ja det er slutt også ;) Eneste grunnen til at jeg ikke har blekka over hele dritten er jo rett og slett fordi det er mer bak den enn ren idioti xD

 

Men skal klart si ifra at det er ganske mye idioti bak den også xD

Lenke til kommentar

Synd at første mann ødela bølge iden helt.

 

Skulle bli større utover, gikk også innom Personal art i ski for å spørre om han orka å fylle på den streken han manglet på tuppen av bølgen, men det "var meningen" at den skulle være sånn sa han xD

 

For å ikke nevne at han underveis bare droppa å følge tegningen siden han skulle rekke no..

 

Ikke at jeg fikk vite det her før vi var nesten ferdig men... Nei aldri mer Personal art :p For all del, har lært leksa mi. Aldri mer teite motiv eller useriøse plasser.

Lenke til kommentar
Har noen venner som skal på kroppen min med noen forandringer, og rett og slett for at de betyr så mye for meg at jeg vil ha de på meg:P

Men "elsker deg blabla" havner aldri på kroppen min.

Den over er jo ikke ille på den "dama"-tattovering, som du sier selv det ligger mer i den enn "dama".

 

 

Først skal du vel ha meg på deg? hvis ikke blir jeg skuffet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-bb8tEVpY

Heia!

 

Jeg begynte å lese på denne tråden idag, men fant fort ut at det var mye utdatert i starten her :) Hoppet derfor langt bak i sidene og har lest fra post 859 og utover (Mulig jeg spør om ting som allerede er postet, men bær med meg).

 

Jeg er på utkikk etter en tattovering. Har ingen fra før, men syntes det både er kult og fint med tattovering.

 

Jeg kunne godt tenkt meg noen stjerner alla dette, men føler det blir litt for standard:

post-184069-1236557072_thumb.jpg

 

Eller så kunne jeg tenkt meg ett slags "bånd" rett under albuen. Vil ha 3-4 firkanter med 0,5-1 cm avstand mellom dem og forskjellige motiver inni firkantene. Men her kommer problemet, jeg aner ikke hva....

Illustrasjonsfoto av tattoveringsplass / ide:

post-184069-1236557951_thumb.jpg

 

Ønsker og tattovere noe personlig, men jeg klarer liksom ikke helt å forestille meg noe som er mitt eget. Kanskje jeg er en alt for annonym person med få interesser.... ikke vet jeg. Hvordan tenker dere når dere tar ny tattovering?

Lenke til kommentar

Jeg er nok ikke den rette til å si noe, men om du skal ha et personlig motiv så er det vel kanskje litt dritt å ta noe ganske mange andre faktisk har på kroppen sin.

 

Men hvis du kan forbinde feks da Stjernen(e) med noe som betyr no for deg så er jo det kjempe flott :)

 

Jeg har ihvertfall en del kamerater som tok "flammer, tribals osv" fordi de syntes det var kult der og da, men nå i etterkant angrer.

 

Er ihvertfall lett å angre om ikke motivet egentlig betyr noe for deg, ikke at man MÅ ha noe som betyr noe på seg, men om man er usikker så er vel det kanskje et godt utgangspunkt xD

 

Men det er bare min mening, tjohei!

Lenke til kommentar

Får det alltid til å høres ut som om alle som tar tribals vil angre for at det ikke kan være noe personlig og ikke like de over tid bla bla bla. Har selv erfaring med motsatt fra flere hold. Tribals kan være mye forskjellig.

Er mye enig med det Glimti har sagt om det.

Men denne diskusjonen kan helst unngås siden den er kommet opp 100 ganger før i tråden.

*Done*

 

Jeg tror at man vet hva man skal ha når tiden er inne. Jeg har tenkt på en tatovering over en tid hvor jeg vet hva temaet skulle være, men ikke helt hvordan motivet skulle se ut eller hvor den skulle plasseres. Så etter en del grubling datt det på plass og det føltes helt rett.

Men så var det de pengene.... :wallbash:

 

Uansett er motivet noe man bør finne ut av selv og man bør ha en dose tålmodighet.

Endret av DesertRose
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-bb8tEVpY

 

Det er veldig forskjellig fra person til person. Mitt råd er at du tar et motiv som du selv liker ettersom det er du som skal ha tatoveringen og du som skal være fornøyd med den.

 

Andre er sikkert uenig og vil gi andre råd. Uansett,. husk at det er du som skal være fornøyd. :thumbup:

 

 

Jeg er klar over at det forskjellig fra person til person. Om jeg prøvde å beskrive meg selv kunne noen av dere mere kreative personer komme med noen forslag til meg kanskje?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-bb8tEVpY
Jeg er klar over at det forskjellig fra person til person. Om jeg prøvde å beskrive meg selv kunne noen av dere mere kreative personer komme med noen forslag til meg kanskje?

 

Du kan jo selvfølgelig prøve det.

 

Okei da prøver jeg....

 

Jeg er en 24 årig gutt som elsker vennene min, damer, feste, høy rock, snowboard (ikke spesiellt god: ), data, film og TV serier.

 

Personligheten min (ifølge andre) kan beskrives sånn: rocka, livsnyter, avslappet, snill, eier ingen hemninger (begrunnet med at jeg har tatt helikopteret på narch noen ganger), spontan, kranglete, bestemt og trofast.

 

Jeg er født og oppvokst på det blide sørlandet, nær havet. Foreldrene mine er veldig kristne, noe jeg ikke bærer veldig preg av, men har vært mine timer i kirken. Elsker sommeren her hvor jeg tøffer fra holme til holme med ei pils i handa og noen reker som snacks.

 

På en måte har jeg gått gjennom noen faser i livet. Jeg har jobbet noen år som elektrikker, kjøpte meg leilighet i hjembygda, men trivdes ikke med yrket så er tilbake på skolebenken igjen. Grunnen til at jeg ikke trivdes var det uvisste arbeidet hver dag og folk som hang å maste om hva en gjorde mens jeg installerte diverse elektrisk utstyr. Nå studerer jeg Mekatronikk ingeniør (Maskin ingeniør) som virker spennende. Leier et hus med tre venner og leier ut min leilighet.

 

 

Noen elementer jeg liker godt er feks. stjerner, koiafisk, hodeskaller, norrøn tegn/symboler.

 

 

Regner med at det ikke er lett og komme med forslag til tattovering, men jeg vil gjerne hører hva dere har å si uansett! Tar imot alle tips og forslag med åpne armer :)

 

Om det er noen her som er gode til å tegne og ønsker en utfordring vil jeg gjerne få kontakt med dere. For å gi dere litt arbeid (betaler selvfølgelig).

Endret av Slettet-bb8tEVpY
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...