Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-bb8tEVpY
Hah, du burde tatovere kompisen min:

 

rocky2.jpg

 

 

Hehe fin ide, men har ikke noe spesiellt forhold til rocky, så blir vel noe rart : )

 

Men faktisk kan jeg kjenne meg igjen i bildet egentlig :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Dritt altså. Det høyre øret mitt vil ikke gro likt som det venstre, dvs. at det blør enda litt. Tåler ingenting, på sett og vis. ><

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Hum hum. Hadde vært utrolig surt om den vokste seg større.

Er hullet ditt ordentlig grodd, Kim?

 

Altså, for all del, for alt jeg vet kan det jo godt bare være en hevelse som ikke har gått skikkelig ned enda, men igjen er det greit å være på den sikre sida.

Lenke til kommentar
Fin tattis her for dere som ikke fikk med dere programmet "Si ja, bli min" på NRK i dag.

 

Spol fram til 17:25

http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/467148

TRAGISK denne mannen skulle ikke ha lov til og røre mennesker! Terje Vigebo Forever Tattoo Kristiansand!!!

Snakker av egen erfaring fikk et bånd rundt armen av denne mannen for flere år siden,kunne ikke fullføre det da det ikke møttes på riktig plass!

Han sa ingenting bare sa at blekket ikke ville sitte og derfor måtte stoppe.

Gikk da til Glenn på House of pain i stavanger og fikk rettet det opp,han laget det slik at det ser ut som det har revnet.

 

Der bør du ikke ta den Franks06. De andre shappene i området vet jeg ingenting om, men styr i det minste unna forever tattoo.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-bb8tEVpY
Fin tattis her for dere som ikke fikk med dere programmet "Si ja, bli min" på NRK i dag.

 

Spol fram til 17:25

http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/467148

TRAGISK denne mannen skulle ikke ha lov til og røre mennesker! Terje Vigebo Forever Tattoo Kristiansand!!!

Snakker av egen erfaring fikk et bånd rundt armen av denne mannen for flere år siden,kunne ikke fullføre det da det ikke møttes på riktig plass!

Han sa ingenting bare sa at blekket ikke ville sitte og derfor måtte stoppe.

Gikk da til Glenn på House of pain i stavanger og fikk rettet det opp,han laget det slik at det ser ut som det har revnet.

 

Der bør du ikke ta den Franks06. De andre shappene i området vet jeg ingenting om, men styr i det minste unna forever tattoo.

 

 

 

 

Så den videoen og tenkte på noe jeg leste innledningsvis i denne tråden. Han brukte ikke pose på maskinen.... trengs kanskje ikke på den type pistol?

 

Syntes også at K arin ble litt rart... var jo ett voldsomt mellomrom mellom K'en og resten av navnet :)

 

Tipper han er best på anker og andre sjømann-tattiser :)

 

 

Edit: Stavanger blir litt langt for min del..

Endret av Slettet-bb8tEVpY
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Er nok det. (: Har ingen bilder å vise til, men har ei på jobben som skulle tatovere et engleansikt med vinger der.

Det ser ut som en mann med bart og noen svære ørnevinger bak. (:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...