Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Veldig lyst på en fargerik halvsleeve. Men så var det bare å finne ett motiv, kan ta sin tid. :wee: Har ikke anelse, finner nok ut av det i løpet av noen år.

Fler som har idetørke? :p

 

Tvert i mot...! :p Jeg trenger mer hud :hrm:

 

Hud har jeg, jeg trenger penger og tid hos de som skal ta seg av kroppen min.

Lenke til kommentar

jeg skal ha hunden(hodet) på kroppen når jeg tar meg råd til det. syns det er litt skummelt å igjennomføre det. Hva om h*n ikke får fram hunden min på tatoveringen? gå med en svart upersonlig hund på kroppen for resten av livet syns jeg ikke noe om :roll:

er det noen som skiller seg ut, og som er veldig flink til den slags tatto? reiser gjerne til oslo/trheim osv for å få det gjort skikkelig, enn å ha dårlig blekk på meg.

Endret av Zaroos
Lenke til kommentar
Hva med å....tegne selv? :ph34r:
Jeg tenkte på det, men er du sikker på at det ikke blir litt for krevende?

Jo, jeg overvurderte litt med vilje der.

 

Tatoveringer på føttene iløpet av høsten, er det dumt? Vi snakker kanskje...10 cm pluss minus i diameter med farger og hurra. Kan se for meg at det ikke er barebare å få de til å gro i ullsokker..

Endret av kaosfjas
Lenke til kommentar
jeg skal ha hunden(hodet) på kroppen når jeg tar meg råd til det. syns det er litt skummelt å igjennomføre det. Hva om h*n ikke får fram hunden min på tatoveringen? gå med en svart upersonlig hund på kroppen for resten av livet syns jeg ikke noe om :roll:

er det noen som skiller seg ut, og som er veldig flink til den slags tatto? reiser gjerne til oslo/trheim osv for å få det gjort skikkelig, enn å ha dårlig blekk på meg.

 

Fred Ivar hjå Midgardsormen er flink til å få fram personlege trekk. Og han er mann nok til å sei nei, om han vert i tvil.

 

Trykk på meg.

Lenke til kommentar
Jo, har ikke tenkt å ta for moro skyld ;) Jeg har kristen&norrøn verdi, veldig nasjonalist av meg. Men vil ha stilrein og ikke "harry", det er vanskelig gitt.

 

Jeg kan ikke tegne, så hvor kan jeg komme til bunns hvilken tatovering jeg vil ha?

121b8a880.jpg

 

Norrønt "kompass". Hvis jeg skulle skaffet meg noe norrønt ville det fort blitt noe sånt. Det finnes mye annet enn drager og runer. :)

Endret av Kiruk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...