Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Jeg kan ikke tegne, så hvor kan jeg komme til bunns hvilken tatovering jeg vil ha?

Let etter inspirasjon, og så tattovør til å tegne for deg

 

Bestill en time der du prater med tattovøren og som oftest så skal det gå ganske greit da=)

Prøv å forklar hva du vil ha så godt som du kan, så får han\hun komme med et forslag så jobber dere sammen derfra=)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hei eplefe! jeg kommer og spør om hjelp jeg, jeg spurte dere som vet mye om tatoveringer. jeg vet ikke særlig mye om det bare at jeg liker dem og syntes de er tøffe. selvfølgelig har jeg sett på internett og funnet noen som var kjempefine men som den nysgjerrige fyren jeg er dro jeg dit bare for å se ikke for å plukke ut men å se hva de hadde.

og jeg har heller alrig sagt at jeg skulle ta en på bodyart bare at jeg lurte på det. og som jeg skrev tidligere hvar jeg der for å se og likte det ikke.

jeg kom ikke inn her for at dere skulle dulle med meg eller skrive dritt om meg så du kan faen ikke vente deg at jeg skal sitte her og lese det du skriver og bare ta det imot? så dra til helvete med deg som istedenfor å ignorere ett inlegg skriver dritt om meg.

du vet da vel ikke hvem jeg er og hva jeg bryr meg om eller om jeg er flink til å "passe" på ting.

Lenke til kommentar

Dette er et diskusjonsforum.

Når du, som mindreårig, gir uttrykk for at du har planer om å anskaffe deg en lite gjennomtenkt tatovering hos et (i beste fall) middelmådig studio, kan du ikke forvente å få store mengder positiv respons.

Det er ingen her som forsøker å slenge dritt til deg heller, men folk prøver å få deg til å forstå at det ikke akkurat er tidenes beste idé du har kommet opp med.

Endret av Era Vulgaris
Lenke til kommentar

skjønner fint det men det går an å diskutere uten å fornærme meg og være frekk(vet jeg også ble sur) og jeg har tenkt gjennom det lenge. mne nå vet ikke jeg hvor lenge jeg må tenke gjennom noe for at dere sytes det er lenge nok.

 

'ps. eplefe så fint da siden jeg fortsatt tenker over det og da hjelper det alltid med gode råd.

Endret av ObsessiveShrimp
Lenke til kommentar
skjønner fint det men det går an å diskutere uten å fornærme meg og være frekk(vet jeg også ble sur) og jeg har tenkt gjennom det lenge. mne nå vet ikke jeg hvor lenge jeg må tenke gjennom noe for at dere sytes det er lenge nok.

 

'ps. eplefe så fint da siden jeg fortsatt tenker over det og da hjelper det alltid med gode råd.

 

Når du går inn på en sjappe som Bodyart og ser på flash så mener jeg det ikke er mye gjennomtenkt. Hvis man har tenkt på noe lenge så vet man som oftest hva man vil ha.

Hvis du mener gjennomtenkt at du skal blekke deg så blir det noe annet, men gjennomtenkt på hva man vil ha når man ser på flash...nei.

Uansett...Ikke tattover deg på Bodyart...samme hva. Finnes så MYE bedre i Oslo. Bodyart og Tattoharald burde få diplom i "NOrges Dårligste Tattosjappe :!:

Det skulle vært masse skrivefeil på diplomet også, så det blir nok jeg som lager de.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

Man gjør det vel fordi man har lyst til å teste grenser, og også fordi man synes det ser bra ut.

Og når det gjelder risikoen:

I worry about the long-term affects of this and hope against hope that until we get more data, other practitioners DO NOT DO THIS. I also hope that clients will come into it knowing it’s at best a highly experimental process and could have terrible consequences, up to and including the loss of sight or severe pigment reaction/complications.
I don’t see why it would affect vision. It heals quite quickly as well.

 

That said, as much as I *strongly* support this, I agree that there’s a real risk for something to go very wrong. While I’m very happy to see people doing this, I hope that everyone doing it goes in with the realization that it’s completely possible that something goes disastrously wrong.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...