Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Juba, da fikk madisonen kortere stang, og nå er den så glad atte.

På onsdag skal jeg punche begge ørene mine med 8mm dermal punch. Fyfaen, det kommer til å være jævlig. :wee:

 

Eg vart forveten på kva dermal punch var, og Googla det.

Det angrar eg på no. Eg kan hugsa eg syntes synd på beltet mitt, då eg var liten og var hjå farfar for å få laga nye hol i det. Det såg så brutalt ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så et innlegg på modblog om en som hadde utvidet nesebrusken til 10mm fra et vanlig hull. Jeg fikk fantomsmerter. Hvis jeg mot formodning skulle ha lyst til å dele blodbusene mine med et par sexy glassplugger i nesen, så hadde jeg punchet. Å utvide brusk mer enn maks et par millimeter er tungvint, smertefullt, og - som Aidskake påpeker - langtrukkent.

 

Som en apropos her, til folk som leser tråden, selv om jeg/vi snakker om å punche ting fordi det tar lang tid å utvide så gjelder dette IKKE øreflipp, å punche i øreflippen fører til at du mister mye av vevet og dermed også evnen til å utvide noe særlig før øreflippen din blir tynnslitt. Punching = (sånn ca) brusk. Har du dårlig tid med øreflippene kan de utvides til ca. 5mm uten problemer med et nytt hull, eller du kan bruke skalpell.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...