Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

WTF?

Zelda. Gossip Stone fra ocarina of time. Men mulig jeg blander litt med sheikahsymbolet. Veldig like. Fra zelda er det uansett!

 

Editor: til bildet du la ut av tatoveringen din. Hva heter tatovøren?

 

David Tran. D18 Tattoo i Moss.

Lenke til kommentar

 

 

WTF?

Zelda. Gossip Stone fra ocarina of time. Men mulig jeg blander litt med sheikahsymbolet. Veldig like. Fra zelda er det uansett!

 

Editor: til bildet du la ut av tatoveringen din. Hva heter tatovøren?

 

David Tran. D18 Tattoo i Moss.

 

I Moss? Beklager å måtte si det, men det krever ikke mye research for å finne noen bedre her på østlandet. Jeg ville tatt en prat med tatovøren for å få han til å rette opp i tatoveringen, eventuelt funnet noen andre som var villige til å gjøre det.

 

Dua har jo begge vingene på venstre side av kroppen?

Lenke til kommentar

 

 

 

WTF?

Zelda. Gossip Stone fra ocarina of time. Men mulig jeg blander litt med sheikahsymbolet. Veldig like. Fra zelda er det uansett!

 

Editor: til bildet du la ut av tatoveringen din. Hva heter tatovøren?

 

David Tran. D18 Tattoo i Moss.

 

I Moss? Beklager å måtte si det, men det krever ikke mye research for å finne noen bedre her på østlandet. Jeg ville tatt en prat med tatovøren for å få han til å rette opp i tatoveringen, eventuelt funnet noen andre som var villige til å gjøre det.

 

Dua har jo begge vingene på venstre side av kroppen?

Hva er galt ? bortsett fra Dua ?

Lenke til kommentar

Nå ser man jo ikke så mye annet av motivet enn dua. Men det er litt tekniske småtterier. Som dårlige streker og skygger, slike ting. Spesielt på stjernene.

 

Nå kommer kompetansenivået mye bedre frem om man tar en titt i galleriet på hjemmesiden til studioet.

Eksempel:

seghwsh.jpg

 

Og dette skal være en cover up:

66948_10151237793231207_606634751_n.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Nå er ikke tatoveringen min ferdig og ikke helt dekket enda. Linjene kan se noe dårlige ut da jeg ikke var så flink med etterbehandlingen på outlinen. Det er et motiv på inneramren som strekker seg ut mot den største stjerna som ikke er fylt enda, så skyggene der skal være sånn ;) Hadde sett rart ut hvis det ikke var pga. stort motiv på hele innerarmen som går litt ut mot forarmen. Helheten er ikke der enda, ikke så lett å se. Skal på siste session om ikke så lenge. :p

Lenke til kommentar

Han der har tolket helt feil ideen bak coverup, hvor man vil at blikket skal fokusere på noe annet.

Hell yeah. Det er jo på en måte ikke cover-up tattoo. Den tattoen får jo enda mer oppmerskomhet nå, da den ikke matcher det fine rundt som også ikke var særlig pent. -Stakkars dame

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei! For noen år siden gikk jeg gjennom en periode med selvskading. Jeg har lenge hatt lyst til å tatovere over dette, men har hørt så mange ulike meninger om det å tatovere over arr. Legger ved et bilde, håper noen av dere kan gi meg tips :) Det er tre år siden jeg sluttet med selvskading, og arrene er helt hvite. Det er dog ruglete hud, og litt forskjellig størrelse på de. På forhånd takk :)

 

post-270981-0-07812600-1401376211.jpg

Endret av Vitis
Lenke til kommentar

Først: Sterk er du som har klart å slutte :) En dag skal jeg bli like sterk (igjen).
Med de arrene ser det ikke ut til at det skal være så stort problem at blekket flyter ut. Svarer kun med bakgrunn på andre jeg vet som har tatovert over arr som er formet seg opp til over et tiår. Det har gått fint og kun noen få steder det har flytet ut.
Vet du hva du vil ha? Det er uansett alltid lurt å gå til tatovøren og spørre hva hn syntes =)

Lenke til kommentar

Først: Sterk er du som har klart å slutte :) En dag skal jeg bli like sterk (igjen).

Med de arrene ser det ikke ut til at det skal være så stort problem at blekket flyter ut. Svarer kun med bakgrunn på andre jeg vet som har tatovert over arr som er formet seg opp til over et tiår. Det har gått fint og kun noen få steder det har flytet ut.

Vet du hva du vil ha? Det er uansett alltid lurt å gå til tatovøren og spørre hva hn syntes =)

 

Takk for det :) Har lyst på "stay strong" og noe design, men vet ikke hva. Har sett på fjær, men det er utrolig mange som har det, så vil heller ha noe mer unikt. Dog vanskelig å finne ut hva :huh:

Lenke til kommentar

 

Først: Sterk er du som har klart å slutte :) En dag skal jeg bli like sterk (igjen).

Med de arrene ser det ikke ut til at det skal være så stort problem at blekket flyter ut. Svarer kun med bakgrunn på andre jeg vet som har tatovert over arr som er formet seg opp til over et tiår. Det har gått fint og kun noen få steder det har flytet ut.

Vet du hva du vil ha? Det er uansett alltid lurt å gå til tatovøren og spørre hva hn syntes =)

 

Takk for det :) Har lyst på "stay strong" og noe design, men vet ikke hva. Har sett på fjær, men det er utrolig mange som har det, så vil heller ha noe mer unikt. Dog vanskelig å finne ut hva :huh:

Sorry for å bryte den positive bølgen her, men stay strong? De arrene er jo bevis på det stikk motsatte. Du skal gå ganske mange år, før du kan si at du "stay strong".

Lenke til kommentar

Spørsmål ang tatovering og kostnader.

 

Kom tilfeldigvis inn på attitude tattoo studio i Oslo sine hjemmesider og stusset litt på prisene. Det jeg lurer på er om dette er normale priser pr time eller vell høyt?

 

Konsultasjon koster 1000,-

Ellers koster det hos hun ene 1900.- pr time

 

Såå hvis man skal ha en tatovering som tar rundt 10t så vil jo prisen bli 19 000,- noe som er litt vell dyrt?

Spørr rett og slett av ren nysjerrighet :-)

Lenke til kommentar

Skjønnhet har sin pris

Spør de som handler merkeklær eller de som tar kirurgiske inngrep

 

En tattovering som det oser kvalitet over og som varer livet ut er penger well spent etter min mening :)

 

Men, for å svare deg på spørsmålet: JA, det er dyrt. Jeg kunne ønsket det kostet mindre, men nå er det ikke jeg som bestemmer prisene. Prisen reduseres i forhold til etterspørsel. Går du til en nybegynner er prisen som regel gratis/symboliske, men går du til en tattovør som er kjempe flink, og som vil aldri gå tom for kunder, har han makten til å sette prisen som kundene er villig til å betale.

For å overdrive kan vi se et eksempel fra salgsprisene til bilder/etc fra kjente kunstnere. Det er ingen som klager på at disse går for mange millioner? Hvor lang tid tar det å male et bilde?

Endret av infinety
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...