Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Har nok litt å si hva man får i fohold til hva man betaler ja, men finnes jo alltid en mulighet gå til noen kjempeflinke i utlandet og det er som regel billigere, men bare pass på at dem virkelig er flinke.

Så er som regel startprisen 1000kr ja, men den avtar mot slutten ettersom hvor mange timer du sitter osv. (Pleier ihvertfall være sånn på en del studio her)

Om du vil finne noe billig finner du alltid en mulighet, men jeg ville jo heller betalt litt mere og få det bra enn å gå til noen som nja er litt scetchy og spare noen tusen, men bli missfornøyd, eller bruke de tusen du sparte på å rette opp tattoveringen på.
Om tattoveringen din er litt enkel, ikke mange detaljer eller noe så kan man jo vurdere noe billigere, men er det en krevende og vanskelig tattoovering ville jeg absolutt betalt det ekstra for å få det fint og bra. For det er jo noe du bærer med deg for alltid. (:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Harley Quinn

Spørsmål ang tatovering og kostnader.

 

Kom tilfeldigvis inn på attitude tattoo studio i Oslo sine hjemmesider og stusset litt på prisene. Det jeg lurer på er om dette er normale priser pr time eller vell høyt?

 

Konsultasjon koster 1000,-

Ellers koster det hos hun ene 1900.- pr time

 

Såå hvis man skal ha en tatovering som tar rundt 10t så vil jo prisen bli 19 000,- noe som er litt vell dyrt?

Spørr rett og slett av ren nysjerrighet :-)

 

Gjetter på at du var innom hos Linda? Såvidt jeg vet er vel hun en av de dyreste i Norge som jeg vet om hvertfall! Men det er ikke langt unna, det ligger fort på 1500 i timespris hos tattovører, men sitter du i 10 timer får man gjerne en litt annen pris også! Eller så kombinerer de det gjerne med messer og man får det rimeligere!

Lenke til kommentar

 

Spørsmål ang tatovering og kostnader.

 

Kom tilfeldigvis inn på attitude tattoo studio i Oslo sine hjemmesider og stusset litt på prisene. Det jeg lurer på er om dette er normale priser pr time eller vell høyt?

 

Konsultasjon koster 1000,-

Ellers koster det hos hun ene 1900.- pr time

 

Såå hvis man skal ha en tatovering som tar rundt 10t så vil jo prisen bli 19 000,- noe som er litt vell dyrt?

Spørr rett og slett av ren nysjerrighet :-)

 

Gjetter på at du var innom hos Linda? Såvidt jeg vet er vel hun en av de dyreste i Norge som jeg vet om hvertfall! Men det er ikke langt unna, det ligger fort på 1500 i timespris hos tattovører, men sitter du i 10 timer får man gjerne en litt annen pris også! Eller så kombinerer de det gjerne med messer og man får det rimeligere!

 

 

Så timesprisen hos Linda ja. Stusset bare på det da 1900 kr timen er prisen som de som er "top notch" i verden tar. Men kjent sak at ting er dyrt i Norge da :)

 

Takk for svar

Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn

 

 

Spørsmål ang tatovering og kostnader.

 

Kom tilfeldigvis inn på attitude tattoo studio i Oslo sine hjemmesider og stusset litt på prisene. Det jeg lurer på er om dette er normale priser pr time eller vell høyt?

 

Konsultasjon koster 1000,-

Ellers koster det hos hun ene 1900.- pr time

 

Såå hvis man skal ha en tatovering som tar rundt 10t så vil jo prisen bli 19 000,- noe som er litt vell dyrt?

Spørr rett og slett av ren nysjerrighet :-)

 

Gjetter på at du var innom hos Linda? Såvidt jeg vet er vel hun en av de dyreste i Norge som jeg vet om hvertfall! Men det er ikke langt unna, det ligger fort på 1500 i timespris hos tattovører, men sitter du i 10 timer får man gjerne en litt annen pris også! Eller så kombinerer de det gjerne med messer og man får det rimeligere!

 

 

Så timesprisen hos Linda ja. Stusset bare på det da 1900 kr timen er prisen som de som er "top notch" i verden tar. Men kjent sak at ting er dyrt i Norge da :)

 

Takk for svar

 

 

 

Ting er dyrt i Norge ja, og Linda er hakket dyrere enn alle andre føler jeg laught.gif

Lenke til kommentar

Brystet ! eller bak på ryggen på skulderpladet


Hmm, forslag til en annen plass?

 

Har hatt det bildet på veggen i snart et år, så er rimelig sikker på at jeg ikke kommer til å angre.

Brystet ! eller bak på ryggen på skulderpladet

Lenke til kommentar

Tror kanskje det er litt dumt hvis jeg tattoverer over hjertet. I tilfelle jeg havner i en ulykke, eller må ta en hjerteoperasjon. Noen innspill?

 

(Jeg tenker å tattovere navn og blodtype på brystet et sted.)

 

De river vel opp skjorta di? Eller putter deg i en slik sykehusuniform, og da må de jo se det.

 

Jeg havner ofte opp uten legitimasjon.

Endret av Ted Bundy
Lenke til kommentar

Vet ikke hvor stor du vil ha den, men jeg ville nok vurdert på overarmen ganske høyt oppe. Ca likt som på bildet, bare ikke like langt ned med halen. Din kommer jo til å dekke mere jevnt og rundt. http://www.tattoobite.com/wp-content/uploads/2013/09/phoenix-pic-of-tattoo-on-left-arm.jpg

Ser bra ut når du går i singlet. Kan skjules med T-skjorte. + Du har jo plass på brystet for det blodtypen og navn og det du ville ha. Men brystet ser nok å bra ut det å om du vil.

Lenke til kommentar

En rettelse: Ved en hjerteoperasjon skjærer de deg midt over brystkassa, derfor har det ingenting å si hvilken brystside du velger å ta en tattis på.

 

Jeg ville tatt spørsmålet videre til en tattovør, og han kommer til å finne den rette plassen sammen med deg.

 

Jeg ville holdt meg unna underarmen og ryggen, og sier meg enig med resten at denne kan ta seg godt ut på brystet.

Lenke til kommentar

skal den ikke være så stor er ribbsa en fin plass, men gjør ondt som f...

Ser det ikke litt malplassert ut med en liten fjert av en blekkflekk på en stor flate som ribbeina? Men så er jeg av den meningen at en tatovering skal dekke hele kroppsdelen den sitter på da. Men det er bare meg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

skal den ikke være så stor er ribbsa en fin plass, men gjør ondt som f...

Ser det ikke litt malplassert ut med en liten fjert av en blekkflekk på en stor flate som ribbeina? Men så er jeg av den meningen at en tatovering skal dekke hele kroppsdelen den sitter på da. Men det er bare meg!

 

Helt enig. Jeg tenkte jo selvfølgelig at den måtte være stor nok, ellers blir det bare en random flekk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...