Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjekk denne tråden.. :p

Men et spm., tok jo piercing i leppa mandag forrige uke. Og i morgen skal jeg muligens i svømmehallen. Skal jeg bruke et vanntett plaster på leppa? :s Og om jeg skulle være så uheldig å miste det, er det nok å bare rense som vanlig etterpå da?

Lenke til kommentar

Når kan jeg trene? :innocent:

 

det spørs vel hva du trener. så lenge du ikke oppholder deg lenge i vann (svømmer eller dusjer lenge) skal du vel kunne gjøre det meste av trening såvidt jeg vet.

Ok. Type trening er styrke og jogging. Han nevnte at svette ikke var helt bra for en fersk tatovering, så har tatt det litt med ro noen dager.

Nå er den også blitt litt "grå-aktig" etter jeg dusja og den tørket. Trenger vel heller ikke sove med plast mer nå? Og kan jeg gå med bomulls-klær igjen? Kun gått i syntetisk siden lørdag mtp. drit som kan trekke seg inn i "tættisen".

 

ha en fin dag, alle :)

 

edit: skulle smøre nå, når den er tørr. Og da løsnet det masse skorper. Er det ok? Hvordan skal jeg ellers få smurt den, dersom de skorpene skal være i fred (som jeg har lest omkring)

Endret av black_sheep
Lenke til kommentar

*snip*

 

min ble også litt gråaktig etter et par dager. jeg ventet i cirka 3 uker fra jeg tok tattisen til jeg begynte å svømme igjen så du må nok ta tålmodigheten til hjelp.

 

jeg fikk beskjed om at jeg kunne ta av plasten før jeg la meg samme dag som jeg ble tattoert. må gå med syntetiske klær? aldri hørt noe om. jeg har kun gått med bomull siden jeg fikk tattoeringen min.

Lenke til kommentar

Kjekk denne tråden.. :p

Men et spm., tok jo piercing i leppa mandag forrige uke. Og i morgen skal jeg muligens i svømmehallen. Skal jeg bruke et vanntett plaster på leppa? :s Og om jeg skulle være så uheldig å miste det, er det nok å bare rense som vanlig etterpå da?

 

Anyone?

Lenke til kommentar

*snip*

 

min ble også litt gråaktig etter et par dager. jeg ventet i cirka 3 uker fra jeg tok tattisen til jeg begynte å svømme igjen så du må nok ta tålmodigheten til hjelp.

 

jeg fikk beskjed om at jeg kunne ta av plasten før jeg la meg samme dag som jeg ble tattoert. må gå med syntetiske klær? aldri hørt noe om. jeg har kun gått med bomull siden jeg fikk tattoeringen min.

 

Got dammit! Whot? Håper jeg ikke har f*cka den opp nå da :whistle:

I løpet av dagen nå har det ihvertfall minska på skorpene også. Får holde meg til gåturer enn så lenge.

 

Hvor lenge sov dere med plast a?

Lenke til kommentar

Sover bare en natt med det og så har jeg 4 skjorter i sånn syntetisk silke eller hva det er som jeg sover med i 4 dager. Og etter de 4 dagene så sover jeg i bar overkropp som vanlig igjen.

 

Det som er så greit med syntetisk silke eller hva det nå er, er at de fester seg ikke i tattoveringen eller "skrubber", dette var det han som driver med katta som ga meg beskjed om. Rettere sagt jeg MÅTTE gjøre det slik :!:

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Kjekk denne tråden.. :p

Men et spm., tok jo piercing i leppa mandag forrige uke. Og i morgen skal jeg muligens i svømmehallen. Skal jeg bruke et vanntett plaster på leppa? :s Og om jeg skulle være så uheldig å miste det, er det nok å bare rense som vanlig etterpå da?

 

 

Så lenge du ikke bader i samme baseng med noen som har aids går det bra.

Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn

Noen her som har tatt tattoo hos Arctic tattoo i Tromsø? Har en Jack Skellington tattovering på planene som jeg vil ha snart. Utolmodige meg går jo ikke helt overens med at tattovøren min tar ferie og jeg dermed har endt opp med time i slutten av september... (noe som er aaaaalt for lenge å vite i mitt hode)

 

Jeg bor da nå i drammen, men han minnetattoveringa er for bodde i Tromsø så blir litt symbolsk handling bak den. Liker det jeg ser av de, og har hørt de er ganske så kjappe på selve tattoveringa også, og resultatet på de jeg har sett har jo vært knallbra, men alltid greit å spøre etter erfaringer :)

Endret av AnnChristin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...