Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Jeg har tatt hos en mann som jobbet der for flere år siden... og hun damen som startet og driver stedet og alltid har vært der. (husker ikke navnet) Hun har tatt på de fleste av mine venner og. Og det har gått helt fint. Med rens og alt.

Witchy Bitchy har hatt en del som har kommet og gått innen piercing og tatovering. Så ikke alltid lett å vite hvem alltid...

Jeg har snakket en del med de og ikke fått inntrykket at de ikke kan noenting...Gitt meg ganske likt svar som resten (jeg har hatt litt spørrerunder som en sjekk av stedene..) Var bla slik jeg endte opp fast på Let`s Buzz....

Når det gjelder smykker så har jeg hørt litt om størrelse feil. Men det har jeg hørt om veldig mange steder som folk alikevel liker og anbefaler. (Snakker ikke om tråden her..men rundt om alle steder)

Dette er som sagt min erfaring. Om jeg har vært heldig eller kommet på en god dag eller noe kan kanksje være siden mange har motsatt erfaring enn meg....

Nå holder jeg meg som sagt til Let`s Buzz siden det var der jeg foretrakk... :yes:

 

Har Leadning light i Bergen fått enda et studio?

Endret av DesertRose
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hei!

 

har egentlig tenkt litt på og ta tatovering, men jeg lurte på en ting. kan tatoveringen strekke seg når jeg blir større? altså jeg driver og trener, og musklene vokser..

er 15 år (snart 16) har tenkt til og ha øverst på ryggen, og kankje under armen. Noen som vet om en side jeg kan se på tatoveringer også?. skal ikke ha en sånn veldig stor tatto.

 

hvor dyrt er det og ta tattoo? sikkert over tussen eller noe.

Endret av joakimz
Lenke til kommentar

Du må nok vente til du er gammel nok. Det er 18 årsgrense på tatoveringer.

 

Herregud :D

 

Nei, det er ingen aldersgrense, men ingen seriøse vil tatovere noen under 18. Kan vi ikke bare putte dette i tittelen til tråden?

 

er ikke noe aldersgrense nei.

 

hvorfor skal jeg ta en tattoo uten og være serriøs? vær så snill, var ikke det jeg lurte på.

 

det er 18 om du bestemer selv, men er du under må du ha lov av foreldra, kjenner en venn av meg som også er 15 år og har tatoveringer..

 

ikke diskuter detter mer, bare svar på det jeg spurte på. om noen kan:).

Endret av joakimz
Lenke til kommentar

Du bør uansett vente noen år. Det er mange som tar tatoveringer i ung alder og etter noen få år så angrer de veldig. Jeg hadde heller ikke giddet å tatt en tatovering hos useriøse tatovører. Husk at en tatovering skal vare resten av ditt liv. Hadde vært kjipt om du tok en tatovering som du plutselig angrer på etter bare et par år.

Endret av Popobawa
Lenke til kommentar

Du bør uansett vente noen år. Det er mange som tar tatoveringer i ung alder og etter noen få år så angrer de veldig. Jeg hadde heller ikke giddet å tatt en tatovering hos useriøse tatovører. Husk at en tatovering skal vare resten av ditt liv. Hadde vært kjipt om du tok en tatovering som du plutselig angrer på etter bare et par år.

 

 

jeg har blitt advart mot dette. men jeg vil ha det. det er ikke noen useriøse som skal tattovere meg. skal bare ha en på ryggen, driter i om det er i en ung alder.

 

det er mitt valg, og angrer ikke uansett. men serr sa jo at jeg ikke skulle diskutere dette, bare svar på det jeg spurte om.

Endret av joakimz
Lenke til kommentar

hei!

 

har egentlig tenkt litt på og ta tatovering, men jeg lurte på en ting. kan tatoveringen strekke seg når jeg blir større? altså jeg driver og trener, og musklene vokser..

er 15 år (snart 16) har tenkt til og ha øverst på ryggen, og kankje under armen. Noen som vet om en side jeg kan se på tatoveringer også?. skal ikke ha en sånn veldig stor tatto.

 

hvor dyrt er det og ta tattoo? sikkert over tussen eller noe.

 

Nei, du kommer aldri til og klare og bygge så mye at du ødelegger tattoveringene dine......kanskje med par kurer, men til og med da har jeg problemer med og se at det skal skje noe. Har gått ned 70kg og de er ikke forandret i det hele tatt.

 

Angående pris så koster det fra noen tusen til flere tusen:)

De fleste seriøse ligger mellom 1000 og 1500kr timen, alt etter størrelse..om det er prosjekter...osv. :)

 

The Boss: Det han spør om har jeg svart på et par ganger nå :tease:

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

De som er her fast vet meningen min :tease:

 

Angående pris og størrelse på tattoveringen så går det også på hvor stor du er. Jeg må ut med 3x så mye som en som har vanlig høyde :!:

 

Vet flere har sagt det, men husk du skal gå med det resten av livet ditt. Jeg var en av de som tok i ung alder og har brukt mye på å få dekt de. Man forandrer seg mye fra 16 og opp til 20......veldig ofte ihvertfall:)

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

De som er her fast vet meningen min :tease:

 

 

og det er? at jeg burde vente? :p

 

 

har vente i mange år på og få tattoo nå, og vil fortsatt ha. Er jo bare en på ryggen uansett er jo bare og gå med genser det om jeg angrer meg ;)

 

og det er jo bare en tattoo uansett, ikke så mye og angre seg på :) eller så går det vel ann og fjerne det med laser eller noe. (som sikkert koster en del :whistle: )

Endret av joakimz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...