Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Nye smykker :love: Denne gangen klarte bodyjewelleryshop å levere til brukbar tid. Merkelig nok var jeg ikke i systemet deres lengre, selv om det ikke er så lenge siden sist jeg bestilte noe der. Måtte i alle fall registrere meg på nytt. :hmm:

Lenke til kommentar

Det eneste tattoverings-/piercingstudioet jeg vet om i nærheten av hjemmet mitt er Personal art tattoo, og det står det jo generelt mye dritt om på de siste sidene i denne tråden. Så da må jeg ta turen til Oslo. Vil noen anbefale et piercingstudio der, og helst i gangavstand fra Oslo S? Jeg skal som nevnt ha "tunnel" (jeg vet ikke hva det kalles på fagspråket).

Lenke til kommentar

Denne tråden detter stadig ut av mine innlegg. Får vel melde meg litt inn i vente debatten selv:

 

Jeg ville uten tvil venta. Kjenner mange venner og bekjente som har tatovert seg som 16 åringer, og det er bare en som kler det, (og ikke angrer / ser helt dust ut) og han har to fulle sleeves nå. Er flere som har skaffet seg noen tribaler på underarmen og sånn, de er litt mer safe da det bare ser dust ut, og ikke har noe mening. Jeg har tenkt til å tatovere meg når jeg blir en 18/19. Jeg har vært facinert av tatoveringer siden jeg var liten, men med tanke på hvor mye jeg har forandra meg bare på det siste året, så tror jeg at jeg skal bruke vinteren + enda ett år på å gjøre grundig research før jeg i det hele tatt oppsøker en tatovør eller skisser opp motiv.

 

Kommer nok til å ha ett nerdete og musikkbasert motiv selv. Tanken bak er at det enten beskriver barndommen min (I tiflelle jeg plutselig skulle bli vanlig og legge alt av nerdekultur bak meg), eller forhåpentligvis hvordan jeg ser meg selv. 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar

får se. vil jeg så vil jeg:P

 

ellers har jeg 2 år og vente på det :dontgetit:

 

*sitere innlegget mitt*

Tro meg, du gjør smart i å vente.

Jeg er ubeskrivelig glad jeg har små tatoveringer jeg fjerner med laser/dekker over.

Det hadde ikke vært like lett med noe stort.

Det vi sier er ikke tull.

Og i forrige uke var det en artikkel om farlig blekk.

Er det da ikke bedre å vente slik at du går til noen som er dyktig, med godkjent blekk, i stedet for å risikere ditten og datten bare fordi du ikke klarte å vente?

Lenke til kommentar

Det eneste tattoverings-/piercingstudioet jeg vet om i nærheten av hjemmet mitt er Personal art tattoo, og det står det jo generelt mye dritt om på de siste sidene i denne tråden. Så da må jeg ta turen til Oslo. Vil noen anbefale et piercingstudio der, og helst i gangavstand fra Oslo S? Jeg skal som nevnt ha "tunnel" (jeg vet ikke hva det kalles på fagspråket).

 

Som i posten under din. Pinpoint er dit du vil. Ikke så langt fra Oslo S og så klart den bonusen at de er kjempeflinke.

 

Store hull i øret er vel det du kan si :p Har du noe fra før? Og hvor stort skal du?

Lenke til kommentar

Var hos Pinpoint på Lørdag for å stikke 3 nye hull i øreflippene (det enkle er ofte det beste, eh?). Christiane var på ferie, så ble tatt vel imot av Christiano. Også en kjempekoselig fyr, som var engelsktalene og absolutt like flink og proffesjonell som Christiane :3

 

Bilde for de interesserte.

 

flipp.jpg

 

Lenke til kommentar

Det eneste tattoverings-/piercingstudioet jeg vet om i nærheten av hjemmet mitt er Personal art tattoo, og det står det jo generelt mye dritt om på de siste sidene i denne tråden. Så da må jeg ta turen til Oslo. Vil noen anbefale et piercingstudio der, og helst i gangavstand fra Oslo S? Jeg skal som nevnt ha "tunnel" (jeg vet ikke hva det kalles på fagspråket).

 

Som i posten under din. Pinpoint er dit du vil. Ikke så langt fra Oslo S og så klart den bonusen at de er kjempeflinke.

 

Store hull i øret er vel det du kan si :p Har du noe fra før? Og hvor stort skal du?

 

Jeg har et lite hull i øret fra før av. Jeg vil ikke ha større hull enn at det kan gro igjen. Altså maks 8 mm.

Lenke til kommentar

jaja, jeg får vel sitte og vente i 2 år jeg da :sleep:

 

Tro meg, du vil ikke angre på det.

Tatovering er kanskje "bare" nå, men når du blir eldre forstår du bedre.

Det gjorde jeg, og jeg lærte på den harde måten.

Derfor jeg fraråder andre fra å gjøre samme feilen.

Hastverk er lastverk.

Lenke til kommentar

jaja, jeg får vel sitte og vente i 2 år jeg da :sleep:

 

Tro meg, du vil ikke angre på det.

Tatovering er kanskje "bare" nå, men når du blir eldre forstår du bedre.

Det gjorde jeg, og jeg lærte på den harde måten.

Derfor jeg fraråder andre fra å gjøre samme feilen.

Hastverk er lastverk.

 

vel tor jeg har samme mening når jeg blir 18 å, skal ha skorpion tattoo(altså stjerne tegne mitt). men vet ikke helt hvor enda, men jeg får vel vente.

 

men tok hull i øret i fjor, det er vel ikke noe jeg kan angre på? det er vel bare og ta ut blingen når jeg blir lei:P

Endret av joakimz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...