Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ca 1mm i mnd fikk jeg til svar når jeg spurte..

.

Med mindre du ikke vil tape opp blir jo det fort vanskelig når størsteparten av plugger/tunneler osv. stiger to og to mm. i størrelse?

 

Nå vurderer jeg å gjøre dette. Jeg kunne tenke meg noe¨sånt som på dette bildet:

1579586.jpg

Altså noe lite. Hvor stort vil dere si at dette er? Hvor mye vil det koste? Gjør det vondt å strekke øret?

 

Vil noen anbefale et piercingstudio i nærheten av Askim eller Ski?

Lenke til kommentar

Heisann. Ser at utseendet på diskusjon.no har forandret seg siden sist jeg var innom. Derfor beklager jeg på forhånd om det er et annet sted jeg helst skulle postet dette, men here we go;

 

Jeg har kun erfaringer med House of Pain i Storgata, men vurderer noe nytt for min neste tatto.

Derfor lurer jeg på om noen har erfaringer med Personal Art Tattoo i Ski? Har forhørt meg litt rundt med bekjente, og de kan bekrefte at det er en seriøs og bra sjappe. Har også opplevd litt overprising fra House of Pain i forhold til andre anerkjente studioer.

 

Så, er det noen som har erfaringer med Personal Art Tattoo? Takker så mye på forhånd, folkens!

Var med eksen min når hun skulle ta tattovering der. De virka veldig useriøse, og det ble et dårlig resultat.

Tattovøren tok seg en pause, løp over gata og kjøpte seg pommes frites og spiste den opp før han fortsatte å tattovere igjen (uten å spørre om det var greit å ta en pause nå).

 

Jeg vet ihvertfall at jeg aldri skal tattovere meg der :)

 

I alle verdens hauger.. Varierende tilbakemeldinger. Det var jo bare crap å høre.

Er det noen sjapper du vil anbefale sterkt, da? :)

Lenke til kommentar

Bor i Ski-området, og har hørt litt forskjellig om Personal Art Tattoo. De har nektet å tatovere flere bekjente av meg, uten grunn (nå vet jeg ikke om dette er vanlig praksis rundt omkring) og personene det er snakk om ser ikke rufsete ut, heller ganske normale.

 

Ba selv om tips til en tatovering der og da fikk jeg ikke noe godt svar. Var innom en gang et par dager senere og da ble jeg omtrent kastet på dør, fordi alle var opptatt. Opptatt som i å prate og snakke i mobil og lignende.

 

Tror han som driver sjappa kaller seg Birdy (eller noe sånt) og han er visstnok jævlig flink. Tror ei av de andre som var flinke der slutta og begynte på House of Pain. Finner dessverre ikke noen bilder av det "Birdy" har gjort. (Aner heller ikke om det er det han kaller seg lenger.)

Lenke til kommentar

Bor i Ski-området, og har hørt litt forskjellig om Personal Art Tattoo. De har nektet å tatovere flere bekjente av meg, uten grunn (nå vet jeg ikke om dette er vanlig praksis rundt omkring) og personene det er snakk om ser ikke rufsete ut, heller ganske normale.

 

Ba selv om tips til en tatovering der og da fikk jeg ikke noe godt svar. Var innom en gang et par dager senere og da ble jeg omtrent kastet på dør, fordi alle var opptatt. Opptatt som i å prate og snakke i mobil og lignende.

 

Tror han som driver sjappa kaller seg Birdy (eller noe sånt) og han er visstnok jævlig flink. Tror ei av de andre som var flinke der slutta og begynte på House of Pain. Finner dessverre ikke noen bilder av det "Birdy" har gjort. (Aner heller ikke om det er det han kaller seg lenger.)

 

Jeg er 14 år. Pappa har noe fra Birdy! Skal snakke med han etter på (søndag)

Kan spørre ut pappa for deg :)

 

Edit: Btw, på jenter med fin kropp er navle piercing drit sexy !

Endret av eivindooo
Lenke til kommentar

Halla! Jeg har bestemt meg for å ta tattovering nå, og har fått lov av mamma og pappa. Jeg er snart 17 år, og lurer på om det er aldersgrense for det, så lenge begge foreldrene sier det er greit? Uansett, hvordan er det med pris osv. her i Norge? Jeg skal til Spania, Alicante i august, og jeg tror jeg skal ta den der. Tror dere det er mye verre enn å ta den her i Norge? Er det bedre priser der nede?

 

Har vurdert å ta det på hånden. En litt liten tattovering. Tips til noen tøffe? Ikke for stor ;p maks 7-10 cm lang ;)

Lenke til kommentar

Jeg kjenner i hvert fall et par mennesker som har hatt tattovering sida de var 16 år gamle.

 

Jeg har ikke tattovering selv, men jeg vil fraråde deg å tattovere hånden. Det er et veldig synlig sted og du er fortsatt ung. Arbeidsgivere og eksaminatorer kan få et negativt inntrykk.

 

Du bør tenke deg godt om før du velger en tattovering. Mange velger å få en tattovering i forbindelse med noe de har opplevd, oppnådd eller noe annet som betyr mye for dem personlig. Ikke velg en tattovering fordi den er tøff. Igjen, du er fortsatt ung, og du vil endre mange meninger og syn de nærmeste årene av livet ditt. Når du har funnet et motiv du liker, bør du vente et halvt år eller mer før du tattoverer deg. Se på den hver dag. Hvis du fortsatt er like bestemt på DET motivet, kan du tattovere deg. Hvis ikke, prøver du et nytt motiv eller lar være å tattovere deg. Ikke ha hastverk.

Lenke til kommentar

Hadde helt glemt at det var en tattoo og piercing tråd her, jeg har et problem kansje noen her kunne hjelpe meg med. Jeg leter etter et nettsted som selger smykker til strekte ører, problemet er at ingen selger den størrelsen jeg er ute etter. Jeg leter etter smykker på +/- 30mm.

Så kan noen her tipse meg om et nettsted som selger smykker på den størrelsen?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Edit:

Noen spesiell kvalitet du tenker på, Ooze?

Har selv et par på 35mm som jeg bestilte fra Omerica Organic(.com). De lager det meste av størrelser i ulike tretyper. Liten bedrift med knall kundeservice.

 

Ellers tror jeg bodyjewelleryshop har, om jeg ikke husker feil, en egen kategori for store smykker.

Og så har du jo bodyartforms, hvor du kan få tak i "det meste", hvis du har råd, that is.

 

 

Nå vurderer jeg å gjøre dette. Jeg kunne tenke meg noe¨sånt som på dette bildet:

*bilde*

Altså noe lite. Hvor stort vil dere si at dette er? Hvor mye vil det koste? Gjør det vondt å strekke øret?

 

Vil noen anbefale et piercingstudio i nærheten av Askim eller Ski?

Kan ikke si noe garantert her, men for meg ser det ut som rundt 8mm.

Akkurat hvor mye det vil koste avhenger av fremgangsmåten din. Du hadde hull i ørene fra før, var det så?

Da kan du jo enten gå til et studio og spørre om de kan strekke ørene for deg. Som regel velger du smykker og så strekker de gratis for deg. Pris avhenger også av smykkevalg, men om du f.eks. velger glasstunneler skulle det ikke bli spesielt dyrt.

Folk er forskjellige og opplever smerte ulikt, så om det kommer til å gjøre vondt er også vanskelig å svare på. Men allikevel, har du først tatt hull hos en ordentlig piercer og ventet lenge nok til at det første hullet har grodd skikkelig vil nok ikke de første strekkingene lamme deg av smerte akkurat. Bare forbered deg på det verste, så er du iallefall sikker. :)

 

Piercingstudioer i nærheten av Askim eller Ski har jeg ingen anelse om. Dra til Oslo, om du kan.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Ja, jeg har et hull i venstre øre som jeg fikk for litt mer enn to måneder siden.

Da skal det gå fint.

 

Edit:

Fort gjort, Raw_Denim! :p

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

De kan det rett og slett ikke...

De setter feil smykker, de stikker feil og på toppen av det så hører jeg også at instruksjonene de gir kundene sine også er litt imot det de fleste andre gir av råd.

 

Når det gjelder Witchy Bitchy så er de ikke så elendig som enkelte skal ha det til. Tatt utifra egen erfaring. Har tatt flere der og alle har gått veldig bra utenom en som grodde ut...men det kan skje alle...Har andre kjente som og har tatt der og de har heller ikke hatt noen problemer med sine. Rådene de ga var lik rådene andre gir.

Sier ikke at de nødvendigvis er uten feil. Men jeg og kjente har ikke erfart noe av det å stikke feil eller gi andre instrukser enn andre....

Hatt noen av de i 9 år og de er like fin;0)

Dette er ihvertfall min erfaring. Andre har sin erfaring.

Idag bruker jeg riktignok Let`s Buzz...Jeg går der som har best ord på seg og jeg har aller best erfaring med.

Når det gjelder Leading light så kommer det veldig an på hvem som jobber der.

God sommer... :new_woot:

Lenke til kommentar

Da høres det ikke ut som om du har noen tatt av de som holder på nå.....

Det har blitt fler og fler som har tatt der, som får feil hele veien. Så de som holder på nå veit uten tvil ikke hva de holder på med..

 

Skal man pierce seg i Bergen, så blir det Lets buzz eller Linn på Leading Light som gjelder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...