Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Var nede på studioet og fikk sjekket den nyeste piercingen og det går greit med bading i sjøen i sommer. :D Hadde vært kjedelig å ikke kunne dukke hodet hele sommeren, men jeg hadde regnet med at det ville går fint siden det er en stund siden jeg tok den nå. Spurte dem samtidig om det var mulig å få tak i en større ørering enn den jeg har i utvidet hull nå, men leverandøren deres hadde visst sluttet med det. Så skal sjekke litt på nettet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, det er usikkert enda men det blir noe som ikke er så utstikkende. Jeg jobber i renrom og har på hette hver dag på jobb så jeg vil ikke ha noe som kan hekte seg fast i den på noen måte. Men det blir nok kanskje 1 til jobb og noen andre til andre begivenheter som f.eks fest og slike ting. Kanskje.

 

Jeg tenker det blir noe helt enkelt som den her: http://www.piercing-piraten.com/p1190/14g-(1.6mm),-bøyd-barbell,-velg-lengde/product_info.html

Lenke til kommentar

Tja, det er usikkert enda men det blir noe som ikke er så utstikkende. Jeg jobber i renrom og har på hette hver dag på jobb så jeg vil ikke ha noe som kan hekte seg fast i den på noen måte. Men det blir nok kanskje 1 til jobb og noen andre til andre begivenheter som f.eks fest og slike ting. Kanskje.

 

Vel, nå som jeg så bilde og vet hva du vil ha så husker jeg en ting som hendte med meg for noen år siden. Husker jeg byttet fra ringen til nettopp en slik som du vil ha bortsett fra at den var rett istedefor bøyd og jeg holdt på å rive den ut en morgen jeg tørket håret etter å ha dusjet. En løkke fra håndkle satt seg fast i kulen på toppen... :cry: Heldigvis var kulen løs så det var bare kulen som ble revet av. Så husk å være forsiktig. ;)

Lenke til kommentar

Tja, det er usikkert enda men det blir noe som ikke er så utstikkende. Jeg jobber i renrom og har på hette hver dag på jobb så jeg vil ikke ha noe som kan hekte seg fast i den på noen måte. Men det blir nok kanskje 1 til jobb og noen andre til andre begivenheter som f.eks fest og slike ting. Kanskje.

 

Vel, nå som jeg så bilde og vet hva du vil ha så husker jeg en ting som hendte med meg for noen år siden. Husker jeg byttet fra ringen til nettopp en slik som du vil ha bortsett fra at den var rett istedefor bøyd og jeg holdt på å rive den ut en morgen jeg tørket håret etter å ha dusjet. En løkke fra håndkle satt seg fast i kulen på toppen... :cry: Heldigvis var kulen løs så det var bare kulen som ble revet av. Så husk å være forsiktig. ;)

 

 

Hmm, det hørtes ikke positivt ut.. Kanskje jeg må revurdere litt da. Jeg får titte litt rundt og se om det er noe jeg liker.

Takk for innspill så langt. :-)

 

En ring hadde kanskje vært det beste men jeg vil ikke ha det tror jeg. :hmm:

Lenke til kommentar

En ring stikker jo mye mer ut enn en barbell som du tenker på. Det er bare å huske på å være forsiktig, noe jeg ikke var den gangen med håndkle. Kan nevne at jeg nylig ble revet litt i noen pigger jeg har i øret da frisøren tørket håret mitt, men det er etsmykke som står veldig ut. En barbell byr ikke på så store skademuligheter.

Endret av Glimti
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...