Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Jeg må se, har veldig klare bilder i hodet så burde ikke være noe problem og forklare det.

 

Greit nok. Men ta eksempel i filmatisering av en bok så ser du hvor forskjellig det du har forestilt deg er fra det filmen vilmen gjør det til. Om du klarer å tegne ned i grove trekk er det sikkert ikke noe minus. Men jeg skal ikke påstå at du ikke kan få det som du tenker deg av en tatovør heller.

 

Forskjellen her er jo at filmen vil se ut som det regissøren har forestilt seg. Du forklarer jo gjerne for tatovøren om han tegner en annen forestilling en du har tenkt, og forandrer det til du er fornøyd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har vært oppe på 19mm før. Les. Mye enklere å strekke opp igjen andre gang. Christiane(Pinpoint) trodde det gikk greit å gå opp tre med en gang. Var forøvrig også hun som gjorde det, på skikkelig vis. 11mm datt ut om natta(m/o-ringer), så jeg hadde litt å gå på.

 

Har forøvrig gått opp 2-3mm hver gang siden jeg var på 8mm på begge ørene. Aldri hatt problemer, med unntak av 17-19mm på venstre.

Endret av Joakim Skurk
Lenke til kommentar

Har vært oppe på 19mm før. Les. Mye enklere å strekke opp igjen andre gang. Christiane(Pinpoint) trodde det gikk greit å gå opp tre med en gang. Var forøvrig også hun som gjorde det, på skikkelig vis. 11mm datt ut om natta(m/o-ringer), så jeg hadde litt å gå på.

 

Har forøvrig gått opp 2-3mm hver gang siden jeg var på 8mm på begge ørene. Aldri hatt problemer, med unntak av 17-19mm på venstre.

 

Lite vits å utheve ordet Les med en lenke når du ikke skrev øret har vært oppe i 19mm. Og 3mm på en gang ville jeg ikke gjort selvom Christiane sa det, men nå viste det seg jo at tunellene datt ut av seg selv, så da var de vel ikke 11mm alikevel.

 

redigert: beklager tonen :)

Endret av Detectable
Lenke til kommentar

Ufin i tonen ja! Går greit. Er ufin i tonen en del selv. Jeg ser forresten ikke problemet med å strekke 2-3mm så lenge det ikke skader øret? Og så lenge norges kanskje beste piercer sier det ikke er noe problem? Jeg valgte iallefall å gjøre det. Regnet med folk skjønte, ut ifra hva som sto i posten jeg lenket til, at jeg hadde bært oppe på 19 på begge. Viste til den så jeg slapp å forklare bakhistorien igjen.

Endret av Joakim Skurk
Lenke til kommentar

For de som er interessert i James Hetfield (Metallica) sine tattoos, så kommer neste SOWHAT (Metallica fanclub-blad) til å ha en lang artikkel om det. Hvis det er interesse skal jeg prøve å få scanna/tatt bilder, men kan ikke love noe. :wee:

Endret av Knewt
Lenke til kommentar

Sendte mail til Nick Morte nå og hørte sånn ca pris på hva det koster med en vinge på innsiden av leggen. Håper jeg kan få det for 4-5k. Utsiden er jo mye større og da betalte jeg 6k.

 

Og er keen på å ta noe ala denne på underarmen, få en eller annen en til å tegne en egen versjon seff.

 

017VictoriaFrances.jpg

Endret av ZoDz
Lenke til kommentar

For de som er interessert i James Hetfield (Metallica) sine tattoos, så kommer neste SOWHAT (Metallica fanclub-blad) til å ha en lang artikkel om det. Hvis det er interesse skal jeg prøve å få scanna/tatt bilder, men kan ikke love noe. :wee:

 

Det hadde vert awesome! er litt forelsket i den skullen han har på nakken

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...