Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Glimti: Jeg spurte deg for noen sider siden når du tok scarification. Jeg vet ikke om du overså den med vilje eller om du ikke så spørsmålet. Grunnen til jeg lurte var fordi du nevnte den begynte å bli blekere nå. Og jeg lurte litt på hvor lang tid det tok.

 

Var før jul en gang. Husker ikke helt, men tror det var rett før desember. Jeg skrev jo om det her så om du gidder er det jo bare å bla bakover i tråden til du finner det. Om ditt vil blekne noe fortere eller ikke har jeg ingen anelse om. Jeg er ganske lys i huden og har veldig utpregede blodårer om det skulle ha noe å si. I tillegg blødde såret ganske kraftig mens det ble skåret så pierceren måtte flere ganger vente litt mens han la på tørk til å trekke til seg blodet. I tillegg til det har jeg noen selvkutt fra før av som arrene delvis gikk over så det ble litt kraftigere noen steder. Men om noen av de tingene spiller noen rolle vet jeg ikke. Det som kansje spiller inn er at jeg holdt jeg på å salte morgen og kveld i ti døgn så da tok det jo lenger tid før det grodde.

Lenke til kommentar

Hva med å droppe fingerbarten, og i stedet anskaffe en slik?

 

7278.jpg

Oi dæven steike. Gi meg heller en slik!

Hahah! Jeg fikk plutselig latterlig (mer) lyst på septum. :D

 

Edit: Var bare en igjen i 10g, så jeg kjøpte jeg. Da må jeg ta septum snart, da. Stakkars lommebok. Nipples og septum.

 

Hvor stort er det vanlig å ta når man piercer septum, egentlig?

Endret av Joakim Skurk
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Pent. Hva er egentlig målet ditt? Jeg gidder rett og slett ikke bla masse sider tilbake for å se om jeg finner det :D

Først var det 20, nå er det.. vel, noe over. :p

 

Grattis. :fun:

 

Skal du gjøre noe mer med nesen?

Takk! Og ja, jeg skal strekke den mer. Har vel egentlig strukket den til 3,2 sånn to-tre ganger, men retaineren har ramla ut hver bidige gang.

Satser på at det går denne gangen, da.

Lenke til kommentar

Da forsvant noen innlegg igjen. Vil ikke folk svare i en tråd så ta det til etterretning. Jeg forstår at det er irriterende med folk som ikke har samme motiv for å delta i tråden som andre, men det må dere nesten leve med. Hvis en person aldri svarer, foreslår jeg at dere ignorerer ham, istedet for å mase. det går tilsyvende og sist bare ut over trådens brukere. Samt admin, som må bruke av tiden sin til å rydde opp i tråder istedet for å bruke den på proaktive tiltak for å skape et bedre forum.

 

Reaksjoner tas på PM, ikke i tråden.

 

Geir :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...