Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Uff, er helt grønn på dette men; Hvor lenge skal jeg sitte med disse varme saltvannsomslagene per dag? Og går det ann å prøve å smøre på litt Jojoba-olje fra Apoteket kanskje?

Hva slags piercinger er det snakk om?

Lenke til kommentar

Uff, er helt grønn på dette men; Hvor lenge skal jeg sitte med disse varme saltvannsomslagene per dag? Og går det ann å prøve å smøre på litt Jojoba-olje fra Apoteket kanskje?

Hva slags piercinger er det snakk om?

Er snakk om snakebites.

Lenke til kommentar

Har de siste døgnene lekt litt med tanken om scarification i ansiktet istedefor tatovering. begge tingene blir ikke akruelt da det vil bli for mye. Så lenge som jeg har tenkt over ansiktstatovering er jeg helt sikker der, men tanken om scarification er som sagt helt ny så det vil iallefall gå i tankeboksen en stund uansett. Vet jo ikke hvordan folk vil reagere på figurative arr framfor tatovering i ansiktet, men det e ruansett ikke andres reaksjoner jeg først og fremst tenker på.

Lenke til kommentar

Hadde aldri i livet tatt scarification i ansiktet. Ikke bare fordi jeg er pinglete, men regner med det limiterer endel jobbmuligheter? Tror virkelig ikke det er så smart. Hva har du tenkt å tatovere i ansiktet btw?

 

Tribal. Har vært inne på tanken om edderkopper også, men har droppet det.

 

Jeg støtter et sikksakk arr i panna!

 

Har allerede et som tar det meste av underarmen.

Lenke til kommentar

Har de siste døgnene lekt litt med tanken om scarification i ansiktet istedefor tatovering. begge tingene blir ikke akruelt da det vil bli for mye. Så lenge som jeg har tenkt over ansiktstatovering er jeg helt sikker der, men tanken om scarification er som sagt helt ny så det vil iallefall gå i tankeboksen en stund uansett. Vet jo ikke hvordan folk vil reagere på figurative arr framfor tatovering i ansiktet, men det e ruansett ikke andres reaksjoner jeg først og fremst tenker på.

 

Tror faktisk det er lettere med et arr i ansiktet en en tatto det blir litt mer "usynelig"

Lenke til kommentar

den var det hos meg iallefall ;)

 

på mandag er det 3 uker siden jeg tatoerte meg og jeg synes huden der tattisen er har blitt litt skrukkete/rynkete. er det fordi det dannes ny hud under eller at det er en tynn skorpe på som gjør at det ser slik ut?

 

Det er en del av groprossessen, så er normalt:)

 

nå er ikke huden irritert lenger og skorpene er borte. disse "rynkene" er det eneste som er igjen. vil det være greit å svømme nå?

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar

Hva mener du? Selvsagt skjønte jeg hva han siktet til, men det er ikke et motiv jeg kunne tenkt meg. Om det først blir scarification i ansiktet blir det noe langt mer dekkende enn et lite arr. Dessuten skal jeg ha peeling på overarmen og da i samme motiv. Gidder ikke å ha for mange like arr heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...