Gå til innhold

Hva ønsker du deg til jul?

michael691

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Tror ikke jeg skal ønske meg noe som helst i år. Den beste gaven jeg får i år er julekos med familien, treffe vennene fra hjemplassen min og bare ha det koselig i 3 uker. Og, selvfølgelig tilbringe masse tid med kjæresten :) Kan man ønske seg mer?

Endret av Ladern
Skrevet (endret)

Nye twintips og masse snø!

PHP_Yoghurt: Jo mindre du er muslim, så tror jeg ikke du skal ønske deg ei dame til jul...

Go and get her!

Endret av Wiciwato
Skrevet
Tror ikke jeg skal ønske meg noe som helst i år. Den beste gaven jeg får i år er julekos med familien, treffe vennene fra hjemplassen min og bare ha det koselig i 3 uker. Og, selvfølgelig tilbringe masse tid med kjæresten :) Kan man ønske seg mer?

Jajaja særlig... :innocent: hehe, nei i bunn og grunn kan man faktisk ikke ønske seg noe mer. Når jula er over er det alltid for min del det jeg savner...

Men gaver er gøy :yes:

Skrevet

Ønsker meg egen leilighet også men det får jeg ikke ifra familien, må nok vente litt til gitt.

Ønsker meg en 20mbit linje også.

Nedlastingshastighet:

9 534 kbit/s

(10 000 000 bytes på 8,391 sek)

Opplastingshastighet:

3 711 kbit/s

(2 000 000 bytes på 4,312 sek)

:(

Skrevet

Da har en ny liste kommet:

Probe Whiskey (snus)

Offroad Whintergreen (snus)

Julesnus (snus)

Og kansje et snes cannabis :p

Kan jo heller ikke si nei takk til Saints Row 2 :)

*Litt cannabis i kroppen, SR 2 på xboxen og 1 julesnus under leppa* Julen kan ikke bli bedre :)

Med mindre jeg vinner i lotto også:p

Skrevet

Ønsker meg en god karakter på eksamen.

Ellers har jeg gått skikkelig bajas i år og kjøpt meg alt jeg kunne ønske meg selv. Derfor hadde det jo vært fint med litt penger.

Det beste blir uansett å komme hjem og mæte familie og venner igjen. Helgebesøk er ikke altid nok.

Skrevet

Egentlig ønsker jeg meg ikke noe mer enn en god klem fra en kjæreste jeg ikke har! og god mat da! seff!!!:D

Om jeg MÅ si en ting.. må det vel være en akustisk gitar med innebygd MIC (anyone??) håper julenissen hører meg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...