Gå til innhold

Hva ønsker du deg til jul?


michael691

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er møkka lei av å få pengekonvolutter hver jul nå. Ikke det at jeg er utakknemlig for det, tvert i mot. Men det gir ingen julestemning og følelse av å glede meg til å se hva jeg får i år. Sikkert min egen feil, ettersom jeg er veldig selvforsynt med ting jeg ønsker meg året rundt blir det en smule vanskelig for andre å tenke ut hva jeg "trenger" :p

Er det noe jeg virkelig vil i livet, så er det å reise. Reise og opplevelse. Gjerne med noen jeg kjenner.

 

Men.. meh... jeg skal se langt etter å få flybilletter for 3000-10000kr under juletreet. o_O

Endret av mogcaiz
Lenke til kommentar
Jeg er møkka lei av å få pengekonvolutter hver jul nå. Ikke det at jeg er utakknemlig for det, tvert i mot. Men det gir ingen julestemning og følelse av å glede meg til å se hva jeg får i år. Sikkert min egen feil, ettersom jeg er veldig selvforsynt med ting jeg ønsker meg året rundt blir det en smule vanskelig for andre å tenke ut hva jeg "trenger" :p

Er det noe jeg virkelig vil i livet, så er det å reise. Reise og opplevelse. Gjerne med noen jeg kjenner.

 

Men.. meh... jeg skal se langt etter å få flybilletter for 3000-10000kr under juletreet. o_O

 

Wow! Jeg ønsker meg egentlig ikke noe annet en penger til jul, fordi jeg sparer til ny pc, men mor nekter på å gi penger i julegaver. Synes du er heldig som får penger og ikke alt mulig annet piss man egentlig ikke trenger.

Lenke til kommentar

-Penger.

-Snø, men den må ikke være for kald.

-En million flasker Grans Julebrus på glass.

-MSI GeForce GTX 280 OC

-Intel Core 2 Duo E8400

-Far Cry 2 (PC)

-Gears of War 2 (X360)

-Left 4 Dead (PC)

-Fable 2 (X360)

-Mirrors Edge (PC eller X360)

-Dead Space (X360)

-Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts (X360)

-Call of Duty 5 (PC)

-Amon Amarth diskografien.

-T-skjorter.

-Gode karakterer. :dontgetit:

Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Nå er det vel kanskje maaange år siden jeg i det hele tatt ønsket meg noe til jul, men i år ønsker jeg meg vel kun:

- God kameraveske

- Filmer (samme faen bare det er DvD eller Bluray)

- Hvilke som helst tegneseriebøer. (mistenker at jeg i alle all får "Rocky III" ettersom jeg hinta fram om den til dama) ^^,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...