Gå til innhold

Windows 7 - Diskusjon, erfaringer og forslag (utdatert).

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Den var til denne (irriterende når svaret kommer på en annen side enn den man svarer på!):

Du må bli invitert tror jeg, av en MS-ansatt.
Endret av Pallantir
Skrevet
Tok et kjapt søk, men fant ikke noe i farten. Er det fortsatt mulig å forsøke å bli offisiell betatester? Hvor registrerer jeg meg i så fall? http://www.microsoft.com/betaexperience/ ? Så rimelig dårlig ut der.

Invitasjonene er sendt ut. Flere vil det ikke bli med det første. Beta-en blir trolig tilgjengelig når CES messen starter 9. januar.

Skrevet

Om min Windows Vista BETA og Release Candidate nøkkel forsetter å fungere med Windows7 Pre-BETA / BETA så bryr ikke jeg meg stort om jeg får denne mailen eller ikke :p

Skrevet

Nja, ser blant annet at min BETA kode faktisk er identisk med den kompisen min fikk da vi BETA-testet Vista, så virker som det er stort sett de samme nøklene som blir sendt rundt?

Skrevet

Forresten, jeg husker at den gang skulle man bare kunne aktivere 10 pc-er med den samme keyen. Så det spørs åssen det funker. Men rearm kan kanskje gi 120 dager, og da begynner det jo å bli verdt det!

Skrevet
Betaene lekker jo på torrents uansett, så alle som vil skal nok ikke ha for store problemer med å få tak i det. ;)

Men mas om validering/registrering er irriterende. Jeg har lovlig Vista nå, og kommer til å kjøpe ny laptop med 7 når det er ferdig og utgitt. Har derfor ingen problemer med å laste ned beta-versjoner gjennom torrents eller andre kilder, men foretrekker å være offisiell beta-tester som gjør det hele enklere.

Skrevet

Mine beta-nøkler til Vista fungerte med build 6801, men de fungerer ikke med 6956 som jeg bruker nå. :\ Er det forresten bekreftet at den første offisielle beta av 7 vil bli tilgjengelig for de med MSDN medlemskap?

Skrevet
Betaene lekker jo på torrents uansett, så alle som vil skal nok ikke ha for store problemer med å få tak i det. ;)

Så sant man holder på med torrents da...

Man kan da bruke sprøyter uten å være narkoman?

Skrevet

Så sant man holder på med torrents da...

Man kan da bruke sprøyter uten å være narkoman?

Jada, men man kan jo har sprøyteskrekk :p

Nedlastning av Windows 7 er ulovelig. Skulle sende de en e-post om noen ting ag da spurte jeg om det uansett.

Han fyren sa at torrents i seg selv er ulovelig :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...