Gå til innhold

Windows 7 - Diskusjon, erfaringer og forslag (utdatert).


Anbefalte innlegg

Så jeg foreslår at du partisjonerer disken din i 2 deler. På C: kan du ha XP, og på D: kan du ha 7. Dette er bare eksempler. :)

 

Joda, men er redd oppstartsinformasjonen(bootsector?) blir liggende på win7-partisjonen... når jeg formaterer win7, er jeg redd winxp ikke booter lengre... Altså at winxp fortsatt ligger på c, men at maskinen ikke booter fra c?

 

Jeg har endret "primary partition" ellerno før med partitionmagic, men det er jo litt knotete...

 

Jeg har XP på C: og 7 på D:, det funker fint. :) Dessverre booter den automatisk i 7, det skulle jeg gjerne fått endret på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ytelsen i windows 7 er heilt syk for meg, spesielt i WoW. kan hende dette har noe med skjermdriverne å gjøre men eg trur ikkje det.

 

Har prøvd så og si alle driverne som fins og fått rundt 20fps i Wotlk!

Innstalerte w7 og valgte driverne fra windows update. vips så hadde eg 45 fps +. I ein del huler der eg har slitt med hakking har eg nå 40+ meir fps. Noe av dette skylder at cpu kjørte på 100% tidligere, så med ein rask cpu vil du kanskje ikkje merke den store forskjellen. kan endelig benytte det nye skyggesystemet og.

 

Gleder meg vilt til Beta og ikkje minst RTM av Windows 7!

 

spec.: Dell XPS 1710. cpu. T2500 2.0 ghz , 4gbram, 7900 gs.

Endret av saamaas
Lenke til kommentar

Jeg kan ikke helt fatte at en pre-beta kan fungere så bra. Jeg har til nå ikke hatt et problem. Alle programmer jeg bruker fungerer som de skal, all funksjonalitet i OSet (som jeg har prøvd) fungerer meget bra og alt er fjellstabilt...i en pre-beta! Trengte ikke legge inn en eneste driver for å få ting til å fungere heller, den fant alt selv. Tror jaggu jeg kommer til å bruke denne builden som hoved-OS frem til første beta er klar.

Lenke til kommentar

Jeg har build 6801, og er veldig fornøyd, så nå vil jeg legge inn build 6956, men den har jeg installert på en partisjon jeg ikke har så lyst til å formatere kan du si. Og har ikke så altfor mye plass der til at jeg vil installere både build 6801 og 6956 på samme partisjon.

 

Men funker det da å starte installasjonen fra windows 7 og installere som en oppdatering eller noe derifra? :)

 

Mvh Olav B, G ;)

Lenke til kommentar
La meg minne dere på at opplysning om piratkopiering fortsatt ikke er lov. Ett innlegg er slettet.

 

 

Da er det egentlig ganske merkelig at denne tråden får lov til å fortsette i og med at man ikke kan laste ned Win 7 via lovlige kanaler.

 

Godt poeng! Win 7 får man ikke lovlig tak i før betaen etter det jeg har forstått

Lenke til kommentar
La meg minne dere på at opplysning om piratkopiering fortsatt ikke er lov. Ett innlegg er slettet.

 

 

Da er det egentlig ganske merkelig at denne tråden får lov til å fortsette i og med at man ikke kan laste ned Win 7 via lovlige kanaler.

 

Godt poeng! Win 7 får man ikke lovlig tak i før betaen etter det jeg har forstått

 

Husj da! Vi må holde de skumle moderatorene og administratorene unna :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...