Gå til innhold

Windows 7 - Diskusjon, erfaringer og forslag (utdatert).


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
har et merkelig problem at internetten slutter å fungere, men MSN og utorrent etc etc funker. Har trådløs forbindelse, men det kan ikke være problemet. Noen andre som har samme problem og vet om en evt fix? Burte jeg bytte over til statisk ip?

tror ikke det er noe gale med internettfobindelsen pga msn osv funker. kan være noe med nettleser kanskje

Lenke til kommentar
har et merkelig problem at internetten slutter å fungere, men MSN og utorrent etc etc funker. Har trådløs forbindelse, men det kan ikke være problemet. Noen andre som har samme problem og vet om en evt fix? Burte jeg bytte over til statisk ip?

Har litt av samme problem, men alt slutter å fungere for meg. Men kommer på igjen etter 1 min elns.

Lenke til kommentar

Har hatt samme problemet.

Det var firewall/antivirus program som var synderen med webguard i Avira Premium Security Suite.

 

Endte opp med å reinstallere uten webguard.

 

Det skal sies at jeg betatester Avira v9 som SKAL ha Win 7 støtte fullt ut. Men problemet er at en filter driver påkrevet ikke er digital signed og ikke lar seg installere på win 7 64bit versjon (enda).

Lenke til kommentar

Når jeg legger inn Windows 7 vil Vista-installasjonen legge seg som en mappe, Windows-old slik det gjorde (for meg i alle fall) når jeg reinstallerte Vista tidligere?

 

EDIT: I følge help-saken under install gjør blir det fortsatt laget en Windows.old mappe =) De anbefaller likevel at du tar en backup, så stor tillitt bør vi ha til dem xP

Endret av Webmaster Esso
Lenke til kommentar
Når jeg legger inn Windows 7 vil Vista-installasjonen legge seg som en mappe, Windows-old slik det gjorde (for meg i alle fall) når jeg reinstallerte Vista tidligere?

 

 

Ja det er helt likt med Win7 (dette hvis du velger å "overskrive" eksisterende win installasjon)

Dette er ikke noen bakdel dog - kun fordel.

Windows.old folderen i sin helhet kan slettes med explorer etter at du "plukker ut" de filene du vil beholde.

Endret av syar2003
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...