Gå til innhold

Sons of Anarchy - Generell Diskusjon - (USA-sendetid)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, han har dialekten der og. Herlig skuespiller ja! Tror ikke jeg har hørt han uten den, selv i de seriene han har gjestespilt. Dog, aldri sett Black Snake Moan men det er en film han er med i.

 

Kjempeglad for at vi får en ny sånn serie på FX. Sons of Anarchy er bare 13 episoder per sesong, Justified 12(?) og The Shield er ferdig. Så fint å ha noe lignende disse seriene, med et annet plot såklart.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Herlig sesongstart.

 

Startet veldig rolig, slik jeg hadde håpet og forsettet ikke så langt etter sesongfinalen egentlig.

 

Ville at Hale skulle dø. Men litt sjokkerende at det faktisk skjedde. Trodde Hale kom til å forbli i serien lenge. Broren hans kan jo lett ta over som den store nye anti-SoA karaktern nå uansett, bortsett fra hu jævela hora Stahl(seriøst, hvem ønsker ikke å knocke ut hu?). Hun spiller egentlig rollen greit, hun klarer hvertfall å få oss til å hate karaktern hennes.

 

Castingen er også herlig. Med en mini-rolle med Stephen King i en episode som kommer snart. Å Hal Brooks som faren til Gemma. Men det jeg er mest fornøyd med er at "Lem" eller Kozik kommer til å forbli meste av sesongen. Vær så snill å la denne mannen overta plassen til Half-Sack, om ikke mer enn bare plassen hans.

Lenke til kommentar

Skjer med hate, Jotun? :p

 

Han overlever garantert slike skader, nei. Altså slik han ble skadet er ikke akkurat bare et skrubsår eller noen par episoder fraværende. Som sagt, idet minste blir han lam eller lignende.

 

Dessuten ville det nok vært litt bedre om Hale forble borte så broren`s rolle i serien kan overta istede. Fordi han virker som kan bli en major-player denne sesongen, Charming-vise.

Endret av Empire of Maury
Lenke til kommentar

Gleder meg til sesongstart nå ! Ikke så alt for lenge til, vi har ventet lenge nå

 

Enig. Slutten på episoden viser at denne sesongen kommer til å bli som de lovet. Veldig hardcore :D

 

Ellers er jeg enig med Empire of Maury og Cryflopp angående Hale er dau. Når man blir overkjørt så brutalt at hjernenen ligger å flyter utover gata, og bror din og sjefen din ikke engang gidder å sette seg ned på huk for å sjekke etter en puls, da er man stein dau. Noe annet ville ihvertfall vært veldig merkelig.

 

Liker også at det ser ut som Kenny Johnson kommer til å bli en regular på SOA. Likte han veldig godt i The Shield

Lenke til kommentar

Skjer med hate, Jotun? :p

 

No hate, just love Bro!

 

Neida, han dauer sikkert, det skal eg være enig i. Men ville vært typisk deg å vite noe om castingen fremover. Så eg bare tenkte at den promillesjansen for at han overlevde forsvant jo hvis du visste noe... ;)

 

Ikke noe mer alvorlig.

 

Forøvrig: Fantastisk sesongstart. Veldig veldig spent på utviklingen for Jax nå. Eg tipper det blir en sånn "bra du gjorde dette, han var delaktig i drapet på en police" greie...

Lenke til kommentar

Hvem tror dere er de folka i bilen som skøyt ned folk, og kjørte over Hale?

 

Det er trolig ikke noen irske, Cameron tror jeg ikke angriper SoA på den måten. Å har neppe de mulighetene nå, dessuten er vel Jimmy O gangske nøytral i den situasjonen og er vel den eneste irske med slike muligheter av de vi har blitt introdusert.

 

Ettersom personen som ble drept(?) av Jax var litt meksikansk-aktig er nok Mayans som slår til når de får vite at så mange Samcro`s er samlet på et sted.

Lenke til kommentar

God episode, litt synd det ikke blir full krig mot Mayans. Men kanskje for det beste, vil ikke miste så mange av de karakterne som har vært med i alle sesongene til nå. Nesten selv Happy.

 

Episoden i dag var litt rolig med også litt roundup med hva som kommer til å skje, eller kan skje hvis det blir krig mot Mayans. Kult å endelig få se Lodi-gjengen "Grim Bastards" også i en liten del i dag(de som fant ut informasjon for Samcro om løytnaten til Mayans).

 

Lurer på om vi vil få se den russiske mafiaen i serien snart, ettersom disse var den største gjengen True IRA selger mest våpen til bortsett fra Samcro.

 

Litt bra at Cameron døde på slutten, men hva vil skje med ungen?

 

Promo til neste episode

http://www.youtube.com/watch?v=yQH_SpfIQlA

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...