Gå til innhold

Sons of Anarchy - Generell Diskusjon - (USA-sendetid)


Anbefalte innlegg

Nysanene er så små eller store du vil gjøre dem. Hvordan vet vi at politiet ikke klarer det? Det er ikke sånn at hver lille små by i Amerika er plaget av masse kriminalitet og narkotika, selv om den ligger i en "dårlig" del stat. Ut ifra det jeg har sett så langt virker det som SoA bringer med seg mer Narkotika, horer og gjeng kriger enn noen andre. For at "gangsteren" skal slå seg ned i byen, må det være et marked, og det virker som SoA har vært med på å skape dette markedet. Å selge automat rifler til Nabo byen og folk ut i skogen gjør ikke akkurat saken bedre.

 

Men ja kanskje litt kverulering her fra min side. Jeg skjønner hele greia med "who's the real protecters of socitey" osv. Man kan dra frem så mange fancy ord du bare orker og prøve å gjøre det skikkelig dypt,men i bunn og grunn er det et litt bakvendt syn:

 

"Vi tar vare på våre egne, også driter vi i hvordan det går med resten av verden"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Elsker denne serien noe helt vanvittig og kom pluttselig til og tenke på boken som john teller(faren til jackson) har skrevet i serien. The Life and Death of Sam Crow. How the Sons Of Anarchy Lost Their way, heter den for dem av dere som har glemt det.

 

Kurt sutter skrev dette på twitter tilbake i 2009 så det er bare å glede seg:

@sutterink end of season 7, after the big arcs play out, i promise, i'll publish THE LIFE AND DEATH OF SAM CROW. HOW THE SONS OF ANARCHY LOST THEIR WAY

7:04 PM Oct 17th from web

 

Kan virke som om sutter har planer for i hvertfall 7 sesonger da så lenge seertallene holder seg bra.

 

Minner igjen om youtube kanalen hvor kurt sutter deler mye snadder om det på baksiden av sette. Intervjuet med David Labrava aka Happy er en god start.

 

Har du ikke dvd/blu-rayene fra serien kan det være av interesse å se

Endret av jokki
Lenke til kommentar

Kan for all del se for meg 7 sesonger. Kurt Sutter har gjort så mye dyktige besluttninger og er i tillegg god tv-forfatter.

 

FX er også kjempefornøyd med seerantallet, og seriens nå plutselig suksess blant kritikerne så kan det for all del komme over 7 sesonger. FX vil nok holde på serien så lenge som mulig, så lenge serien ikke dalner veldig i seere. Sesong 2 og 3 har ligget på 2 millioner i gjennomsnittet per episode, og det er veldig bra på en kabel-kanal.

 

Kurt Sutter er forresten veldig kul som gjør den Youtube-kanalen han har sammen med assistenene sine. Interjuver med casten, promoer og sånt, også disse Q&A`ene han poster hver uke. Liker det godt når produsenter forklarer hvordan de gjør ting, svarer godt på spørsmål fra seerne(ikke bare ja og nei fra denne mannen, veldig detaljert). I tillegg er han litt personelig og. Uansett fyr som får alt respekt av meg, både for hva han har skapt og bidrar med og hvordan han er til fansen. Ikke mange produsenter og serieskapere som gjør slikt om dagen.

 

Tenkte jeg skulle se igjennom serien fra sesong 1 til sesong 3 før serien er tilbake 7 eller 8. september. Hvis det ikke blir seinere, vi vet hvertfall at serien er tilbake i september.

Lenke til kommentar

Haha Kurt Sutter om dagens tap, og det at Emmy`ene drives av folk som tydelig ikke gjør så utrolig mange bra valg. Altså Katey Segal burde ha fått nominasjon framfor Kathy Bates(Harry`s Law) hvertfall om ikke de andre også. Kanskje ved unntak av Elisabeth Moss(Mad Men).

 

"if my mom and dad were alive this emmy snub would kill them. that's not true, they were too old to understand my show. just like the academy"

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har gjort det samme som Papa et par innlegg over, pløyd meg gjennom alle sesongene av Sons of Anarchy på urovekkende rask tid. Og det har vært en fantastisk opplevelse, hadde av en eller annen grunn forhåndsdømt denne serien og stemplet den som "ikke noe for meg" - og nå har denne serien kommet inn i favorittene mine. Gleder meg absolutt til 6. September!

Lenke til kommentar

Godt å høre at andre får opp øynene for denne serien.

 

Angående Hasselhoff i sesong 4 så mener jeg å huske at Sutter sa han vil få en veldig liten rolle. Liksom en gjesterolle i en scene i hele sesongen.

 

Også annonsert at det vil komme mini-episoder før premieren i september. Som er sentrert rundt de 14 måndene pre-sesong 4.

 

Vet du hvor vi vil få tak i dem?

Lenke til kommentar

De blir lansert gjennom noe app-tull, og kommer ut på nettet før premieren av sesong 4 hvertfall. Slike ting gjør alltids det.

On May 16, 2011 on his official blog, Kurt Sutter announced "Appisodes" that will be mini-episodes available first via the Sons of Anarchy Mobile App and then added to the show's official website and YouTube later on. The number of mini-episodes is not confirmed although Kurt Sutter did confirm that the content of those episodes will deal with goings-on during the fourteen month gap between seasons 3 and 4 chronologically.

 

Er nok mulig at det blir bare i en episode, men tviler på at det bare blir en scene. Skal vist wrappe opp Luane-storylinen fra sesong 2. Å Hasselhoff har sagt han har hatt scener med Clay, Bobby og Jax så virker som det bare blir en episode.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Ferskt fra TVLine:

• FX’s Sons of Anarchy has released an updated version of its mobile app, available for 99 cents (but free for those who bought the app last year). The upgraded app will be available to Android users starting Sept. 2, and includes three exclusive additional scenes that provide a glimpse of the SAMCRO family’s life both in the Stockton prison and back home in Charming.
Lenke til kommentar

Kan gjøre det når jeg finner det. Hvis ikke poster jeg det her og.

 

Er du veldig fan av serien, så er SutterInkSoA det folk burde sjekke ut. Youtube-kanalen til serieskaper Kurt Sutter, der han poster har Q&A-videoer hver uke som heter WTFSutter.

 

http://www.youtube.com/user/sutterinksoa

 

Denne kom på fredag, der folk forsatt stiller spørsmål om håret til Jax.

http://www.youtube.com/watch?v=dJWiZbi6hqU

 

Også mye interjuver med casten der og. Har vært mange interjuver med skuespillerne der og. Mest med de som ikke får så stor oppmerksomhet av mediaene til nå. Slik som de som spiller Happy, Tig(Kim Coates som er posta her), Stumpy, Bobby o.s.v.

 

Nevntbart at Kim Coates også er med i ukas episode av Entourage hvor han forsetter å spille en produsent. Mer funfact: William Fitchner som han spilte mot i Prison Break er også med i episoden.

 

Her et nytt interjuv med Michael Ornstein a.k.a. Stumpy.

http://www.youtube.com/watch?v=zBhOVjS92q4

 

EDIT: Latskap fra min side, glemte å legge til riktig url`er til video-lukene.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Viser jo på en måte også at fansen hvertfall bryr seg om karakterne og. Ikke det at jeg bryr meg så mye om det, men liker en forandring. Spesielt når plottet nesten gjør det litt mer påtvunget, ettersom det er det er en del fengsel-frisører i fengslene i USA. :p

 

Promobilder fra sesongstarten

Ikke noe nevnverdige spoilere her egentlig.

 

soaep40120110526pg07065w.jpg

 

Haha, mer om hår-diskusjonen. Men se på Juice.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Jefe og andre, her blir andre bonus-scene/episode beskrevet.

 

 

 

Fra TV|Line:

I’ve been a touch remiss in my SOA scoopage as far as having not yet touched on the Jax-Tara dynamic. So I made a point to ask series boss Kurt Sutter where things stand for the couple at the start of Season 4. Having done “a lot of soul-searching in prison, Jax comes out with a better sense of family than he’s ever had,” Sutter shared. “So I would say they start out this season stronger than ever.” (A bonus for those who play with the Sons mobile app: The second “bonus” scene being offered is about the birth of Jax’s son, Thomas, “and we see in that scene that the bond between [him and Tara] has really deepened.” (To that end, Maggie Siff teased for me, “There’s a nice welcome home scene,” heh.) So for how many episodes can Jax-Tara fans expect this bliss to last? Sutter mulls that for an instant before offering with a sly grin: “One?”

 

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...