Gå til innhold

Sons of Anarchy - Generell Diskusjon - (USA-sendetid)


Anbefalte innlegg

Virker som om castingen virkelig slår på plass likegodt som på Dexter for Sons of Anarchy til høsten også.

 

FX_26832.jpg

 

Rockmund Dunbar fra Terriers og Prison Break er annonsert som en ny karakter som blir med i store deler av den nye sesongen. Hvem skal han spille, en av de nye politifolkene i Charming som overtar for Cheif Wayne.

 

 

Vel verdt å sjekke ut disse videoene mens vi venter på sesong 4, fordi folk vil vel ha en sesong 4?

 

Liten behind the scenes lagd av en av assistentene til Kurt Sutter(Otto) som har lagd serien.

(Legg merke til de nye hårsveisene)

http://www.youtube.com/watch?v=g9MuSjUxc3o

 

Nyeste WTF Sutter. Slags vlog om produksjonen av sesong 4 og spørsmål fra seerne som Sutter svarer på veldig bra.

http://www.youtube.com/watch?v=xyG-6YPvQJY

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hunnam måtte shave skallen til filmen Blackbirdm, derfor han er så tynn å håret. Og Perlman har latt det gro litt. Kan ikke vente til neste sesong jeg (September).

 

Ja, men de bruker det i serien og. De ga dem ikke parykk liksom. Det hadde Kurt Sutter vært imot også.

 

 

Teaser for sesong 4 i september

http://www.youtube.com/watch?v=SmH-UHDKr_s

Endret av Maury
Lenke til kommentar

En rein parykk hadde han nok vært i mot ja. Men mener å huske at han snakket om at extensions i håret kanskje kunne være en løsning på Twitter. Dog så er det nok helt greit med såkalt prison cut. Sesong 4 skal jo ta plass etter at de er sluppet ut, eller mens de er på prøveløslatelse. Tror også det blir en episode mens de er i fengselet, da de har filmet i et fengsel nå for noen uker siden. Rimelig sikker på at ses 4 blir den beste så langt.

Lenke til kommentar

Casting-vise veldig bra så langt også.

 

Danny Trejo i flere episoder.

 

Debi Mazar(fra Entourage) som nye "Stahl", eller parole-officern til gutta. Kjerring med bein i nesa hvertfall.

 

Rockmund Dunbar(fra Terriers/Prison Break) som den nye sherriffen.

 

Ray McKinnon(fra Deadwood) skal også spille en statsadvokat.

 

 

Funfact: McKinnon vant Oscar for en kort-film han og Walton Goggins spilte og lagde sammen. Goggins er kjent fra et par gode serier på samme kanal som SoA. Justified og The Shield.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Hvorfor varierer episode lengden såpass mye som den gjør? Har Sutter full frihet? Pleier å være ganske spikret, men her er jo plutselig en episode 55 minutter mens neste er knappe 40.

 

Er et mareritt for meg som trener mens eg ser SoA :p

 

Har kommet ut av tellingen på hvor mange ganger "Jesus Christ" har blitt sagt i løpet av serien :p

 

Det er veldig sært å telle slike ting.

Lenke til kommentar

Fra Jotuns rare måte å se en tv-serie på til poster-tid.

 

Ny poster for sesong 4 :D

 

post-115035-0-98948100-1309220892_thumb.jpg

 

SoA kommer også på Comic-con i år, Søndag 24 juli de ha et panel slik som tidligere.

 

Sons of Anarchy | Cast: Stars Charlie Hunnam, Ron Perlman, Katey Sagal; Producers: Kurt Sutter (Hall H)

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Skjønner ikke helt hva som er så rart, men du om det.

 

Såg sesongavslutningen i går. Eg er ordlaus...

 

Var mer som en spøk. Med tanke på at det hørtes så rart ut først. ;)

 

Synes det var bra hvordan sesong 3 finalen klarte å følge opp sesong 2 finalen så bra. Jeg synes ærlig talt at sesong 3 finalen var bedre, fordi den var så "rettferdig". Men de var gangske like i kvalitet, bra altså.

 

Å se Stahl dø var noe av det mest tilfredstillende dødscenene av en kvinnelig karakter på tv-skjermen. Ally Walker gjorde den rollen godt synes jeg. Spenndene å se hvordan Debi Mazar skal ha en Stahl-aktig rolle.

 

I tillegg er Danny Trejo og Rockmond Dunbar gangske likebare skuespillere. Dunbar i Terriers likte jeg veldig godt. Skulle ønske Terriers også kom tilbake, kunne gitt den en ny sjanse å latt den bli lead-in for Sons of Anarchy eller lead-out, men nei. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...