Gå til innhold

Sons of Anarchy - Generell Diskusjon - (USA-sendetid)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare fordi handlingen pågår i fengsel så er det Prison Break-ripoff? Gi deg, Oz var til og med nesten et tiår før Prison Break på banen i fengsels-katogorien.

 

Lurer hvem som dør denne sesongen. Må være en stor karakter i serien, kanskje Half-sack? Håper det blir Bobby eller Opie, det er de karakterne jeg bryr meg minst om på serien. Juice var awsome i dagens, satt å flirte nesten av det at han trodde han skulle bli voldtatt.

Lenke til kommentar

Åhh fy faen, digga dagens. Var så mye å tenke over, var det Zobelle eller Georgie som drepte Luane? Også denne turf-waren som skjer rundt om i området som at kineserene mot One-Niners også Mayanns. Tror at Samcro må få med seg begge de gruppene for å få fjernet LOAN(ariene og Zobelle) og Mayanns for å få dem vekk fra den situasjonen de er i nå.

 

Shakespear-handlingen begynner også å tilpasse seg med Jax og Clay nå.

 

Promo for neste episode:

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Denne sesongen er rett og slett herlig. Adam Arkin bidrar veldig, nå tror jeg også Titus Welliver vil bidra en hel del og. Da han denne uken starter en gjesterolle i serien som går utover resten av sesongen. Titus Welliver husker nok de fleste som fienden til Jacob i Lost, eller fra Deadwood. Samt andre serier som Supernatural, Prison Break og Life hvor han har hatt roller i.

 

Promo for neste episode

Se filmen hos Youtube

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...