Gå til innhold

Dynamisk breidde i Prisguiden.no ved samanlikning?


Zeph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har også et sterkt ønske om det. Men med den nåværende bredden er det egentlig plass til å sammenligne tre produkter, men av en eller annen grunn er bredden per oppføring som skal sammenlignes "overdrevet". Jeg greier å få sammenlignet tre produkter skikkelig hvis jeg stopper lasting av siden akkurat når innholdet er lastet inn, men før formateringen er ferdig. Jeg får da opp all informasjonen, den eneste forskjellen fra oppsettet slik det er når siden er ferdiglastet, er at minnekorttyper gjerne kommer over to linjer i stedet for én. Det gjør meg ingenting, og det er mye mer behagelig å sammenligne med smal bredde.

 

Håper jeg har forklart meg OK her, hvis ikke kan jeg ta screenshots for å illustrere det videre.

Lenke til kommentar

Ja, enig i at dette burde gjøres noe med.. Jeg sjekket i forskjellige kategorier og fikk bekreftet mistanken om at bredden på kolonnene bestemmes av den nederste scrollbaren, eller hva det heter, den som heter "Sammenlign [produkt] med: [alle produktene i kategorien]", og bredden av den greia bestemmes av det lengste produktnavnet i kategorien.. Så det er verre med RAM-brikker enn med mobiltelefoner osv osv.. :p burde ikke være umulig å gjøre noe med.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...