Gå til innhold

Secret Santa 2008: Gi en julegave til en forumbruker! (VIKTIG BESKJED..!)

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Var vi Secret Santa til hverandre? Jøss :D

Ja, jeg har fått en pakkelapp, skal hente den på mandag. Er ikke like klåfingret som deg (tror jeg), så responsen kommer senest onsdag kveld :)

Din var ikke pakka inn jooooo...

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Om jeg er din secret mottaker så får du lov til å sende to gaver.

:)

Skrevet
Samme her, hehe. Vi kjøpte juletre idag, så jeg åpnet konvolutten, hvor jeg fant presangen uinnpakkett - men jeg ble veldig fornøyd - fikk DVD-boks med Band of Brothers, som jeg aldri har sett, men hørt mye bra om.

Nåja. Forsegling + innpakning (hint - når det står "Til: Emil, Fra: Secret Santa", så er det innpakningen du ser på :p) + boblekonvolutt. ;) Men er glad for at du er fornøyd. Var litt redd ettersom du skrev at drama ikke var helt din gate, men håpte at du da tenkte mer 7th Heaven-drama enn krigsdrama. Serien er knallbra, har boksen selv óg.

Venter med min til julaften. =)

Skrevet

Et verktøy til neste års Secret Santa-ansvarlige er vedlagt.

1) Fyll inn info for alle sammen

2) Generer 1 til X, der X er antall deltakere, tilfeldig. Trodde det var en excel-funksjon for det, men fant den ikke i farten. Denne kan brukes.

3) Lim inn rekken i kolonnen til venstre.

4) Marker alle feltene, høyreklikk, sorter -> fra minste til største.

5) Alle skal gi til personen som kommer under seg. Sistemann gir til #1.

6) Voila.

Så slipper vi at vi gir til hverandre neste år, og ingen kan klage på at det er mye arbeid å tildele. La til et ja/nei-felt for om mail er sendt óg.

secret_santa.zip

Skrevet

Det er faktisk ikke så mye arbeid. Det gjelder bare å starte i god tid, og ikke begynne på det kvelden før fristen. Da får man bare lettere panikk, og tenker ikke klart.

Men hei, vi har da gavene! Jeg er veldig spent på min vertfall.

Gjest Slettet+9871234
Skrevet
Men hei, vi har da gavene!

Snakk for deg sjølv

:(

Skrevet

Oh well, katta er ute av sekken. Ja det ble til hverandre og ja det ble et evig "#%% virrvarr på hele greia og folk maste om ikke det kom ut snart og..og..og..og..

Jeg vet...jeg suger.

Peppep: ikke så dumt.

Gjest Slettet+5132
Skrevet

Jaaaa :D Jeg klager ikke, satte i alle fall ris på min.

Skrevet

Jaaaa :D Jeg klager ikke, satte i alle fall ris på min.

Satte du ris på pakken din :tease:

Hun tenker alltid koffert, den skitne tøsa!

Gjest Slettet+5132
Skrevet

@Sameboe: Ja, jeg riser alt og alle, jeg!

@Lars: Kaller du meg en skitten tøs? :ohmy:

Skrevet
Samme her, hehe. Vi kjøpte juletre idag, så jeg åpnet konvolutten, hvor jeg fant presangen uinnpakkett - men jeg ble veldig fornøyd - fikk DVD-boks med Band of Brothers, som jeg aldri har sett, men hørt mye bra om.

Nåja. Forsegling + innpakning (hint - når det står "Til: Emil, Fra: Secret Santa", så er det innpakningen du ser på :p) + boblekonvolutt. ;) Men er glad for at du er fornøyd. Var litt redd ettersom du skrev at drama ikke var helt din gate, men håpte at du da tenkte mer 7th Heaven-drama enn krigsdrama. Serien er knallbra, har boksen selv óg.

Venter med min til julaften. =)

Gavepapir eller ikke, jeg hadde vel åpna den allikavel :p

Nå har jeg jo noe å se på imens jeg venter på julaften, hehe.

Skrevet

YAY. Da fikk jeg sendt i dag :D Men skylder på at jeg hadde bestilt fra nettet og ikke fikk den før i dag selv. ^-^ Men kan jo hende vi har flaks at X får den før julaften. Skal litt mye til. Men håper på det beste^-^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...