Bytex Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 En artig liten detalj, hvis du kaller deg Zoey som nick, kommer det "Zoey as herself" på loadeskjermen.
Vaenas Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 Mente å skrive 3 andre. Men det var jo en litt morsom bug.
Snurreleif Skrevet 14. november 2008 Skrevet 14. november 2008 (endret) En artig liten detalj, hvis du kaller deg Zoey som nick, kommer det "Zoey as herself" på loadeskjermen. Det får man hver gang man spiller med bots, for oss som faktisk... mangler venner edit: Eller mener du at det kommer "Zoey" as herself, i stedet for "Zoey" as Zoey er detaljen? I såfall misforsto jeg, beklager. Mente å skrive 3 andre. Men det var jo en litt morsom bug. Mente bare å erte litt men agreed om buggen. Syns egentlig spillet er litt for lett :S Spilte med 3 andre på enten advanced eller expert, og vi greide oss ganske fint, egentlig. Mulig det var advanced da Stor forskjell på Advanced og Expert synes jeg iallefall. Endret 14. november 2008 av Snurreleif
Vaenas Skrevet 14. november 2008 Skrevet 14. november 2008 Er enig om at det er en stor forskjell mellom Advanced og Expert. Men selv mener jeg at det kunne vært en større forskjell og gjort det enda litt vanskligere. Men spillet er genialt, Man må faktisk passe på alle mulig steder de kan komme fra. Hadde litt uflaks her i går. Det kom folk på alle steder jeg har sett til nå på engang.
Snurreleif Skrevet 14. november 2008 Skrevet 14. november 2008 Mener da å ha hørt noe om "Impossible Mode" et eller annet sted?
Vaenas Skrevet 14. november 2008 Skrevet 14. november 2008 Det var vel snakk om at hvis du klarte spillet på expert så unlocka du moden for fremtidige spill.
detvarvondtdet Skrevet 14. november 2008 Skrevet 14. november 2008 Syntes demoen er latterlig kul.. Kan nesten ikke vente til jeg får hele spillet. Er enig i at expert er klart artigste vansklighetsgraden. Lydene og musikken når heksa er i nærheten er episk.
Snurreleif Skrevet 14. november 2008 Skrevet 14. november 2008 Det var vel snakk om at hvis du klarte spillet på expert så unlocka du moden for fremtidige spill. Hmm, skuffende i så fall. jaja, vi får tro og håpe at det blir vanskligere.
Karlson Skrevet 14. november 2008 Skrevet 14. november 2008 Er det noen som vet hvilke andre våpen enn de i demoen som vil være i fullversjonen?
Tunky Skrevet 15. november 2008 Skrevet 15. november 2008 Jeg satser på en RPG/Bazooka. *Boom* -> 150 døde zombier.
Karlson Skrevet 15. november 2008 Skrevet 15. november 2008 Tror pipebomb er mer tilfredstillende, men det hadde sikkert vært rått. Ingenting slår uansett skyen av blod som henger igjen etter en pipebomb!
Tunky Skrevet 15. november 2008 Skrevet 15. november 2008 Jepp. Pipebomb er fett. Alle løper til den, og så *boom*. Sitter alltid igjen med et stort glis etter en pipebomb.
Kontorstol Skrevet 15. november 2008 Skrevet 15. november 2008 Jeg sitter ofte igjen med et etter at noen har brukt en pipebomb på 2 infected...
edds Skrevet 16. november 2008 Skrevet 16. november 2008 Er det noen som vet hvilke andre våpen enn de i demoen som vil være i fullversjonen? x2, dette lurer jeg også på.
Beges Skrevet 16. november 2008 Skrevet 16. november 2008 Har hørt at det ikke er andre :S http://forums.steampowered.com/forums/show...ad.php?t=535896 Generally, Valve have decided to go along the realistic road in regard to weapons, generally giving you equipment you’d scavenge in such a crisis. But there are plans to add weapons to the game over time post-release. Your inventory in-game will rise over time. This is a list of what weapons have been confirmed so far: - Sub-Machine Guns - M16's - Pump-action Shotguns - Automatic Shotguns - Pistols (dual-wielding possible) - Hunting Rifles - Molotov Cocktails - Pipe Bombs
momyboy Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 Herregud den demoen var kjedelig! Grei kontroll. Dårlig grafikk. Dårlig framerate. Alt for lett på advansed. Repiterende zombier. Dårlig bane design. Jeg ble skikkeligt skuffa over den. (Gjett om det er mange som vil klage nå!)
kjermy Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 Faktisk så er det jævla teit å klage for at de ter for lett, når du ikke har på høyeste vanskelighetsgrad....
UrgeLoL Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 Nei, mamma gutt. Å klage på at spillet er lett når du ikke spiller på den vanskeligste vanskelighetsgraden er dårlige greier. gleder meg til i morgen kveld! Får sette spillet på decryptering når jeg drar på jobb i morgen tidlig.
Beges Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 Syns det er både flott grafikk og bandedesign, jeg! Kunne gjerne vært ennå flere ulige ruter, dog Litt mer åpent, en smule bare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå