Gå til innhold

Red Alert 3 samletråd


Anbefalte innlegg

har et stoooort problem.

 

jeg kjøpte red alert 3 idag så skulle jeg har sån trening på kontrållen. men så kom jeg til at jeg skall snu kameraet med muse hjulet( det hjulet som er på en mus) men jeg har ikke mus jeg har bærbar, og jeg så om det var en anen måte og gjøre det på og ja det var det. men da må jeg ha 4 og 6 på sån keypad, men det har jeg ikke.

 

så problemet er at jeg ikke har hjulet på musen og ikke keypad på siden. hva gjør jeg? dårlig av ea å ikke tenke på at defleste har bærbar :(

 

noen som vet hva jeg kan gjøre?

takk :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
så problemet er at jeg ikke har hjulet på musen og ikke keypad på siden. hva gjør jeg? dårlig av ea å ikke tenke på at defleste har bærbar :(

noen som vet hva jeg kan gjøre?

takk :D

 

 

jaha så de aller fleste har bærbar? nytt for meg hehe nesten ingen jeg kjenner har bærbar for annet en arbeid ;)

jaja

 

Selv fant jeg RA3 til og være litt seint, og lite kjekt egentlig

Units var kjedelige, ingen oppgrades, veit ikke kan være jeg er mer glad i gammal RTS men jeg har ikke likt nogen CC spill etter Westwoord ble kjøpt opp

(Jo 2, Emperor battle for dune og CC generals er sikkert de eneste jeg har likt på lenge)

Lenke til kommentar
Red Alert 3 Premium Edition for PC Extra Content:

Limited edition collector’s tin.

Five exclusive multiplayer/skirmish maps.

Bonus DVD featuring: Full-length Raising the Iron Curtain making-of movie with exclusive interviews from the star-studded cast, Concept art montage video (From Pens to Pixels), Bloopers and outtakes from the cinematics sessions, Women of Red Alert 3 montage video, An inside look into the future of Command & Conquer and Red Alert, Tips on how to unlock the secrets of each side, directly from the developers, Complete video walk-thru on one of the game’s hardest missions! And more!

Game Soundtrack including exclusive remixes of Hell March and Hell March 2 by From First to Last, plus the all-new Hell March 3.

Exclusive Beta Key to a future C&C game!

A C&C Red Alert 3-exclusive item for Warhammer Online: Age of Reckoning (also available with the standard edition of C&C Red Alert 3).

 

Soundtrack-platen er feilmastret og har "pop"'e-lyder på begynnelsen og slutten av låtene dessverre. Men soundtracket i seg selv er dritkult, om enn noe harry. Alt det andre fungerer dog utmerket.

Lenke til kommentar

Førsteintrykk:

 

Micro management så inni granskauen! Jeg klarer bare ikke å angripe og forsvare samtidig. Du må passe på både "hjemme" og i fronten konstant, hele tiden, og det klarer ikke jeg. Enten må jeg kunne bygge en base som tar seg av tingene selv, eller så må jeg kunne ta en mengde units og si "gå og jevn det området der med jorda".

 

Kanskje derfor man introduserte konseptet med co-commander, men co-commanderen er jo bort i granskauen, så istedet for å passe på basen din og angrepet, må du nå passe på basen din, angrepet, OG babysitte co-commanderen som spiser alle ressursene dine og sender units ut på selvmordsoppdrag konstant. Og ALDRI hjelper deg.

 

Så oppdragene blir veldig irriterende veldig fort.

 

Men med to spillere på hvert lag, og ene tar forsvar mens andre tar angrep.. Det kunne vært gøy. Har ikke fått prøvd det enda (beveger meg ikke inn i online play før jeg føler jeg har oversikt og iallefall en smule mestring av unitsa).

Lenke til kommentar

Sikkert ikke noen som kan svare på dette men jeg spør alikavel.

Sitter og spiller C&C3 campaign og opplever at dersom jeg bygger basene mine meget fort med et godt forsvar så angriper ikke fiendene etter de første scriptede angrepene men lar meg være i fred til å gjøre meg stor, men fiendene produserer og stockpiler enheter slik at når jeg angriper basene deres er den stappfull av enheter og snakker da om 100+ med fiender av mellomklasse til sterke enheter som venter på meg.

Har noen opplev dette i RA3 enda?

Lenke til kommentar
Finnes det RTS der du ikkje treng passe på basen når du er ute og angriper?

 

Forskjellen er vel hvor mange sekunder du har på deg.. Det er lagt opp til ektrem papir / saks / stein opplegg, og det at mange enheter er to forskjellige typer hjelper ikke så mye..

 

Vanligvis, hvis du har en 5-10 enheter og 2-3 tårn så holder det i et par sekunder, nok til at du kan sikre angrepstroppene dine først. I RA3 så er forskjellen mellom "your base is under attack" "low power" "construction yard under attack" ofte målt i et par sekunder. Hvis du ikke er 100% konsentrert på forsvaret, kan motstanderen relativt lett kjøre rett igjennom det med å micro manage sine tropper.

 

Og hvis du ikke micro manager dine tropper, både angrep og forsvar, så er de døde fort. Så derfor føler du fort at du prøver å konsentrere 100% på to forskjellige plasser på kartet samtidig.

Lenke til kommentar
Ja, det er jo heile poenget med RTS. Har aldri prøvd World in Conflict, men det kan ikkje være heilt same opplegg.

Nja. Man har ingen base i spillet, det man gjør er å tilkalle units også kriger man bare og når unitsene er døde så tilkaller man flere helt til man har enten tapt eller vunnet. Kan ikke si at jeg liker spillet noe særlig godt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...