Gå til innhold

Red Alert 3 samletråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+513

Får vel spillet en av dagene.

 

Skal vedde hatten min på at Beta nøkkelen er Command & Conquer Generals 2

 

Eneste C&C uten oppfølger ennå.

 

Nøkkelen var vel opprinnelig ment for C&C Tiberium men det ble jo kansellert.

 

Regner med at C&C Tiberium egentlig var C&C Renegades oppfølger.

 

Det som var så stort med C&C Generals er at det er det eneste seriøse C&C strategispillet.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar
Utgivelsesdato er 30. oktober i norge, men på EA store står det Status: Pre-Release 31/10/08 vil det si at hvis man kjøper spillet på Ea store på mann vente en dag til ?

 

Sitter i samme båt :)

 

Prøver å finne ut hvordan jeg kanselerer pre order på ea store, for det blir kjøpt i butikk i mårra... (ikke værre enn att jeg sitter med 2 nøkler men, men det er jo 500 kr)

 

EDIT; okei, ser att jeg kan laste det ned på ea store nå og lansering står det 29/10. og konto belastet.. får håpe det funker når det er nedlastet. Ser ut som det er god fart på dl.

Endret av alleibruk
Lenke til kommentar
Haha tok ikke langtid før det ble piratkopiert nei
COMMAND&CONQUER_RED_ALERT_3_CLONEDVD_READNFO-TL

Jo, det tok faktisk mye lengre enn forventet.

 

Håper bare Elkjøp har spillet inne i morgen!

det er bare en dvd klone. det er ingen virkende crack enda

 

Er det nå. Bare beviser hvor idiotisk det er med securerom og andre DRM "løsninger", gjør ingen forskjell for piratene.

 

 

En liten kritikk til EA angående spillene derers: Hvorfor i HELVETE støtet INGEN av spillene deres oppløsningen 1360x768. Samtlige spill fra EA jeg ha spillt de ssite 5 årene har ikke støttet denne oppløsningen, og for folk som meg som sitter på en HD-tv som standardskjerm er det så usanntynlig irriterende. Hvor vanskelig kan det være å ta med denne oppløsningen? Dere har jo alle andre oppløsninger. 1152x658, 1152x864, 1280x720 og 1280x960, bare for å nevne noen. pluss alle de standardoppløsningene. Hvorfor?

 

Så det betyr at jeg må spille RA3 enten i 1024x768, som blir veldig lite, og helt feil aspect ratio, eller i 1280x720, som får bildet til å se strekt og litt merkelig ut, med et grønnlig skjær. Så takk skal dere faen meg ha. Og jeg VET de ikke kommer til å fikse det på noen måte, akkurat som de ikke har gjort det med de andre EA spillene jeg har spillt i det siste, som BF2, ALLE NFS spillene fra underground og opp, generals, c&c3, og sikkert resten også. Hva er så jævlig vanskelig med 1360x768?!

 

 

Sorry for rantingen, men jeg måtte bare få det ut. ble så forbanne når jeg starta spillet og innså at de ikke hadde klart å få med oppløsningen jeg bruker denne gangen heller. Nesten så jeg driter i å spille det da.

 

På den positive siden, det støtter vista x64, og med min 5000+ black edition, HD 3870 og 3 gig ram, kjørte den alt på ultra high og 4x antialiasing helt glatt, på min lave oppløsning vel og merke. Så virker ikke som det er veldig systemkrevende.

Endret av Wazu
Lenke til kommentar

Games/PC Command And Conquer Red Alert 3-RELOADED

Uploaded 14 mins, 29 secs after pre. (NEW!)

ADDED:

2008-10-29

22:38:53

 

Tok ikke så lang tid å cracke det. Og dette beviser bare at de burde egentlig bare slutte å plage kunder med DRM, fordi det rett og slett ikke fungerer. Whoopie, det stoppa scenen noen fåtall timer, great job there.

 

Skaper bare hodebry og lidelse for kunder. Men uansett. Jeg har ikke stor tro på RA3 desverre, lengesiden jeg spilte ett C&C jeg likte. Etter Westwood forsvant så ble det meste rimelig bleh for meg framover. :/

Endret av WorThy
Lenke til kommentar

Hva F..!!! Måtte hente en crack for og starte spillet jeg lovlig har kjøpt på ea store! Fikk opp feilemlding en sikkerhetsmodul eller ett eller annet ikke var aktivert...

Men men, funker nå. Peter Stormare er jo genial :) rå gøy spill

 

Ah, fant ut av problemet :)

hadde y.a.s.u aktivert.

Faktisk ny patch ute, skal prøve mp så snart den er nede

Endret av alleibruk
Lenke til kommentar

EA burde skjønne at det er en alvorlig brist i logikken bak det å bruke DRM så mye når produktene uansett er ute blant piratene dagen før release uansett. Har personlig kjøpt RA, men det skal noe til at jeg ikke bare bruker en crack på singleplayer delen, så jeg slipper bruke opp unødige aktiveringer.

Lenke til kommentar
Tok ikke så lang tid å cracke det. Og dette beviser bare at de burde egentlig bare slutte å plage kunder med DRM, fordi det rett og slett ikke fungerer. Whoopie, det stoppa scenen noen fåtall timer, great job there.

 

Skaper bare hodebry og lidelse for kunder.

Det skaper NULL hodebry for meg, jeg kjøper spillet og har ikke tenkt å reistallere det 5 ganger på rad i nærmeste fremtid. i så fall er det bare å få nye. Det skaper mer hodebry for piratene i hvert fall. Etter min mening er det ett godt skritt på veien for å få vekk piratvirksomhet. For meg virker det som at mange av de på forumet tror at spillene lager seg selv, og at det ikke er noe behov for produsentene å tjene litt på spillet, for at det skal gå opp i opp.

Lenke til kommentar

Det er ikke det som er poenget. Produsentene tjener ikke noe mindre på å bruke en mindre påtrengende DRM. Bruk av Securom, som er gjort her fører kun til at noen rett og slett ikke gidder å kjøpe spillet, og heller bare bruker en piratversjon. Det er bevist gang på gang at gamere setter pris på litt tillit, og betaler villig litt penger for spill uten omfattende DRM. Det vil selvsagt alltid være piratkopier, men mange vil ha dette i hylla, og er villig til å betale for det. Men ikke hvis det som i EA's tilfelle virker som forbrukeren blir straffet for å kjøpe spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...