Gå til innhold

Red Alert 3 samletråd


Anbefalte innlegg

Har dere som har bryna dere på singleplayerkampanjen spilt coop eller singel for det meste? Synes AI medspilleren tar seg vel mye friheter noen ganger.

Han har irritert meg flere ganger. Har flere ganger ønsket å knuse han. Tar opp plass og gjør ting jeg ikke vil han skal gjøre. Unødvendig.

 

AI "medhjelperen" man har er det man kan kalle en stokk dum idiot, gjør ikke nytte for seg for fem flate øre.

 

Og ja, spillet fremstår som delvis rotete, det går ikke å skyve inn under teppet.

De kunne også ha spart seg for rutenettet rundt bygningene når man skal plassere dem, det hjelper jo ikke, enten kan jeg plassere bygningen der eller ikke.

 

Sjøkamp får meg bare til å lure på hva de tenkte på, nei - skal jeg ha sjøkamp spiller jeg heller Total Annihilation ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

savnet sjøkamp i generals så synes det er fint at det er inkludert, dog synes jeg at enhtene er litt FOR adaptive, liker når enheter har krystallklare begrensninger, som i sjakk f.eks. kan bli litt mye å passe på når fiendene kan komme fra alle kanter hele tiden, mend et blir vel kanskje en tilvenning det og. skal uansett game det her MYE. hadde noen dritkule battles på nettet i går kveld!

Lenke til kommentar
Dere? Hvordan kommer jeg online? Nå har jeg registrert meg og hela pakka. Funker bare ikke:S

 

 

Slitter med det jeg også. Får meldig om at jeg må sjekke internett forbindelsen min. Dette har skjedd 19 av 20 ganger. 1 EN gang fikk jeg melding om at jeg måtte laste ned ny patch. Den gikk ut og skulle laste ned, så hadde den ikke forbindelse. (Men internett funker helt fint, har ikken no brann mur eller andre ting som skal kødde dette til...) Lastet den nye patchen manuelt. (menyen ble mye raskere) Men forsatt ikke noe spilling online.

 

Dette gjelder forresten for 2 utgaver av spillet. 1 på cd og 1 fra EA store på en annen pc..

 

Er litt lei EA nå...

 

Så om noen har noe tips så er jeg evig takknemlig for hjelp.... :D

Lenke til kommentar

Red Alert 3 Premium Edition for PC Extra Content:

Limited edition collector’s tin.

Five exclusive multiplayer/skirmish maps.

Bonus DVD featuring: Full-length Raising the Iron Curtain making-of movie with exclusive interviews from the star-studded cast, Concept art montage video (From Pens to Pixels), Bloopers and outtakes from the cinematics sessions, Women of Red Alert 3 montage video, An inside look into the future of Command & Conquer and Red Alert, Tips on how to unlock the secrets of each side, directly from the developers, Complete video walk-thru on one of the game’s hardest missions! And more!

Game Soundtrack including exclusive remixes of Hell March and Hell March 2 by From First to Last, plus the all-new Hell March 3.

Exclusive Beta Key to a future C&C game!

A C&C Red Alert 3-exclusive item for Warhammer Online: Age of Reckoning (also available with the standard edition of C&C Red Alert 3).

Lenke til kommentar
er det noen som har fått de kodene som følger med til spillet til å virke? får beskjed om å gå inn på www.redalert3.com/premier taste inn koden. problemet er at jeg bare kommer inn på hjemsiden av ra3 :S

Gå inn på www.ea.com/redalert/premier (fant linken i denne posten på Gamespot Forums), så får du brukt de to nøklene du fikk med spillet til å laste ned bonus maps og registrere deg i den fremtidige betaen.

 

Vet ikke om det er feil link på selve lappen som fulgte med spillet (der stod det jo www.redalert3.com/premier) eller om de har lagt det ut på feil link (evt. glemt å omdirigere redalert3.com/premier til ea.com/redalert/premier), men uansett utrolig klønete av EA å ikke ha dette klart til lansering av spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...