Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Poenget er at man ikke skal blåse om man ikke er sikker. Uansett situasjon.

 

Men helt ærlig sliter jeg litt med å forstå hva du mener, så mulig du mener det samme....

 

nei, jeg mener ikke det samme. trodde det jeg skrev var enkelt å skjønne, men kan godt forklare det igjen.

 

Hvis man har utgangspunktet at man skal være helt sikker på at det er offside. da vil ganske mange offsider ikke bli blåst på. Hvis man skal være HELT sikker på at det er onside derimot, da vil man få det aller meste riktig og det er et mye bedre utgangspunkt fordi man ikke lar det gå før man er HELT sikker på at det er onside. skjønner du hva jeg mener nå?

 

Man vil få akkurat like mange feil, bare andre veien, og det ser eg virkelig ikke at er bedre. Det er ikke bedre at dommeren blåser i filler kampene med å tro at det kanskje ikke var onside.

 

Og bare sånn at det er sagt: DU TAR FEIL! REGLENE ER IKKE SLIK DU SIER DE SKAL VÆRE! MAN SKAL IKKE DØMME PÅ FORSEELSER MAN IKKE ER SIKRE PÅ AT ER GJORT!

 

Les fotballreglene. Og slutt å synse om alt mulig. Svært få her inne som bryr seg om dine meninger uansett, og hvertfall når de er så på trynet feil som de ofte er.

 

Er så sjeleglad fotball ikke er slik du vaser rundt og tror det er. Bare å lese kamptrådene du er involvert i. Bare pisspreik i hvert eneste innlegg. Og objektivitet? Tviler på at du har kommet til O i ordlista for å si det slik.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fantastisk kamp av Real Madrid i dag. Greit at Lyon ikke virket helt motiverte, men dette var bra. Når også Şahin blir klar og går inn for Khedira skal de fleste lagene slite.

 

Kaka er også nesten tilbake til god gammel kvalitet. Den offensive kvartetten begynner virkelig å blie samspilte også. Når Cristiano spilte dårlig i dag, men likevel så er man overlegne, så sier det litt. Cristiano, Kaka, Özil, Di Maria, Benzema, Higuain å velge mellom, helt greit det.

 

Hadde spillerne bare motivert seg for alle kampene likt, så hadde CL-gullet vært sikret. Sett bortifra at man møter Barcelona.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...