Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han trives (dessverre) fortsatt godt i Santos, men vi får se når overgangsvinduet åpner igjen. Det er jo liten tvil om at han er ettertraktet, og jeg tipper han spiller i Real Madrid innen et par år.

 

 

Er det bare meg eller er ikke det der bare teit? Kunne jo heller holdt litt fart i spillet og passet videre istedet for å leke bajass?

Endret av Kultom
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Selvsag, Neymar.. Hvordan kunne jeg glemme han.

Kommer han på et lag som Real Madrid, Barcelona eller AC Milan ser jeg for meg at han kan bli verdens beste spiller.

Eneste hinderet hans , slik jeg ser det, er holdningen ute på banen.

Han kan bli ekstremt grinete etter dårlige dommeravgjørelser (skal sies at dommere i brasil er latterlig dårlige), men dette er sikkert noe han blir kvitt når han kommer til europa.

Lenke til kommentar

Selvsag, Neymar.. Hvordan kunne jeg glemme han.

Kommer han på et lag som Real Madrid, Barcelona eller AC Milan ser jeg for meg at han kan bli verdens beste spiller.

Eneste hinderet hans , slik jeg ser det, er holdningen ute på banen.

Han kan bli ekstremt grinete etter dårlige dommeravgjørelser (skal sies at dommere i brasil er latterlig dårlige), men dette er sikkert noe han blir kvitt når han kommer til europa.

I hvilken sammenheng passer AC Milan inn med RM og Barca?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Siden Nigeria (enn hvor utrolig det høres ut) ikke kommer til Afrikamesterskapet, så kan vi si at vi er i godt selskap. Dog, det er nok en god del verre der borte enn her(selv om det er gått utrolig mange år siden vi sist var med i et mesterskap)...Selv om de kanskje har tatt litt lett på oppgaven Nigeria(ihvertfall når man ser på noen av spillerne som blir tatt ut.), så burde de jo klart å kvalle seg allikevel...tenk hvilket bråk det er der borte nå...

Lenke til kommentar

God start mot Kypros av Norge, selv med det maalet i mot.

Skulle vaert avblaast for offside, men Waehler blir for opptatt med aa vinke i stedet for aa presse maalskaareren saa den slippes inn.

 

Det skal sies at linjedommeren hadde Demidov og en kypriot foran seg i situasjonen pluss at han ikke hadde rukket aa komme tilbake til backlinja, saa tvilen gaar, helt riktig, til det angripende lag.

 

God start mot Kypros av Norge, selv med det maalet i mot.

Skulle vaert avblaast for offside, men Waehler blir for opptatt med aa vinke i stedet for aa presse maalskaareren saa den slippes inn.

 

Det skal sies at linjedommeren hadde Demidov og en kypriot foran seg i situasjonen pluss at han ikke hadde rukket aa komme tilbake til backlinja, saa tvilen gaar, helt riktig, til det angripende lag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...