Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

De siste postene har faktisk gjort meg i tvil om min egen dialekt, well done. Jeg kan personlig ikke huske sist gang jeg brukte "gøyeste" (eller mer, "gøyaste" her omkring), men jeg kan definitivt huske å ha sagt det en gang i tiden og er rimelig sikker på at jeg regelmessig hører det. Tror jeg bruker "artig" istedenfor (artigaste etc).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Zlatan har ikke prestert og det er ikke plass til han lenger. Messi og Villa er helt klare valg foran der, mens Pedro og Bojan trenger spilletid også. Med Zlatan blir det litt for mange som krever spilletid framover på banen.

 

Synes egentlig at Barcelona gjorde en dårlig jobb på overgangsmarkedet i fjor sommer. Verken Zlatan eller Chygrynski har slått til, og selv om jeg misliker kjøpspolitikken til f.eks Real Madrid, så er det nødvendig å kvitte seg med Zlatan nå.

Lenke til kommentar

Eto'o ut og Maxwell inn er i og for seg greit. Zlatan kunne slått til, og så lenge ut til å gjøre det i starten av sesongen. Kunne kanskje blitt noe i Barcelona, men med kjøpet av David Villa er det ikke så mange grunner til å beholde han.

 

Maxwell har greid seg fint, og har vært viktig i skadefraværet til Abidal, men når Abidal er skadefri er Maxwell andrevalg, noe han var klar over da han kom også. Abidal er en av verdens beste venstrebacker når han er skadefri og vil derfor prioriteres.

 

Laget til Barca kan nå bli seende slik ut:

 

Valdes

 

Alves-Pique-Puyol-Abidal

 

Yaya Touré

 

Iniesta-Xavi

 

Messi-Villa-Pedro

 

Back-up:

 

Pinto, Maxwell, Marquez, Chygrynskiy, Milito, Busquets, Keita, Bojan, Henry

Lenke til kommentar

Chygrynski har vært forferdelig i barcelona. Har rett og slett vært skummelt å sett på de få gangene han har fått spilt. Elendig kjøp.

 

Men blir rått og se hvordan david villa kommer til å kle barca drakten og hvordan samspillet mellom han og messi kommer til å utarte seg :D Spennendes sesong i møte.

Lenke til kommentar

Er ikke Henry så og si klar for New York eller noe slikt?

 

Edit: Han skal vel etter planen spille denne sesongen i Spania for så å dra til New York Red Bulls etter kommende sesong når kontrakten hans går ut (signerte 4 årskontrakt i 2007).

 

Eller er det jeg som går i surr på rykter/sannhet? :wee:

Endret av PSV
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...