Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Alle vet at United skulle fått Golden Glove. Det er jo vi som hadde flest clean sheets i hele PL-sesongen. Det at vi brukte hele tre keepere til å greie det, gjør jo prestasjonen bare større. For hva er sannsynligheten for at både PIG og Foster skulle holde nullen flere ganger?

 

Om vi tar bort de 19 kampene vi slapp inn mål i, står vi igjen med 19 clean sheets på 19 kamper. Det er sykt! FA burde gi oss gullhansken, ferdig med saken!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må selvsagt redgjøre mer i påvente av Malaga - Real Madrid.

 

Vi avslutter en resultatmessig fantastisk sesong, alt har klaffet maksimalt. Etter en elendig sesonginnledning og liten eller ingen tro på egne ferdigheter, takket Spalletti for seg og som forventet kom en visstnok Romanista inn, Ranieri. Etter det har sorgenes stunder gått over til (...Fantastiske) jubelscener. 3-poengere på rekke og rad. Seire over Lazio (x2), Inter og ikke minst Juventus vil gå inn i historieboken for undertegnede. Mye mulig at Sampdoria-kampen ødela alt for mange Romanistaer, men for meg, i ettertid, har dette så mye, mye mer å si;

 

http://www.youtube.com/watch?v=caJuBhF1C90&feature=PlayList&p=FD53581C1ADD271C&playnext_from=PL&playnext=1&index=41

 

Kanskje årets høydepunkt, sammen med De Rossi's eminente feiring(er) og Totti's nedsparking av Balo m.f. En god sesong selv om det for meg blir helt feil å si det. Det er så mange faktorer som har stått ved vår side gjennom denne sesongen. Vi har både hatt dommeravgjørelser, både indirekte og direkte avgjørende avgjørelser, og flaks på vår side. Fra September til Februar/tildels Mars var det ille å se det spillemessige vi presterte. Planløst og kjedelig. Selvsagt var dette forventet når vi fikk Ranieri men skuffelsen er fortsatt uhorvelig stor. Vi gikk fra alt til ingenting.

 

Forhåpentligvis blir Mercato'et mye mer oppløst enn tidligere, jeg har mine ønsker men jeg regner med at ikke engang en tiendedel blir oppfylt.

 

Nå gjenstår det bare å se hvordan Ranieri tar til seg denne suksessen. Jeg har mine tvil om akkurat dette og neste sesong.

 

tottinews08.jpg

Endret av Giallorossi
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Har nettopp vært 4 dager i München på en liten ferietur, så på byen, var på Allianz Arena osv. Så cupfinalen mellom Bremen og Bayern på tv'en på hotellrommet, og München vant lekende lett. Plutselig dagen etterpå når jeg står i en elektrosjappe på flyplassen ser jeg noen kom gående med en diger pokal og snudde meg rundt. Jammen meg så var det Van Bommel som bar den, og ved siden av han gikk Robben og Van Gaal. Resten av laget kom etter. Ble mildt sagt overrasket, så det ble bare tre bilder. Angrer på at jeg ikke løp etter Robben og spurte om jeg kunne få en autograf da jeg hadde en Bayerndrakt med navnet hans på i sekken :p Får vel slenge opp et bilde bare jeg får lagt det over fra kameraet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Tidenes kamp på Moseidmoen stadion i dag. Vi (Vindbjart) reiste oss og slo Fløy og min gamle lærer Karlsen 4-3 :D

 

Lå under 2-0 til pause, og alt så svart ut. Stemninga var ganske ræva, men vi fikk smelt sammen noen rop og sanger i pausen og fikk med hele russen og sang sammenhengende hele 2. omgangen, og feiret med spillerne etter kampen. Fantastisk opplevelse, føltes merkelig å stå på Moseidmoen og starte sanger om Vindbjart, men håper vi kan få til noe mer i de neste kampene, for det gav mersmak for flere.

 

Rett på Start-KIL etterpå, som også ble en bra opplevelse. Stemmen er fraværende og halsen ødelagt, men dette var en herlig nasjonaldag!

Lenke til kommentar

Har nettopp vært 4 dager i München på en liten ferietur, så på byen, var på Allianz Arena osv. Så cupfinalen mellom Bremen og Bayern på tv'en på hotellrommet, og München vant lekende lett. Plutselig dagen etterpå når jeg står i en elektrosjappe på flyplassen ser jeg noen kom gående med en diger pokal og snudde meg rundt. Jammen meg så var det Van Bommel som bar den, og ved siden av han gikk Robben og Van Gaal. Resten av laget kom etter. Ble mildt sagt overrasket, så det ble bare tre bilder. Angrer på at jeg ikke løp etter Robben og spurte om jeg kunne få en autograf da jeg hadde en Bayerndrakt med navnet hans på i sekken :p Får vel slenge opp et bilde bare jeg får lagt det over fra kameraet.

kult :)

Lenke til kommentar

Sindre = Real Madrid-supporter, dermed er følelsene for Robben helt naturlig. De fleste Madrid-supportere har vel en plass i hjertet for den nederlandske trollmannen. Jeg elsker alt med Robben, "the one that got away" som SAF påpekte tidligere i år. Teknikken, farten, skuddet og ikke minst den herlige arrogante holdningen (på banen), en spiller som elsker ballen og som ballen elsker. Arjen Robben er fenomenal.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Sindre = Real Madrid-supporter, dermed er følelsene for Robben helt naturlig. De fleste Madrid-supportere har vel en plass i hjertet for den nederlandske trollmannen. Jeg elsker alt med Robben, "the one that got away" som SAF påpekte tidligere i år. Teknikken, farten, skuddet og ikke minst den herlige arrogante holdningen (på banen), en spiller som elsker ballen og som ballen elsker. Arjen Robben er fenomenal.

 

En fantastisk fyr ja.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Robben er ikke akkurat den eneste som har prestasjoner som ville vunnet han en Oscar. :roll:

Hva er poenget ditt? Det er ingen på United som legger seg så kynisk med det formålet å få en motstander utvist. Nani har gjort det, å jeg hater han for det om han prøver på det igjen.

Endret av Hyrlen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...