Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nok en tulleregel..Er da Torres toppscorer i PL denne sesongen?Prosentvis er han det..Pamper..Bygg en bru, eller gjør noe fornuftig!"

 

hade, god kveld hjemme foran skjermen.!

Selvfølgelig er han ikke det. Men om Torres hadde scoret 29, men på færre kamper enn Drogba, så ville nok han fått golden boot i stedet for.

Lenke til kommentar

Se på det på denne måten: i løpet av de to siste sesongene har Manuel Almunia sikkert fått flere clean sheets enn det Cech fikk denne sesongen. Er det da en større prestasjon, siden Almunia på de to sesongene har spilt flere kamper og derfor har "større sjanse" til å slippe inn mål? Nå vet jeg ikke om du bare tuller, men hvis ikke; tenk deg litt om.

Lenke til kommentar

Se på det på denne måten: i løpet av de to siste sesongene har Manuel Almunia sikkert fått flere clean sheets enn det Cech fikk denne sesongen.

 

Det tror igrunn ikke eg. Almunia suger jo relativt balle ;)

 

Greit, i løpet av de TRE siste sesongene. Men da er det vel bare en enda større prestasjon, eller hva Smågal og guttorm?

Lenke til kommentar

Tålig seriøs, selv om jeg ser begge sider av saken.

 

Vil også si det er mye sterkere av Reina, siden han spiller på et mye dårligere lag, med et til tider fraværende forsvar, mens Cech er på laget som vant seriegull og som har et fantastisk godt forsvar.

 

Uansett er det vel ingen som mener Cech har vært en bedre keeper enn Reina i år, så det har liten betydning.

Lenke til kommentar

Jeg lurer egentlig på om Liverpool-supportere er mindre intelligente enn andre supporterskarer.harhar.gif

 

Petr Cech har holdt nullen i 17 av 32 kamper.

Pepe Reina har holdt nullen i 17 av 38 kamper.

 

Dette betyr at Reina har spilt 6 kamper mer enn Petr Cech der han kunne ha holdt nullen. Hvorfor skulle det ha noe å si at det er lettere å slippe in flere mål når man står flere kamper? Reina har hatt flere sjanser til å holde nullen enn det Petr Cech har og derfor er det en større prestasjon av Cech. Det blir det samme som om en spiss scorer 8 mål i løpet av 10 kamper, det er en større prestasjon enn om en annen spiss scorer 8 i løpet av 15. Klarer dere å begripe det nå?

 

 

Lenke til kommentar

Er ikke dette de samme gutta som mener det er en fantastisk prestasjon av Torres å score 18 på 22 kamper? Defoe har jo scoret 18 på 34 kamper. Det betyr at han har spilt flere kamper hvor han kunne gått målløs av banen, så det er jo en mye større prestasjon av Defoe å score 18 enn av Torres!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...