Gå til innhold

Tusen Resistance 2-betanøkler delt ut (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Utrolig variert førsteintrykk :(

:ermm:

 

Care to elaborate?

 

Jeg får ikke testet selv før senere i aften.

 

Nei dette her var rett og slett ikkje så veldig artig :huh: Nærmest alt femstår så kjedelig og uinspirerende. Grafikken er heilt kurant, det er vel blitt ofret noe for å få 60 spillere pr. game til å holde i hop. Lydene er her, akkurat som i nr. 1 veldig trøtte og...ja kjipe. Kontrollene fannt eg ut var meget fleksible, da man kan om plassere det meste rundt på konsollen. Men for meg er DS3 i alt ein dårlig pad å spille fps med. Feelingen på våpen er noe bedre her enn i det første spillet, da det er støtte for rumble fra start av. Eg opplevde dog at rumble levde sitt eget liv...

 

Det er mye mulig COD4 satte standarden for meg online, for eg digget R1 online. Det var morro, men denne betaen har var regelrett skuffende og umotiverende. Og med COD5 betaen for hånd er det vanskelig å sette seg ned med dette i alle fall.

 

Tviler på eg gidde å legge så mye tid i R2 online når det blir kjøpt, om single player delen får god omtale blir det nok eit kjøp :)

Lenke til kommentar
Jeg fikk en Gamer.no-key fra en annen bruker her, og har bare ett spørsmål:

 

Kan keyen brukes "Worldwide", eller bare på norske/europeiske PSN-kontoer..? Altså den keyen man fikk fra Gamer.no...

Hvorfor lurer du på det? Tok du en av de 1000 nøklene og tenkte å selge den?

 

Har en amerikansk venn (som bor i Norge, men har bare en amerikansk konto), og lurte da på om jeg kunne gi den til ham eller om han må lage ny konto.

Lenke til kommentar
Hvor lenge varer beta'en? :)

Som man ofte må si her på forumet: Det står i artikkelen

 

 

hehe, gikk litt fort her. Var så opptatt av å lese selve spørsmålet og å svare :p

 

Veldig bra gjort av Gamer.no å gi bort beta key's og det med en stor porsjon å. ;)

 

Takk for beta key Gamer.no :woot:

Endret av Paisley
Lenke til kommentar
Utrolig variert førsteintrykk :(

:ermm:

 

Care to elaborate?

 

Jeg får ikke testet selv før senere i aften.

 

Nei dette her var rett og slett ikkje så veldig artig :huh: Nærmest alt femstår så kjedelig og uinspirerende. Grafikken er heilt kurant, det er vel blitt ofret noe for å få 60 spillere pr. game til å holde i hop. Lydene er her, akkurat som i nr. 1 veldig trøtte og...ja kjipe. Kontrollene fannt eg ut var meget fleksible, da man kan om plassere det meste rundt på konsollen. Men for meg er DS3 i alt ein dårlig pad å spille fps med. Feelingen på våpen er noe bedre her enn i det første spillet, da det er støtte for rumble fra start av. Eg opplevde dog at rumble levde sitt eget liv...

 

Det er mye mulig COD4 satte standarden for meg online, for eg digget R1 online. Det var morro, men denne betaen har var regelrett skuffende og umotiverende. Og med COD5 betaen for hånd er det vanskelig å sette seg ned med dette i alle fall.

 

Tviler på eg gidde å legge så mye tid i R2 online når det blir kjøpt, om single player delen får god omtale blir det nok eit kjøp :)

 

Word.

For å summere det opp i et ord: Skuffet.

 

Jeg spilte vel i 20 minutter, før jeg skiftet over til CoD4..

Blir nok Far Cry 2 først, så får jeg se det ann.

Lenke til kommentar
Har en amerikansk venn (som bor i Norge, men har bare en amerikansk konto), og lurte da på om jeg kunne gi den til ham eller om han må lage ny konto.
Be han lage en europeisk PSN ID.

 

Bare lurte på om han faktisk måtte gjøre dette, eller om han kunne bruke den på sin egen.. Men da må han lage norsk en, da...?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...