Gå til innhold

Den store Windows Mobile - tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har problem med batteriet på min jeg.

 

Lada den i 2 timer i morges fra tomt til fullt batteri,og da jeg slo den på ringte jeg EN

samtale på 5 min.

Da jeg sjekket batteriet etterpå under STRØM så jeg at det 10 grønne symbolene hadde falt ned til 9.

 

Dvs 10% strøm gikk på 5 min...

 

Igår var det litt annerledes for da gikk de første 60% strøm kjempefort mens de siste 40% var seige.rare greier..

 

Nå har ikke jeg peiling på batterier eller windowsmobiler da,men synes 10% på 5 min er vanvittig da.

 

Men i sånne tilfeller er det surt å måtte levere tilbake mobilen da (kjøpte hos mpx)

Har ikke så lyst til å levere tilbake telefonen da jeg har installert mye fint på den.

 

Prata med mpx og de sa at om jeg skulle få fiksa batteriet måtte jeg levere inn både mobil og batteri.

 

Men i sånne tilfeller,er det mobilen eller er det batteriet det er noe galt med?

Er det batteriet,vil jeg heller kjøpe et nytt selv og heller få ha mobilen min her.

 

Noen som vet litt om det her?Er det mest sannsynlig batteriet som har problemer eller er det min kjære mobil? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Det hørtes dramatisk mye ut. Hvordan oppfører den seg når batteriet er helt oppladet?

Har du 3G aktivert?

WiFi?

Bluetooth?

Hvilke programmer har du installert?

Etc...

Ja,synes det var mye.

3g vet jeg ikke,men alt står på auto under nettverk.

wifi er av.

bluetooh er av.

programmer er mest spill og div applikasjoner som jeg har kommet over,men alt er av..

 

 

Nå slo jeg på wifi og oppdaterte været,tok en telefon på 2 min,

og vipps,der fallt batteriet ned en strek til,så nå er det 80%.

Aner ikke hva jeg skal gjøre.Om jeg skal ta sjansen på at det ER batteriet og heller

skaffe et nytt...

 

Om jeg skal kjøpe nytt batteri,må det da være nøyaktig samme type?

Har ikke greie på det der og aner heller ikke hvor jeg finner det..

Har sett på mpx,komplett men finner ikke noe..

Endret av mar77
Lenke til kommentar

Av en eller annen grunn får jeg ikke sett film med TCPMP.

Jeg får starta spilleren men kan ikke se i menyen at man kan hente filer,kun der man kan tildele kommandoer,men til knapper.jeg har da ikke knapper på min TD2.

 

Men i My documents har jeg 1 film (xvid) og 2 musikkvideoer i divx og avi,men når jeg trykker på en av de åpner TCPMP seg men ingenting skjer...

 

Det henger seg opp og mobilen fryser i 10 sek før jeg kan avslutte igjen.Ingen av filene kan jeg spille.

 

Er det noe krav til bildestørrelse eller noe annet rart som stopper opp?

 

Har nå prøvd musikkvideoer i avi,divx,xvid og wmp men ingen kan jeg spille.

 

Versonen er rett,det har jeg sjekka mange ganger..

Lenke til kommentar
Av en eller annen grunn får jeg ikke sett film med TCPMP.

Jeg får starta spilleren men kan ikke se i menyen at man kan hente filer,kun der man kan tildele kommandoer,men til knapper.jeg har da ikke knapper på min TD2.

 

Men i My documents har jeg 1 film (xvid) og 2 musikkvideoer i divx og avi,men når jeg trykker på en av de åpner TCPMP seg men ingenting skjer...

 

Det henger seg opp og mobilen fryser i 10 sek før jeg kan avslutte igjen.Ingen av filene kan jeg spille.

 

Er det noe krav til bildestørrelse eller noe annet rart som stopper opp?

 

Har nå prøvd musikkvideoer i avi,divx,xvid og wmp men ingen kan jeg spille.

 

Versonen er rett,det har jeg sjekka mange ganger..

Har aldri fått ordentlig teken på TCPMP m.t.p. divx-filer. Har hatt akkurat samme problem både på Touch Pro, og nå på Diamond2. Coreplayer derimot har jeg aldri hatt noe tull med, enkelt og greit program :)

Lenke til kommentar
Av en eller annen grunn får jeg ikke sett film med TCPMP.

Jeg får starta spilleren men kan ikke se i menyen at man kan hente filer,kun der man kan tildele kommandoer,men til knapper.jeg har da ikke knapper på min TD2.

 

Men i My documents har jeg 1 film (xvid) og 2 musikkvideoer i divx og avi,men når jeg trykker på en av de åpner TCPMP seg men ingenting skjer...

 

Det henger seg opp og mobilen fryser i 10 sek før jeg kan avslutte igjen.Ingen av filene kan jeg spille.

 

Er det noe krav til bildestørrelse eller noe annet rart som stopper opp?

 

Har nå prøvd musikkvideoer i avi,divx,xvid og wmp men ingen kan jeg spille.

 

Versonen er rett,det har jeg sjekka mange ganger..

Har aldri fått ordentlig teken på TCPMP m.t.p. divx-filer. Har hatt akkurat samme problem både på Touch Pro, og nå på Diamond2. Coreplayer derimot har jeg aldri hatt noe tull med, enkelt og greit program :)

Fikk det til,etter å justere mye rart i menyene :new_woot:

Lenke til kommentar

Fant et nytt program, Pointui Home 2.

 

Det her må være det desidert beste innen for "skin" programmer, ta en titt selv ;)

 

http://www.youtube.com/watch?v=4X7mgXqiRSc&fmt=18

 

Det funker veldig bra, og det som er det beste er at på siden til Pointui så kan man laste ned VELDIG mange applets, disse fungerer som widgets man kan ha i Pointui systemet sitt.

 

det finnnes en gratis versjon som mangler noen funksjoner, denne kan du bruke til å prøve ut programmet før du kjøper Pro versjonen.

 

http://www.pointui.com/

Lenke til kommentar

Noen her som har peiling på NET Compact Framework?

 

Har en HTC TD2 og prøver å legge til programmer som Callerutility og andre programmer,da jeg får opp en beskjed om at programmene krever en nyere versjon av

Microsoft NET Compact Framework...jaha?

 

Hva i all verden kan jeg gjøre med det da?

 

Hva har dere andre her gjordt?Noe jeg kan gjøre?

Vil ikke tukle med mobilen og gjøre noe jeg ikke burde gjordt.

Tips? :hmm:

Lenke til kommentar
Noen her som har peiling på NET Compact Framework?

 

Har en HTC TD2 og prøver å legge til programmer som Callerutility og andre programmer,da jeg får opp en beskjed om at programmene krever en nyere versjon av

Microsoft NET Compact Framework...jaha?

 

Hva i all verden kan jeg gjøre med det da?

 

Hva har dere andre her gjordt?Noe jeg kan gjøre?

Vil ikke tukle med mobilen og gjøre noe jeg ikke burde gjordt.

Tips? :hmm:

Du må oppdatere til versjon 3.5 av .NET. Det gjøres ved at du laster ned .NET 3.5 HER. Deretter kobler du telefonen til pc'en (pass på at active sync el.l. kjører. Kjør filen du lastet ned, fra pc'en. Når den er ferdig kommer det opp på mobilen om du vil installere .NET 3.5.

 

Kos deg :)

Lenke til kommentar
Noen her som har peiling på NET Compact Framework?

 

Har en HTC TD2 og prøver å legge til programmer som Callerutility og andre programmer,da jeg får opp en beskjed om at programmene krever en nyere versjon av

Microsoft NET Compact Framework...jaha?

 

Hva i all verden kan jeg gjøre med det da?

 

Hva har dere andre her gjordt?Noe jeg kan gjøre?

Vil ikke tukle med mobilen og gjøre noe jeg ikke burde gjordt.

Tips? :hmm:

Du må oppdatere til versjon 3.5 av .NET. Det gjøres ved at du laster ned .NET 3.5 HER. Deretter kobler du telefonen til pc'en (pass på at active sync el.l. kjører. Kjør filen du lastet ned, fra pc'en. Når den er ferdig kommer det opp på mobilen om du vil installere .NET 3.5.

 

Kos deg :)

 

Mulig jeg bare skremmer folk unødvendig nå, men jeg har tidligere opplevd å "ødelegge" telefonen ved å installere .NET 3.5. Jeg måtte altså hard-resette telefonen. Jeg løste det ved å legge inn en modifisert rom fra XDA-devs med 3.5 innebygd; men det er kanskje større risiko for å ødelegge telefonen da.

Lenke til kommentar
Av en eller annen grunn får jeg ikke sett film med TCPMP.

Jeg får starta spilleren men kan ikke se i menyen at man kan hente filer,kun der man kan tildele kommandoer,men til knapper.jeg har da ikke knapper på min TD2.

 

Men i My documents har jeg 1 film (xvid) og 2 musikkvideoer i divx og avi,men når jeg trykker på en av de åpner TCPMP seg men ingenting skjer...

 

Det henger seg opp og mobilen fryser i 10 sek før jeg kan avslutte igjen.Ingen av filene kan jeg spille.

 

Er det noe krav til bildestørrelse eller noe annet rart som stopper opp?

 

Har nå prøvd musikkvideoer i avi,divx,xvid og wmp men ingen kan jeg spille.

 

Versonen er rett,det har jeg sjekka mange ganger..

Har aldri fått ordentlig teken på TCPMP m.t.p. divx-filer. Har hatt akkurat samme problem både på Touch Pro, og nå på Diamond2. Coreplayer derimot har jeg aldri hatt noe tull med, enkelt og greit program :)

Har problemer med Coreplayer også jeg..

Den spiller de fleste filmene men når jeg spiller musikkvideoer blir det tull.

 

Jeg ser bildet,men det blir kun et stillbilde eller 1-2 sekunder video før bildet fryser

og begynner på igjen mange sekunder senere.

 

Har stillt den til å ta alle formater.Har prøvd Directdraw og forskjellig i menyen men til ingen nytte.

Er ikke sikker på hvor jeg kan justere noe heller..

Lenke til kommentar
GbNor har tidligere i tråden posten en .cab med norske byer og tettsteder til bruk i værfanen i htc sitt touch flo grensesnitt. Er det noen som har fått denne til å virke på Diamond2?

 

 

Så vidt jeg vet, er det ingen. Ganske sikker på at alle (inkl. meg) bare fikk TouchFlo til å restarte seg.

 

Har gjort litt endringer på filene til diamond 2.

Virker som de skal fungere bedre nå.

For de som har uoffisiell rom (bygget med XBmod Manila Rhodium VGA Port), kan også laste D2.cab filen ned på nytt.

 

Filen finner du >Her<

Endret av GbNoR
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...