Gå til innhold

Den store Windows Mobile - tråden!


Anbefalte innlegg

Vil HTC HD Mini klare windows 7 ?

 

Snakket med HTC og de sa at INGEN telefoner som har blitt solgt så langt vil få muligheten til å oppgradere til OS 7.

 

Skulle jeg ha OS 7, måtte jeg kjøpe ny telefon.

 

Da kommer spørsmål nummer 2: Er det mulig å jailbreake HD Mini og laste ned pirat versjon av OS 7 når det kommer? :whistle:

1) du vil ikke kunne få windows phone 7 offisielt.

 

2) på windows telefoner heter det ROMs, du vil sikkert finne WP7 roms når det kommer ut på XDA

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som vet om det er mulig å slå av trådet visning av SMS i Windows Mobile 6.1 Professional?

 

Lurer også på om det er mulig å slippe å fjerne "Sent from my Windows® Phone" som står i bunnen av alle mailene som sendes, hver eneste gang?

 

Har ikke funnet noen plass der det går an å endre disse tingene i WM 6.5 Standard, men vurderer uansett å bytte til telefon med WM 6.1 Professional.

Lenke til kommentar

Får de med multitasking blir nok det kjøp etter å ha lest gjennomgangen... copy/paste plager det meg ikke å vente på. Synest forøvrig ikonene og hele operativsystemet var mye mer sexy på en skikkelig telefon i motsetning til animerte promovideoer jeg har sett på før.

 

edit: Rart at ikke mailen har threaded messaging når mailen på de gamle windowsmobilene har det, og når klienten til windows også har fått det.. teit..

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar

Både threaded messaging og multitasking kommer i fremtiden. De har vistnok litt problemer med implementeringen og de vet ikke hvordan de skal løse det på en skikkelig måte enda. De har ikke satt et tidspunkt enda, men jeg tipper vi får se multitasking rundt ett år etter lanseringen.

 

Dette tar jeg i grunn bare som et positivt tegn fra Microsoft's side. De viser at de ikke er villige til å slippe noe som er bare halvferdig.

Lenke til kommentar

evt jobber de med en tilsvarende jalla løsning som på iphone for å spare batteri og ytelse slik at mobilene ikke kan oppfattes som trege eller med spesiellt dårlig batteritid..

 

At de har problemer med å implementere samme type multitasking som på 6.5 har jeg vanskelig for å tro, problemet deres er garantert å implementere det uten at det gjør mobilen merkbart tregere.

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Noen som vet om det er mulig å slå av trådet visning av SMS i Windows Mobile 6.5 Standard?

 

Finnes det noen programmer for å endre skriftsørrelse? På telefonen er det to valg; normal og stor. Jeg synes at normal er unødvendig stort.

Endret av sigurdkv
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...