Gå til innhold

Den store Windows Mobile - tråden!


Anbefalte innlegg

Hei igjen! Nå har jeg lastet ned norsk ordbok på min HTC touch diamond, og fikk igjen et problem. Jeg installerte det på mobilen, men da ble halve tegn-lista mi slettet (som * - / ¤ æ ø å osv.) og hele ordboka mi ble endret. Jeg ønsker å avinstallere dette programmet så jeg får den gamle ordboka mi tilbake, men finner ikke fram til der installeringen ligger. Jeg lagret den på den mobile enheten, men vet ikke noe mer om hvor installeringen havnet så jeg kan fjerne det igjen :s kan noen være så snill og hjelpe meg?

Ingen som vet? :s

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette må bare prøves :thumbup:

 

Her er det noen som har laget en "build" for Opera Mini. Tror ikke jeg går tilbake til den innbygde Opera Mobil etter dette. Dette er slik du forventer Opera skal være på mobil, veldig veldig rask og lesbare sider, uten å måtte zoom ut og inn hele tiden.

 

Her er siden, hvis du ønsker å lese mer >xda<

 

Her er filene som du trenger

 

 

OperaMiniOperMini.zip

Esmertec Jbed Jbed.zip

 

Her er to skjermbilder Opera. Det første er med den innbygde Opera Mobil og det andre med Opera Mini.

Du ser at Opera mini får det meste på en side, og du trykker kun "zoom" en gang, mens du må tilpasse litt inn og litt ut igjen, for å få samme bilde på skjermen, med Opera Mobil.

 

 

post-165531-1234041795_thumb.jpgpost-165531-1234041787_thumb.jpg

 

Lenke til kommentar

Så det er ingen fordeler? ;)

 

Neida, men hvilken telefon bruker du? Jeg har en HTC Touch HD, og har flashet den en del ganger fordi jeg har testet cooked roms. Mini kommer alltid inn med en gang etter flashing, og jeg har aldri fått snarvei. Dobbeltsjekket nå gjennom programlisten at jeg ikke bare har oversett den.

Lenke til kommentar
TF3D endrer ikke hvilke programmer som ligger under Startmeny -> Programmer. Jaja, ikke vet jeg hva som gjør det, men jeg har nå blitt vant til å gå via Java.

Du kan endre det selv under instillinger -> menyer.

 

 

Noen som har prøvd Skype Betaen, er den stabil nok til å bruke, eller er det bedre å holde seg til vanlig telefoni. Tenker mest på bruk i utlandet.

Lenke til kommentar
Satt opp en god stund i går/natt og "lekte" med Opera Mini. :tease:

Men jeg fikk ikke til å streame youtube gjennom Wifi...fikk det kun til gjennom 3G/HSDPA.

 

Det skulle jo vært mulig å kunne streame gjennom WiFi og, ville jeg tro...eller går ikke

det??

 

Hvordan fikk du i det hele tatt å streame youtube via OperaMini?

Endret av osmano
Lenke til kommentar

Gikk inn på youtube - valgte en film - åpnet url'en - så åpnet PIE seg med ett valg om "start stream".

Hadde i Alternativer (på avspilleren) --> nettverk --> "Telenor Internett". :cool:

 

Men hadde jo vært litt kjekkere hvis det kunne gå gjennom WiFi.

Kan bli litt dyrt ellers...

Lenke til kommentar
Gjest medlem-156924

Er det noen som kunne Lagt ut, de programmene, Spill og "saker" som Fungerer på HTC TOUCH HD?

 

Finner det vanskelig å søke etter og lete igjennom når det er så mye!

Så ting folk synes er kult Ol.!

 

Helst link med cab fil!

 

TAKKER!

 

Setter pris på om noen vet om noen kule spill!

Endret av medlem-156924
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...