Gå til innhold

Saint's Row 2 - Inntrykk og opplevelser.


Morten1987

Anbefalte innlegg

Den store Saint's Row 2 - Tråden

 

Da har endelig Saint's Row 2 kommet :dribble: , fortell oss om hvordan dere opplever spillet. :yes:

 

Del dine opplevelser..

 

Helhet:

 

- Skriv om inntrykk og opplevelser vedrørende SR2.

- Hva synes du er bra/dårlig.

- Ble du missfornøyd/ Fornøyd?

- Gameplayet, hva synes du er gøy å finne på i Stillwater.

 

 

 

Game:

- Noen som vet den raskeste måten og få tjent opp penger?

- Hva får man etter hvert når man finner tagge plasser, har vel tagget rundt 9 forskjellige plasser, men har ikke fått noe enda. noen som vet?

- Aktiviteten "Fight Club" der er det mulig og tjene rask mye penger!

Endret av Morten1987
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har spilt rundt 30% av spillet nå. (360 utgaven)

Så langt er jeg storfornøyd. GTA spillene har en tendens til å ha veldig like oppdrag og kan bli kjedelig i lengden, men Saints Row er mye mer variert.

Bra figurer, middels historie (men bra nok), veldig bra gameplay...

Det er noen problemer med det også dessverre. En god del glitches og spillet har en tendens til å fryse helt så det er viktig å lagre manuelt ofte.

Er også noen problemer med kjørefysikken så det hender at bilen krasjer i ingenting eller i bittesmå humper i veien, men det er overkommelig.

Alt i alt et utrolig underholdende spill.

 

Beste måten å tjene penger på som jeg har oppdaget er å spille siste levelen av Septic Avenger om igjen. Virker som det er umulig å bli drept/stanset i det oppdraget, og så lenge du husker å bremse bilen så du får sprayet ned alt så er det veldig enkelt.

Endret av Shimakaze
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Lave biler SKAL kræsje i fortauskanten osv, det er bare litt smågøy synes nå jeg ;D

Utrolig varierte missions, masse gøye ting.

Er alt jeg noengang savnet i GTA IV og mere til.

 

Litt for mye "hidden CD's" og hidden "tagspots" osv.

Jeg vil jo runde hele spillet, men ikke samle plater ;P

Lenke til kommentar

Fikk testa det litt i går. Combat fungerte utrolig bra. Blei mest cruising rundt for min del og gjøre litt forskjellige rare ting som falt seg inn.

 

Synes spillet virker mer "artig" enn GTA som blei en pest og en plage med alle telefonoppringingene.

 

Jeg likte også SR1 selv om det hadde sine mangler.

 

Synes kjørefysikken var i letteste laget, men det har kanskje med tilvenning å gjøre. Synes det er fint at de har skviset såpass mye å gjøre i spillet samt det å endre på katakterne. Nå etter å ha spilt MYE GTA så synes jeg faktisk det har tapt seg i forhold til San Andreas. I så måte var SR2 litt mer i gamle GTA takter og jeg må si at de få missions jeg har spilt til nå var skikkelig artige.

Lenke til kommentar

Kjøretøy fysikken er i det letteste laget og burde ha vært bedre... forhåpentligvis forbedret i en evt SR3. Om en eller flere av dine gjeng medlemmer plukker opp en RPG så er de like mye en trussel mot spilleren som det fiendlige gjeng medlemmer er. Har blitt drep mange ganger av mine egne som siktet mot en fiende som var nær meg (og tokk ut meg i prosessen).

 

 

 

Liker det at politiet ikke griper inn så lenge en holder seg til gjeng mot gjeng vold. Det morsomte minne så langt fra SR2 var når jeg hadde 3 politi wanted stjerner og en kvinnelig betent som kom løpende mot meg men i steden for å begynne å skyte, skrek hun og løp vekk fra meg sikkert en bug men morro var det.

Lenke til kommentar

Kom vel til 22% inatt. Liker spiller veldig godt, selv om det minner meg noe om eneren.

 

Eneste jeg vil påpeke er fysikken i kjøretøyene. Her er GTA4 flere generasjoner foran. Selv om Saint's Row II skal være noe mindre seriøs enn GTA4, føler jeg at realistiske kjøretøy er et must.

 

Gleder meg å runde spillet. Slik at jeg kan begynne med Fable II til helgen.

 

Birger :)

Lenke til kommentar

Saints Row 2 er det mest underholdne spillet i denne generasjonen ved siden av Gears of War 1 for min del. GTA IV er bedre, men Saints Row 2 er mye mye mye morsommere.

 

Spillet er også mye lettere å tygge en GTA IV, lettere å like eller hate. Noe som egentlig er bra, jeg personelig elsker spillet. Likte enern ikke så veldig, men synes historien var mellom brukbar og bra så jeg valgte å alikevel selge spillet uten at jeg fullførte de tre siste oppdragene. SR2 har forklart dette, noe som er et lite pluss.

 

Over til gameplayet så synes jeg det er greit. Ikke perfekt, men brukbart litt sånn som GTA var før GTA IV kom å skulle være så veldig realistisk og skulle leke mer sære enn de var før.

 

GTA IV er et favorittspill og et spill jeg synes er bra, men SR2 er et favorittspill det og å er utrolig mye mer morsommere enn GTA IV.

Lenke til kommentar

Synes det er utrolig bra spill. Likte eneren veldig godt også, men bli til tider litt for mye gangster for meg.

 

Tags gjør vel ikke så mye, tror eg fikk en atv etter 40 tags. Kan være noe annet.

Letteste måten å skaffe penger er å rane de store penge bilene, ta en i garasjen. spreng den. respawn. og gjenta

Lenke til kommentar

Har spilt mer nå og selv om det er veldig artig er det enkelte ting som irriterer meg grundig. Det værste er "ute av syne, ute av sinn" teknologien som brukes for alt i spillet. Hva jeg mener med det er at ting bare eksisterer når du kan se dem. Hvis de forsvinner ut av synsfeltet ditt så forsvinner de ut av spillet også. Tenk deg at du ser en stilig bil du gjerne vil ha kjøre forbi deg. Når du har snudd deg er den borte... ekstremt irriterende når du jakter på biler for bilopphugging. Opplevde å følge etter en bil, runde et hjørne, og oppdage at bilen var sporløst forsvunnet.

Det aller verste er at det samme gjelder til en viss grad bilder du har hatt påvirkning på eller kjørt. Virkelig synd at de fremdeles gjør ting på den måten etter at Crackdown beviste at det er mulig å gjøre det mye bedre.

 

Oppdragene har stort sett unngått å være irriterende med ett unntak. Når du spiller Mayhem så må du kjøre til den andre siden av byen fra der du starter for å komme til "spilleområdet". Greit nok, men hver gang du taper (og det skal ikke mye til) så må du kjøre til andre siden av byen på nytt. Hver gang.

Har også sett fryktelig mye AI juksing hvor fiendtlige biler kan kjøre gjennom trafikk og hindere som ville ha stanset deg. Men i alle fall ikke like mye som i GTA4 eller Burnout.

 

Ligger nå på 64 prosent, har fullført omtrent alle aktivitetene utenom billøp (som jeg ikke har prøvd enda engang) og halvparten av historien, 13 CDer, 12 hemmelige områder og 23 tags.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Så du synes ikke første mission med å rømme fra fengselet var bra???? :ohmy:

 

Da kan du heller ikke ha mye sansen for GTA San Andreas?

 

Spillet minner meg mye om de første versjonene av GTA der man kunne gjøre alt mulig rart. Synes dette spillet er en liten perle og koser meg med alle de forskjellige gjøremålene som er i spillet.

 

GTA 4 er et bra spill med seriøs story og mer realisme.

Saints Row gir deg et hav av ting å finne på, det er overhodet ikke realistisk men du verden så morsomt det er!

Lenke til kommentar

Spilte en 5-6 timer når jeg hadde fridag for to dager siden.

Helt klart ett spill for de som likte GTA3 bedre enn 4'ern.

 

Veldig kuult med customization av characther. :)

 

Eneste skikkelig negative sålangt, er at du ikke kan flytte skyteknappen opp til R1, på de alle de tre kontroll-valgene blir du tvunget til å skyte med mellomfingeren på R2, noe som er forbanna irriterende når du lager en Playstation-port, så kan du i det minste flytte skyteknappen opp på riktig plass.

 

Og liker heller ikke at jeg er nødd til å bygge respect på instancer, hele tiden før jeg får fortsette å gjøre noen av hoved-oppdrag.

 

Ellers sitter jeg igjen med ett positivt førsteintrykk.

Endret av KongRudi
Lenke til kommentar
Spilte en 5-6 timer når jeg hadde fridag for to dager siden.

Helt klart ett spill for de som likte GTA3 bedre enn 4'ern.

 

Veldig kuult med customization av characther. :)

 

Eneste skikkelig negative sålangt, er at du ikke kan flytte skyteknappen opp til R1, på de alle de tre kontroll-valgene blir du tvunget til å skyte med mellomfingeren på R2, noe som er forbanna irriterende når du lager en Playstation-port, så kan du i det minste flytte skyteknappen opp på riktig plass.

 

Hmm, nå har kanskje jeg spilt for mye army of two, men jeg syns R2 er riktig skyteknapp!

 

EDIT: Er respect et problem? Jeg måtte bare bygge respect litt på starten, ellers hadde jeg alltid nok til å spille missions. men jeg kjørte mye i feil kjørefelt, mye near-miss, og veldig mye gang-kills/shield kills/headshots/nutshots.

Endret av Alinoe
Lenke til kommentar

Har pekefingeren på R1, og det er fingeren jeg brukte som avtrekker i militæret, og Resistance 1, Warhawk og CoD4 har også skyting deroppe.

Skader ihvertfall ikke å ha ett av alternativene der oppe, siden mesteparten som bruker Dualshock-kontroller foretrekker den der.

 

Klarer liksom aldri å bli skikkelig engasjert i skytingen på R2.

Når jeg spiller ett spill som ikke har skyting på R1, så er det som oftest grunnen til at jeg ikke gidder mere.

 

Å bygge respect er ikke ett problem, men er litt irriterende når jeg har lyst til å gjøre ett til oppdrag en liten stund til, og så må jeg ut å bygge respect..

Endret av KongRudi
Lenke til kommentar

E SR2 like bra som GTA: SA, på at man kan gå inn i 20 000 butikk og kjøpe klær? Ble veldig skuffet over at GTA IV hadde så få butikker. Nesten d eneste man kunne velge mellom av klær der var Dress eller russiske 80-talls klær. Og at i GTA IV var langt ifra gangster. D e liksom gangster eg forbinner med slike spill.

Ser folk annbefaler SR2 til de som liker GTA: SA, å eg elsket d, så tror d spiller kommer på ønskelisten til jul. :)

 

Å en ting til. Kan man trene på forskjellige skytevåpen og muskler og slikt som på GTA: SA?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...