Gå til innhold

Saint's Row 2 - Inntrykk og opplevelser.


Morten1987

Anbefalte innlegg

Et tips til dere som sitter på gjerdet: SR2 koster 199kr hos CDON.

 

da går jeg fått meg spillet. Er hekta.. Kjempe kult spill. Er så mye å gjøre.. Har ikke testet cool. Hvordan funker det egentlig??

Antar at du mener co-op. Det funker veldig bra. Begge spillerene kan bevege seg fritt rundt i byen. Når noen starter en aktivitet eller et oppdrag så vil den andre spilleren få et spørsmål om han vil være med på oppdraget.

Endret av Bruskork
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Spillet er lett verdt 349,- pluss frakt. Jeg betalte rundt 550,- for det, men det var en limited edition greie, men alikevel verdt det, så bra er spillet :)

 

Men noen som har klart Crowd Control? Jeg sitter fast på level 5 der, er jo klink umulig. Det kommer jo tonnevis med fans for å slå ihjel superstjernen, og jeg rekker ikke kvitte meg med alle.

 

 

Jeg har greid crowd control, men level 5 og 6 er utrolig vanskelig. Det gjelder egentlig å hive folka på de plassene man får mest poeng for. Hvis du ikke er i nærheten av de plassene, eller hvis d e for mange folk rundt VIPen må du bare hive vekk folk til du kommer nærmt et poengsted. Så må du også ha tålmodighet pga det er ikke alle brettene du greier det på. Jeg greide lvl 6 bare på flyplassen. Level 5 greide jeg på togstasjonen (kaste mange folk i fontenen helt i begynnelsen).

Lenke til kommentar

Klarte level 6 med et nødskrik nå isted på begge crowd control-aktivitetene. Var usikker på om jeg fikk den ene godkjent da sekundet gikk akkurat ut, men heldigvis gikk det :) . Jeg bare slo løs med balltreet og kastet de jeg fikk tid til. Men må si crowd control, og spesielt level 6 er noe av det vanskeligste jeg har gjort i et spill på lange tider.

Lenke til kommentar

Stian-xD: Du får spillet rett i postkassen ja. Når du får politiet etter deg er det ikke sånn at du må komme deg utenfor et visst område som i GTA IV. Det er en lilla strek for hver stjerne, og den synker sakte hele tiden, og når den er helt borte forsvinner en stjerne. Veldig greit egentlig, jeg liker det mye bedre enn systemet til GTA IV der du må utenfor et visst område. Men du kan kjøre igjennom et sted som heter Forgive&Forget, og da mister du alle stjernene. Veldig smart hvis du er midt i et oppdrag og du har massevis av politibiler etter deg :)

 

X91_Al_CaponeX: Slet med Mayhem først, helt til jeg fant ut at det bare var å gå amok med Rockets. Da ble det utrolig enkelt, spesielt hvis du finner et sted med gjerde eller en uteplass med masse bord og stoler :)

Lenke til kommentar

Politiet er en måler som fyller seg opp når du gjør forbrytelser, og når man kommer til toppen får man en ny stjerne, går vell til 5 hvis jeg husker riktig. Måleren går sakte men sikkert ned igjen, så når den kommer til bunnen, mister man en stjerne og måleren teller ned på nytt. Det er samme system for rivaliserende gjenger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...