Gå til innhold

Saint's Row 2 - Inntrykk og opplevelser.


Morten1987

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faen eg hater spoilere. Er umulig å ikke klikke på de.

 

Fikk heldigvis ikke lest alt før eg fikk trykt den vekk

 

Spoilere burde ikke vært så enkle å trykke på :p

 

Fikk ikke spillet i posten i dag(eller, i går blir d vel), og no har vi reist på fjellet. så får ikke spilt d før på mandag, og då e ferien over :(

Endret av Stian-xD
Lenke til kommentar

Ca hvor lang er historien? GTA:SA var så lang at jeg aldri fikk spilt den ferdig, mens GTA IV var slik at etter man var ferdig med historien, stod d at vi bare var litt over halvveis ferdig med spillet. Så d var tusen andre ting som eg aldri gadd å gjøre. Kordan e SR2 på d?

Lenke til kommentar
Da har jeg rundet spillet. Har også gjort

det hemmelige oppdraget der du dreper Julius.

. Ikke les spoiler hvis du ikke har rundet det eller vil vite hva som skjer.

 

Men har fremdeles igjen Insurance Fraud. Har klart level 1, men det var såvidt. Noen tips?, for det virker veldig vanskelig.

 

Hvordan skaffer jeg det hemmelige oppdraget ?

Lenke til kommentar
Da har jeg rundet spillet. Har også gjort

det hemmelige oppdraget der du dreper Julius.

. Ikke les spoiler hvis du ikke har rundet det eller vil vite hva som skjer.

 

Men har fremdeles igjen Insurance Fraud. Har klart level 1, men det var såvidt. Noen tips?, for det virker veldig vanskelig.

 

Hvordan skaffer jeg det hemmelige oppdraget ?

 

 

du reiser til Saints row district ( det hvite området) og til politistasjonen som ligger helt nederst. Er et hvitt bygg på kartet. Så går du inn dit. Så går du frem og så til høyre. Følg veien helt til du kommer til en trapp opp. Gå opp trappen til du kommer til en etasje med hvitt gulv. Så går du rett frem, men istedefor å gå opp neste trapp er det en dør på skrå opp til høyre. Gå inn dit og hør på 4 samtaler, og så får du et tlfnr du kan ringe. Så ringer du og oppdraget kommer opp på skjermen :)

 

Lenke til kommentar
Klarte Insurance fraud etter tipsene deres. Takk skal dere ha :) . Har bare Hitman activity igjen nå, og har funnet en del folk og drept dem. Men sliter med å finne en som heter James, har letet lenge nå, men finner ham ikke. Får bare fortsette å lete :)

Det er beskrivelser på hvordan du skal finne han på listen over folk du skal drepe. Da burde det ikke ta for lang tid. Hitman har nesten blitt for lett etter disse hintene. SR1 var mye bedre, om man hadde tålmodigheten.

Lenke til kommentar

Mange som vil joine meg og. Men e ingen fra FL'en. E d bare slik at de vil spille med noen online og då blir bare random folk som spiller som f.eks meg spurt?

 

Edit: Kordn finner man ut kor mange prosent man har kommet? Har lett gjennom de 14 sidene med statistikk, men finner d ikke.

 

Edit nr. 2: Fant ut av d. Gikk på load game.

Endret av Stian-xD
Lenke til kommentar

No har eg spilt i 10 timer. Elsker spillet :D

 

Det eneste eg ikke likte e at vi fikk liksom alt med en gang. Det e så sinnsykt mye på kartet. Har ikke prøvd alle aktivitetene og slikt endå. Og når d e så mye ukjent på kartet blir d fort forvirrende.

Dette e jo bare bagateller. Etter 10 timer til har eg kanskje kontroll på ka som e ka :p

 

Edit: Nouse4aname. Kor mange timer har du spilt?

Endret av Stian-xD
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...