Gå til innhold

Anmeldelse: Fable 2 (X360)


Anbefalte innlegg

Jeg sitter og spiller det nå, faen meg det beste jeg har spillt!

 

Sinnsyk historie :)

 

 

Har fått spillt i noen timer nå, fantastisk spill. Bare synd jeg ikke har hd-tv tilgjengelig.

 

 

Er så enig, utrolig bra spill. Har spilt det i 4 timer i strekk nå, veldig sjelden jeg gjør det. Perfekt rpg i min mening, liker mye bedre det her enn Final fantasy type spill..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
TAKK OG LOV!

..for at dette spillet ikke kommer ut til pc..

Med Far Cry 2 og Dead Space har jeg ikke TID til enda et spill..

 

Men utviklerne går nok glipp av ganske store inntekter ved å begrense dette spillet til en, og bare 1, plattform...

Jeg hadde garantert kjøpt det til PC, og spilt det via HDMI til storskjermen.

Lenke til kommentar

Vurderer å stikke innom etter jobb for å handle :)

 

Har skjønt at folket liker det? Har spilt gjennom fable (orginalen) både på PC og på Xbox, og ELSKET det. Spilte gjennom som god og ond.

 

Er det mye av det samme som i enern? Isåfall kjøper jeg det lett:)

 

Og hvordan er egentlig flerspiller- delen?

Lenke til kommentar
Men utviklerne går nok glipp av ganske store inntekter ved å begrense dette spillet til en, og bare 1, plattform...

De tjener nok på å ikke lansere det til PC med en gang pga. piratkopiering (jepp, de graver sin egen grav).

Og PS3 skjer nok ikke da Lionhead er Microsoft eid, så ikke så rart, egentlig.

 

Håper PC-versjon kommer etterhvert.

 

 

så jævlig irriterende med nynorsk da, orker ikke lese anmeldelsen

Jeg er selv ingen fan av nynorsk i skolesammenheng, men det å _lese_ nynorsk bør ikke være noe problem for noen.

Lenke til kommentar
Strengt tatt så kan alle spill som gis ut på Xbox360 også veldig lett gis ut på PC.

Det er nok noe overdrevet. Arktiekturene er ganske forskjellige og PC'en har ikke kommet ditt ennå at utvilkerene kan porte Xbox360 spill over med "rå kraft". Kommer dog mye ann på hvor visuelt intensivt spillet er og hvor optimalisert/skreddersydd det er for Xbox360.

Lenke til kommentar
Såvidt jeg skjønte skulle dette ligge mye i utviklingsverktøyene som har fått mye skryt, at det skulle være enkelt å konvertere til PC plattform. Dvs. ikke ved å trykke på en knapp dog.

Det stemmer at Microsoft har gitt ut verktøy som letter arbeidet med kryssplattform PC-Xbox360 utvikling, men de kan likevel på langt nær behandles likt.

 

For å ta Mass Effect som er en PC port gjordt riktig. PC versjonen ble påbegynt mot slutten av utviklingen av Xbox360 versjonen, så kanskje 8-9 måneder utviklings tid. Det kan neppe kalles trivielt.

Lenke til kommentar

spillet er enormt bra,synes de skrøt kansje litt for my av lengden og størelsen, for det ble sakt at det skulle være 10-20 ganger større en det første spillet.

jeg savner også de solide rustningene, det hadde vert nice med noe skikkeli på den fronten.

denne historien grep ikke like mye tak i meg som den første, men nå har jeg bare gått raskt gjennom spillet, men har fått med meg at mulighetene er store. for de so, har spilt det første spillet sier jeg bare at dette MÅ dere ha, for de som ikke er kjent med fable så sier jeg at dette spillet MÅ åsså dere ha.

neste på lista blir vell mirror's edge, Gears of War 2 og det nye Halo;)

Bra annmeldelse:)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...