Gå til innhold

Anmeldelse: Fable 2 (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Angåande homoseksualitet. Om du går ut på ein klubb og flørtar med nokon av same kjønn, er nok sjansen stor for å få høyre at du flørtar med feil kjønn. Slik er det i Fable 2 òg, men eg har likevel inngått homoseksuelt ekteskap (ved sidan av eit par heteroseksuelle for variasjonen si skuld) i spelet.

 

"En annen ting er dens holdning til dyr. Du får pluss poeng å ikke spise kjøtt fordi dette er "snill mot dyr".....herregud...."

 

Det kan jo vere at mange av utviklarane er vegetarianarar og slik sett har eit litt anna syn på kva dyr er verdt. I så fall, heder og ære til dei, om du spør meg :)

Lenke til kommentar
(...)

 

"En annen ting er dens holdning til dyr. Du får pluss poeng å ikke spise kjøtt fordi dette er "snill mot dyr".....herregud...."

 

Det kan jo vere at mange av utviklarane er vegetarianarar og slik sett har eit litt anna syn på kva dyr er verdt. I så fall, heder og ære til dei, om du spør meg :)

 

Det der har vel med karakterutvikling vel? Minus for bad guy og pluss for good guy? I så tilfelle er det jo helt greit...er det mer generelt så er jeg mer skeptisk, men strengt så gjør det meg ingenting:-)

Endret av BioNor
Lenke til kommentar
Har akkurat begynt på Mass Effect, men tror sannelig jeg legger det på hylla og starter med Fable 2 istedenfor! :D

Nå har jeg riktignok ikke spilt Fable 2 enda selv, men det hadde ikke jeg gjort. Det er så lett å glemme spill man legger bort for en stund, og Mass Effect er definitivt ikke et spill man bør gå glipp av. Blir overrasket om Fable 2 fanger meg like sterkt. Men, det er jo lov å håpe. :)

Lenke til kommentar
Håper det kommer til pc en gang, det så jo najs ut tbh!

 

Har du råd til en bra spill pc så har du nok 1395kr for en 360 også. 360 er så billig nå at det er nesten latterlig. Fable 2 kommer nok ikke til PC denne gangen, akkurat som Gears 2 ikke vil gjøre det.

Endret av MagnarP
Lenke til kommentar
Har akkurat begynt på Mass Effect, men tror sannelig jeg legger det på hylla og starter med Fable 2 istedenfor! :D

Nå har jeg riktignok ikke spilt Fable 2 enda selv, men det hadde ikke jeg gjort. Det er så lett å glemme spill man legger bort for en stund, og Mass Effect er definitivt ikke et spill man bør gå glipp av. Blir overrasket om Fable 2 fanger meg like sterkt. Men, det er jo lov å håpe. :)

 

Gjør for guds skyld ikke det! Har spilt Mass Effect i ca 20 timer nå. Kongespill! Det tar helt sykt av etter hvert.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...