Gå til innhold

Anmeldelse: Fable 2 (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fable 2 kommer nok ikke til PC denne gangen, akkurat som Gears 2 ikke vil gjøre det.

 

Hvorfor er du så sikker på det?

 

Gears 2 er det rimelig sikkert ikke kommer til PC. De har sagt at det ikke blir noen PC versjon denne gangen, at det ikke er verdt det. Fable 2 er ikke like sikkert men jeg tipper MS vil holde spillene mest mulig 360 eksklusive i fremtiden siden PS3 er såpass mye mer konkurranse nå. Men hvis det kommer så blir det jo tydeligvis en god stund til. Hadde aldri giddet å vente på noe som kanskje kommer når 360 er så billig som nå.

Lenke til kommentar
Håper det kommer til pc en gang, det så jo najs ut tbh!

 

Har du råd til en bra spill pc så har du nok 1395kr for en 360 også. 360 er så billig nå at det er nesten latterlig. Fable 2 kommer nok ikke til PC denne gangen, akkurat som Gears 2 ikke vil gjøre det.

 

Man har jo alltids råd, men er det verd det å betale 2k for et spill alene, om dette er det eneste spillet man kjøper 360en for? Det tviler jeg på, i tilegg får man en ekstra boks i stua, ikke fult så bra spillopplevelse som på e hpotetisk PCversjon osv. Men jeg er forsåvidt enig i at det neppe er noen vits å holde pusten i vente på en PC-versjon.

 

AtW

Lenke til kommentar

Har hadd spille siden mandagen (må si det var klart færre folk som spilte det da enn igår), liker spillet, men en ting jeg ikke liker er at vis du har trykket LT for å danse eller gjøre noe annet mot en person, kommer det ofte amdre tullinger rundt å blir glad/sur for det du gjore og trur det er retta mot dem.

En annen ting er de itemsa du får for CE versionen, likte de ikke så veldig. Men vil ikke si nøyaktig hvordan de er.

 

En ting jeg ofte gjør med en feil (er så vant med å trykke B for å stoppe noe), er å trykke B etter jeg har markert noen ved hjelp av LT, noe som da skremmer mangen folk. Klarer liksom aldri å huske at man skal trykke LT igjen for å avslutte markeringen.

 

 

Penger er en mangelvare for min heltinne. :-$

Lenke til kommentar
Utviklerne av Gears of War 2 velger å stå frem med at spillet ikke kommer til PC fordi de ikke vil la fansen gå rundt å vente. Utviklerne av Fable 2 har valgt å ikke kommentere saken, noe som forhåpentligvis betyr at det blir å komme en PC-utgave i nær fremtid.

 

Jeg bare husker GTA IV-oppstyret, og krysser fingrene litt ekstra hardt.

Lenke til kommentar

Dette er et spill jeg hadde kjøpt om Microsoft ga det ut på PC, desverre skjer ikke det. Jeg gidder da ikke kjøpe en xbox kun for noen få spill.

 

Jeg kjøper spill på PC og PS3, samt Wii. Det får holde.

 

De bruker piratkopiering som unnskyldning for å ikke gi ut på PC, men med online konto og autentisering kan man lett ro seg rundt piratkopieringsproblemet. Ironisk nok er spill nedlastbare som piratkopi tidliger til Xbox360 enn PC.

 

Desverre et spill jeg får boikotte, trist.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Har ikke annet å si om dette spillet en konge, fikk det igår!

 

Den første timen med spiller kan det virke litt enkelt, og knappene kan være noe forvirrende, dette gikk dog fort over.

 

Etterhvert som jeg satt meg inn i det, begynner jeg virkelig å legge merke til hvor enkelt det er, men samtidig utrolig avansert og du blir presentert med så mange valgmuligheter at det til tider kan være overvelmende.

 

Kamp-systemet elsker jeg, magien er utrolig kult animert og det er såre enkelt å bruke flere magier under kamp.

 

10 av 10 fra meg, Peter har virkelig klart å gjøre hva han ikke gjorde sist! :new_woot:

Lenke til kommentar
Dette er et spill jeg hadde kjøpt om Microsoft ga det ut på PC, desverre skjer ikke det. Jeg gidder da ikke kjøpe en xbox kun for noen få spill.

 

Jeg kjøper spill på PC og PS3, samt Wii. Det får holde.

 

De bruker piratkopiering som unnskyldning for å ikke gi ut på PC, men med online konto og autentisering kan man lett ro seg rundt piratkopieringsproblemet. Ironisk nok er spill nedlastbare som piratkopi tidliger til Xbox360 enn PC.

 

Desverre et spill jeg får boikotte, trist.

 

Selg Wii'en og kjøp 360, hvis du ser på deg selv som en skikkelig gamer :p

Lenke til kommentar

Kommer aldri på tale, den eneste konsollen som kan vike plass er Xbox360. Wii er et must have. Strengt tatt så kan alle spill som gis ut på Xbox360 også veldig lett gis ut på PC.

 

En "skikkelig gamer" har jeg ikke tid til å være, men spill og teknologi interessert er jeg.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...