Gå til innhold

Anmeldelse: Fable 2 (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er nok et spill som blir å komme til PC ved en senere anledning med tanke på at det ikke er avkreftet, men heller ikke bekreftet. Så langt er det vel typiske "ingen kommentar". Det er ikke unormalt at utviklerne ønsker å melke det de kan ut av Xbox/PS3-utgavene før de annonserer spillet til PC-eiere. Gode eksempler på dette er første spillet i serien, samt Gears og War og GTA IV.

Lenke til kommentar

Enaste jeg ble sjokkert over var spillets syn.

 

F.Eks. Jeg liker å spille kvinne, mest fordi jeg synes det er flottere å se på ei kvinnekropp mangen timer i strekk enn en manns, men spillet tillater ikke homofile forhold. Jeg følger meg uvel å førte med andre menn, så jeg ender nok opp ei singen og sur dame (er ond).

Når jeg forsøker å fløre med kvinner fikk jeg meldingen "You are flirting with the WRONG sex".....javel??

 

En annen ting er dens holdning til dyr. Du får pluss poeng å ikke spise kjøtt fordi dette er "snill mot dyr".....herregud....

 

 

Men men, er mulig det beste eventyr spillet jeg har noengang opplevd.

Lenke til kommentar
Måtte lese introen 5 ganger, jeg ble forvirret.

Tenkte at jeg enten måtte spille homofil mann eller en dame som var løs på tråden, men dette spurte heldigvis noen om før meg, så jeg ikke ser ut som en idiot :p

Du gjør det nå :!: *spøk* ;)

Noen som har forslag på hvordan jeg kan få kjerring og unger ut av huset i helga? :p

Finn.no

Dagens :lol:
Far Cry 2, Dead Space og Fable 2 i samme uke = lite penger og lite fritid :p
*nesten* samme her :cool:

 

OT: Gleder meg til Fredag.. Fable 2/Dead space - Lønning :w00t:

Lenke til kommentar
Enaste jeg ble sjokkert over var spillets syn.

 

F.Eks. Jeg liker å spille kvinne, mest fordi jeg synes det er flottere å se på ei kvinnekropp mangen timer i strekk enn en manns, men spillet tillater ikke homofile forhold. Jeg følger meg uvel å førte med andre menn, så jeg ender nok opp ei singen og sur dame (er ond).

Når jeg forsøker å fløre med kvinner fikk jeg meldingen "You are flirting with the WRONG sex".....javel??

 

En annen ting er dens holdning til dyr. Du får pluss poeng å ikke spise kjøtt fordi dette er "snill mot dyr".....herregud....

 

 

Men men, er mulig det beste eventyr spillet jeg har noengang opplevd.

 

 

Merkelig, jeg har lest flere steder at det skal gå an å være sammen med samme kjønn i dette spillet.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...