Gå til innhold

Kulturo: Zac Efron blir en pirat


Bakke

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Altså... :nei: PotC filmene eier jo med Depp som Sparrow, så hvorfor skal de ødelegge det!? Skal han ekle highschool karen bli bytta ut med Depp boikotter jeg de neste Potc filmene...

Det finnes vel grenser for hvor lenge Depp gidder å holde på som Sparrow, og når han stikker, så trenger de en erstatning. Disney har vel funnet ut at de da kan tjene penger i bøtter og spann på å sette Zac inn som den nye stjernen, ettersom alle tenåringsjenter faller pladask for ham.

Endret av Bakke
Lenke til kommentar

Spør du meg skulle ikke POTC II og III ikke blitt laget engang. Langt fra samme kvalitet fra den første. Men Disney er jo Disney så suprise motherfuckaaaaaas.

 

Jeg ble ikke overasket av dette. I film V så står Hannah Montana for musikken og skurken spilles av Jonas Borthers.

Eddie Murphy kommer også innom

Lenke til kommentar
Spør du meg skulle ikke POTC II og III ikke blitt laget engang. Langt fra samme kvalitet fra den første. Men Disney er jo Disney så suprise motherfuckaaaaaas.

 

Jeg ble ikke overasket av dette. I film V så står Hannah Montana for musikken og skurken spilles av Jonas Borthers.

Eddie Murphy kommer også innom

du må ikke glemme Zack and Cody :p

Lenke til kommentar
Spør du meg skulle ikke POTC II og III ikke blitt laget engang. Langt fra samme kvalitet fra den første. Men Disney er jo Disney så suprise motherfuckaaaaaas.

 

Jeg ble ikke overasket av dette. I film V så står Hannah Montana for musikken og skurken spilles av Jonas Borthers.

Eddie Murphy kommer også innom

du må ikke glemme Zack and Cody :p

de kommer ikke før POTC VI

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...