Gå til innhold

Darkfall is coming!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg gleder meg veldig til darkfall. Jeg gleder meg til å være hensynsløs og slem. Jeg gleder meg til å tjene penger på uærlige og ærlige måter, uten farming. Jeg gleder meg til organisert pvp.

 

Nei, bg i wow er ikke organisert pvp.

 

Off-Topic: Hun er jo ikke så stygg, hun er faktisk ganske pen. Tingen er at du ser hvor dum hun er. Hun har liksom det tumme blikket og det er ikke veldig pent. Hadde hun klart å stå rett i ryggen og tenke en intligent tanke så hadde hun vært mye bedre.

 

Off, jeg hadde mer å si om Paris enn Darkfall:(

Lenke til kommentar

Vel, jeg har ingen forhåpninger per i dag, jeg må prøve spillet, kjenne flyten og teste gameplay elementer før jeg kan uttale meg om hvordan det blir.

Litt overrasket egentlig over hvor "frelst" enkelte ser ut til å være, basert på noen filmer og mange lovnader fra utviklerne.

 

Vi har vel sett nok av MMO som har måtte kaste inn hånklet ganske fort, AOC sliter hardt og WAR har heller ikke de beste tallene å vise til. Nå kan det hende Darkfall blir anderledes, da det retter seg mot en helt annen spillestil, mer sånn som EVE gjør for scifi folka (eve har også ganske mye å tilby for de som liker politikk og entriger). Mye tyder på at det kan bli bra, men er fortsatt mange ting man ikke kan "godkjenne" før man har fått testet det ut.

 

Det SISTE vi trenger er en wow-clone, og Darkfall ser ikke ut til å bli dette per i dag, så det står kanskje sterkere enn noen av de andre mmoene som har kommet de siste årene.

Lenke til kommentar

Hvis jeg kan sende piler avgårde uten at paladin boy's can exploite lag for å dodge så er jeg rimlig fornøyd. Siden Fury gikk under har jeg gått lenge tørst på en verdig PvP erstatter. (LES: SOM IKKE KREVER 1000+ TIMER FOR Å GRINDE FREM ET SUPER-DUPER PIECE OF #¤%"# EQUIPMENT!!!) Full loot er også et pluss. Ser for meg å samle en del spillere som ikke har bra EQ men med nok skillpoints/skill til å gimpe et par idioter med über gear bare for å stjele det fra dem. :ninja:

 

Fan som jeg savner Fury. Damn thy Auran, to the depths of hell.

Lenke til kommentar

Denne teksten fra wikipedia gir meg frysninger:

A major design goal of Darkfall is its support for large-scale territorial conflict between player clans (guilds). To this end, empire building through the construction and conquering of cities/forts/castles is expected to be a major part of the game. To promote such conflict, the developers have stated that there is a finite number of geographical locations (around 87 locations) within the world that are able to support city building.

 

These city-building sites are spread across the entirety of the world, and vary greatly in location, surrounding terrain, access to nearby resource nodes, and consequently, their ability to be defended by the owning clan. The developers expect certain sites, such as underground cave sites hidden by a waterfall, or a precipitous mountain-side location with a precarious one-way approach to be more highly coveted than other sites, adding to the potential for territorial conflict.

 

Player clans have full diplomatic control over their relationship with other player clans, and can declare war on other clans unilaterally. The "At War" diplomatic state is preceded by some unspecified amount of time in the 'Weary' diplomatic state after which time players of clans that are at war with each other may kill each other freely without alignment penalties. The declaration of war also allows player-built cities to be freely attacked and sieged as a prelude to complete capture or destruction of the enemy city. To this end, Darkfall contains a variety of different siege weapons such as trebuchets, catapults and ballistae, all of which are player-crafted. There is a limit on the rate of destruction of a captured city of 1 building per day, however any number of buildings may be disabled at any time by bringing their structural integrity to zero. [43]

 

I områder som claner kan eie, er det diverse landsbyer som betaler skatt til clanen. Disse landbyene kan andre claner ødelegge og terrorisere. Ohh det høres for bra ut til å være sant.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...