Gå til innhold

Darkfall is coming!


Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Noen som fortsatt spiller? Etter at trial gikk ut har jeg ikke spilt noe. Vurderer å kjøpe spillet.

 

Hvordan er aktiviteten på EU1? Ønsker å spille mot europeiske servere pga tidssoner osv, men sist jeg spilte var det en del snørrvalper i chatten som ruinerte en god del av spillopplevelsen.

 

Edit: Spilt i ca. 2 timer nå og koser meg så langt. Har møtt noen få spillere ingame der jeg startet og veldig få som chatter, men dette er nok pga. det er sent.

Har ordnet meg en rutine med å returnere til bank for å legge fra meg penger og eventuelle materialer jeg kan få bruk for i framtiden. Ellers er jeg utrustet med leather armor fra blacksmith, så kan forhåpentligvis motstå noen slag fra goblins.

 

Virker som serveren ble tatt ned nå tho.

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Teamwork er helt nødvendig for å fungere i PvP og PvE, og spillet er generelt helt fantastisk. Friendly fire gjør kampene mer utfordrende, og tvinger alle til å koordinere seg. Anbefaler at du kommer deg inn i en clan så snart du er ferdig med de første nybegynner-oppdragene, og får hjelp av dem til å utvikle karakteren din videre :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...