Gå til innhold

Darkfall is coming!


Anbefalte innlegg

Som en del andre har skrevet her, tenkte jeg også på uo med engang eg så beskrivelsen av spillet.

Men jeg gidder ikke å betale mer en en gang for å spille et spill, så jeg vil nok holde meg til uo fremdeles =)

 

Tipper du betaler det fire-dobbelte for singel player spill.

Så å kjøpe et spill, si 400 kroner, er det noe billigere?

 

400 kroner for et spill du fullfører på 10 dager, mens i et mmo kan spille i flere mnder/år. Før du begynner å tenke.

Spiller multiplayer spill...

 

MP w/e, koster like mye.

 

Da har du regnet feil :{

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
http://forums.darkfallonline.com/showthrea...700#post1967700

Ny beta update.

 

Mye bra og spennende lesestoff der :)

Virker som om grafikken hvertfall er endel bedre enn hva vi har sett fra filmer og diverse.

 

Enig. Var veldig mye spennende lesestoff der. Kjenner at entusiasmen begynner å komme tilbake selv om jeg lovet at jeg skulle roe forventningene litt. Videoer og oppdateringer i høst har gjort at de har nådd nye høyder siden klanbetaen ikke ble gjennomført.

 

Nå er det vel bare å håpe på at en liten betanøkkel detter inn i innboksen min i løpet av kort tid.

 

o(0)phus: er du aktiv på det offisielle forumet?

Lenke til kommentar

Dette ser svært spennende ut ja. Jeg har ikke prøvd denne UO typen MMO før, men det høres fryktelig kjekt ut. Fikk kriblinger av å se denne videoen.

 

Grafikken er dårlige greier. Og verdenen har svært få detaljer. Skipene f.eks ser ut som noe man kunne ha funnet i et hjemmelaget CS map. Og det mangler mye av den sjarmen som f.eks WoW verdenen har.

 

Alikevel kommer jeg til å følge med på dette. Håper jeg er en person som klarer å se forbi slikt og heller fokuserer på gameplayet.

 

Edit: Hm... Kanskje jeg bare har sett eldre videoer. Screenshottene på hjemmesiden er jo ikke så verst faktisk. Så trekker den uttalelsen tilbake foreløpig. Dog skipene ser fremdeles ut som noe fra CS.

Endret av Venerable
Lenke til kommentar
http://forums.darkfallonline.com/showthrea...700#post1967700

Ny beta update.

 

Mye bra og spennende lesestoff der :)

Virker som om grafikken hvertfall er endel bedre enn hva vi har sett fra filmer og diverse.

Enig. Har lest fulgt med på DF sporadisk siden VG artikkelen i 2002 og er glad de endelig har kommet til et punkt hvor folk kan teste spillet (endog lukket).

 

Hvis det er så bra som de kommentarene tilsier så er det absolutt noe jeg kommer til å prøve. Eneste andre sandbox MMO som er verdt å nevne er EVE-O.

Lenke til kommentar

.jpg gjør det hele ikke akkurat så mye bedre, samt at de screenshotsa er tatt med "default" settings, altså medium.

 

Folk i betaen har da sakt at grafikken man ser på film/screenshots ikke helt rettferdiggjør hva de ser ingame.

 

Det de klager mest på er en simpel UI, men det fikses jo fort, samt hva skal man med en masse UI "dilldall" i dette spillet?

Lenke til kommentar

Ja, er animasjoner og UI som liksom er det som ikke er helt "up to par", men det er jo filleting ettersom dette fort kan fikses opp iløpet av kort tid hvis det er så ille at det blir mye klager rundt dette.

 

Angående grafikken så har man jo noen quotes angående det her Avean:

So we arrive at one of the most 'discussion of the game: the graphics. Beh questa sara' davvero l'ultimo problema del gioco: e' assolutamente eccezionale, fluida e dettagliata. Well this will be 'really the last issue of the game: and' absolutely exceptional, fluid and detailed. Gli effetti poi sono davvero fantastici: qualcuno potrebbe nascondersi dietro un'albero e voi potreste vederne l'ombra, oppure il riflesso del chiarore di luna su un'armatura in metallo potrebbe svelarvi la posizione di un nemico nascosto nell'oscurita' notturna. The effects are really fantastic then someone could hide behind un'albero and you could see the shadow, or the reflection of light of the moon on a metal could reveal the location of a hidden enemy Into 'night.
“From the moment of logging in I was in awe. The world is simply amazing and one cannot describe the intricacies and details of the vast world of Agon. I have never been a visually captivated gamer but I can't help but stop to admire the craftsmanship that formed this virtual world.”
“I think there should be more about the quality of the graphics as that was one of the major criticisms made by your detractors. After playing, I honestly think you guys managed to make fools out of them.”
Endret av o(O)phus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...